[FREAKACTIE 2024] Vuurwerk Vathorst - Amersfoort

Gaan jullie ook meedoen met de openingsactie van Magnum?
Hebben jullie hier toevallig al een idee over? Zit te twijfelen om de ICB nu met de Vuurwerkexpert actie te bestellen, maar het zou het mooiste zijn als ik alles in één keer bij jullie op kan halen.

Welke ook nog een mooie toevoeging zou zijn:
WCKD Warlord/Supercell?

Laatst bewerkt:
Eindelijk......

MAGNUM is binnen. Het is een feit! Shop nu op www.vuurwerkvathorst.nl

Alle artikelen zijn al gereserveerd, dus je bent verzekerd van je bestelling. (de Cairo is wel beperkt, helaas)

De 100 shots en 400 shots display boxen volgen later nog (Tip van de sluier 1-11-24:handsup:)

Veel shop plezier!

Ik had graag een groter assortiment geboden aan jullie. Weliswaar zijn diverse artikelen al uitverkocht. Volgend jaar zullen wij een ruimer assortiment opnemen!

Knallende groet,
Dave

Laatst bewerkt:
Eindelijk......

MAGNUM is binnen. Het is een feit! Shop nu op www.vuurwerkvathorst.nl

Alle artikelen zijn al gereserveerd, dus je bent verzekerd van je bestelling. (de Cairo is wel beperkt, helaas)

De 100 shots en 400 shots display boxen volgen later nog (Tip van de sluier 1-10-24:handsup:)

Veel shop plezier!

Ik had graag een groter assortiment geboden aan jullie. Weliswaar zijn diverse artikelen al uitverkocht. Volgend jaar zullen wij een ruimer assortiment opnemen!

Knallende groet,
Dave
1-11-24 bedoel je denk ik? Of moeten we de geschiedenis in? :D

Superveel onder 1 dak, erg mooi! Ik ben benieuwd wat de 400 shots display en de blinking fermata gaan doen in de weekactie! 😎😎

Pfoe, dan is er flink besteld. Hier ook 2 boxen uit de afgelopen maandactie besteld.
Een goede reden om dit te vieren met een extra (tussendoor) actie? 😁

Suggestie: de uitlopende fire festival voor een knalprijs 😇🤪

Back
Bovenaan