Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik weet dat we hebben beloofd even met een update en evt. acties te komen! Maar nadat we dit weekend de verdelingen in concept hebben gemaakt zijn we tot de conclusie gekomen dat we eigenlijk (anders dan andere jaren) heel gelijk op lopen qua inkoop en verkoop. Bijna geen enkel product loopt echt uit de pas qua aantallen.
Dat is voor ons heel fijn, maar maakt het wel lastiger om nu nog met goede FREAK acties te gaan komen. Dit zal dan ook 1 van de zo niet de laatste VWC speciale actie zijn die we gaan plaatsen. Vanaf dan zullen we over gaan tot reguliere acties.
Met de code VWCACTIE krijg je deze prijzen:
1. Head Hunter voor 34,99
Bekijk bijlage 1804385
2. Funky 3 voor 25,-
Bekijk bijlage 1804381
3. Een oude bekende, maar nog 1x in de herhaling: Extreme TI Thunder 108 shots: 49,- euro.
Bekijk bijlage 1804384
4. Nog een oude bekende van de FREAK avond: Extreme Willow: 34,99
Bekijk bijlage 1804383
Dit maken we binnenkort bekend!Iets heel anders:
Heeft sinterklaas al bekend gemaakt wie heeft gewonnen met de pakjesavond actie?
Oehh de coconut bounty blijft me maar achtervolgen… mischien een snelle weekenddeal erin rammen?Nieuwe artikelen zijn toegevoegd en tevens assortiment aangevuld met wat meer aantallen:
1. Extra Hardcore Helium ingekocht (was bijna op)
2. Coconut Bounty toegevoegd (30mm)
3. Mega Sky Thunder toegevoegd (30mm)
wordt wel heel moeilijk als je al 8 jaar mol bentAls Johancruijf dit niet ken betalen dan heb je ergens je centen over de balk gegooid de afgelopen jaaren![]()
ow zo komen jullie dus aan al die ruimte voor vuurwerk,je mikt het "lastige vuurwerk" dus gewoon in de karton persSfeer foto's. Morgen de bunkers inpakken![]()
Voor de Head Hunter leveren we een 100% omlabeling uit (Double Defense).
Stuur ons even een Whatsapp of Mail, dan maken we een nieuwe order zonder de Head Hunter en krijg je een kortingscode twv dat bedrag.En als je deze al hebt (double Defense) en er niet nog 1 wil. Kan ik dan ook mijn geld terug krijgen op de dag van afhalen voor de Head Hunter?
Want dan plaats ik nu nog liever een bestelling voor de Amazing 5.
Los van het feit dat je een mooie oplossing is geboden:En als je deze al hebt (double Defense) en er niet nog 1 wil. Kan ik dan ook mijn geld terug krijgen op de dag van afhalen voor de Head Hunter?
Want dan plaats ik nu nog liever een bestelling voor de Amazing 5.