[FREAKACTIE 2024] Vuurwerk Vathorst - Amersfoort

Beste liefhebbers en kruitfanaten!

Namens mijzelf (Dave) en het hele team van Vuurwerk Vathorst hopen wij dat jullie hebben genoten van de afgelopen jaarwisseling in al zijn glorie! Afgelopen jaar hebben wij weer een hoop van jullie mogen verwelkomen in het mooie Vathorst, waarvoor enorme dank! In ons winkeltje hebben wij de focus gelegd op jullie, en daarom is het weer tijd voor een jaarlijkse FREAKACTIE 2024!

LET OP: 01-02-2024 17:00 ZULLEN WIJ ONZE DEUREN WEER OPENEN!

We hebben alweer ingekocht, de producten stromen binnen! Indien je een bestelling plaatst ben je verzekerd van je bestelde artikelen! Wij blijven gedurende het jaar inkopen opzoek naar de beste producten. Wij zullen producten aanbieden van: Funke, Zena, Vuurwerktotaal, Vuurwerkmania, Rubro, Strike Performance, Furious Fireworks en Wolff vuurwerk.

Spelregels en voorwaarden:

• Minimumbestelbedrag bedraagt 50,-.
  • Er zijn in eerste instantie alleen nachtblokken beschikbaar op 28 december 2024 tussen 00:00 en 02:00 uur. Heb je eenmaal een slot te pakken, dan kan je hier de rest van het jaar op aanvullen.
  • Artikelen worden NIET gereserveerd in je winkelmandje.
  • Annulering is NIET mogelijk!
  • We verstrekken geen offertes of bestellingen per mail, DM etc. Wie het eerst komt in de webshop, wie het eerst maalt. Er zijn geen extra kortingstaffels.
  • Het wijzigen van de afhaaltijd kan ik overleg plaatsvinden. Let op: het wijzigen kan pas na 1/11/2024 plaatsvinden.

We zien jullie graag 01/02/2024 in de webshop!

01-02-2024.jpg

Dat klinkt allemaal positief. Tof dat jullie weer mee doen, ik ga het zeker in de gaten houden en ben benieuwd naar jullie acties, de foto maakt me wel nieuwsgierig alvast.

Kijk!! Hier gaan we eens goed voor zitten volgende week. Kunnen we van tevoren al zien wat het assortiment precies is of is dat ook pas vanaf 17u beschikbaar op de 1e?

Kunnen we uitgaan van 17:00 of moeten we vanaf 16:30 regelmatig de F5 knop inrammen?:p

Wekker is gezet, budget geparkeerd. Ben heel benieuwd waar jullie dit jaar mee komen! Succes met de verkoop Dave.

Krappe routeplanning met alle freakwinkels met vergelijkbare tijdsloten :wink:
Nou ja, lekker neuzelen is altijd leuk,

Mooi dat jullie weer meedoen. Ga het in de gaten houden 1 februari. Succes met de verkoop alvast.

Heerlijk, nog een freakactie! Helaas word de nachttijd hem niet voor mij, maar ik wens iedereen succes met bestellen! :D

Afgelopen jaar een topervaring bij jullie. Het afhaaltijdstip wordt nu echter lastig. Hebben jullie al een idee wanneer meer afhaaltijdstippen beschikbaar komen? Sowieso ga ik jullie dit jaar weer in de gaten houden. Alvast succes met de verkoop!

Back
Bovenaan