[Freakactie 2024] Vuurwerk Pap Dordrecht

Ik weet dat we hebben beloofd even met een update en evt. acties te komen! Maar nadat we dit weekend de verdelingen in concept hebben gemaakt zijn we tot de conclusie gekomen dat we eigenlijk (anders dan andere jaren) heel gelijk op lopen qua inkoop en verkoop. Bijna geen enkel product loopt echt uit de pas qua aantallen.

Dat is voor ons heel fijn, maar maakt het wel lastiger om nu nog met goede FREAK acties te gaan komen. Dit zal dan ook 1 van de zo niet de laatste VWC speciale actie zijn die we gaan plaatsen. Vanaf dan zullen we over gaan tot reguliere acties.

Met de code VWCACTIE krijg je deze prijzen:

1. Head Hunter voor 34,99
Bekijk bijlage 1804385

2. Funky 3 voor 25,-
Bekijk bijlage 1804381

3. Een oude bekende, maar nog 1x in de herhaling: Extreme TI Thunder 108 shots: 49,- euro.
Bekijk bijlage 1804384

4. Nog een oude bekende van de FREAK avond: Extreme Willow: 34,99

Bekijk bijlage 1804383

Loopt de

HEAVY LEGENDS SKY LEGENDS

Toevallig niet wat achter? 😜🙃

Ik ben voor de vooravond nog even aan scharrelen. Funky 3 sowieso even doen. Deze acties gelden morgen ook nog?

Komt er misschien nog een actie voor de Hardcore Helium of beyond redemption? De enige die ik nog graag zou willen toevoegen bij jullie indien prijs iets schappelijker is :)

Laatst bewerkt:
Nieuwe artikelen zijn toegevoegd en tevens assortiment aangevuld met wat meer aantallen:

1. Extra Hardcore Helium ingekocht (was bijna op)
2. Coconut Bounty toegevoegd (30mm)
3. Mega Sky Thunder toegevoegd (30mm)

Nieuwe artikelen zijn toegevoegd en tevens assortiment aangevuld met wat meer aantallen:

1. Extra Hardcore Helium ingekocht (was bijna op)
2. Coconut Bounty toegevoegd (30mm)
3. Mega Sky Thunder toegevoegd (30mm)
Oehh de coconut bounty blijft me maar achtervolgen… mischien een snelle weekenddeal erin rammen? 😋

Vandaag even wat minder nieuws te melden helaas! Zoals jullie weten is er wat afkeur geweest van Broekhoff en ook vandaag iets van Rubro, maar dat heeft gelukkig voor iedereen GEEN impact in het uitleveren van de artikelen. Voor de Head Hunter leveren we een 100% omlabeling uit (Double Defense).

Echter hebben we ook bericht gehad dat een aantal artikelen waarschijnlijk te laat gaan komen. Zeker te laat zijn deze drie artikelen:

Funky 3
Pyro 5
Silver Ice

Wij gaan onze klanten zo goed mogelijk informeren over deze aanpassing zodra zeker is of deze helemaal niet gaan komen of toch nog op de laatste 2 dagen geleverd kunnen worden. We hebben de klanten van de Silver Ice al wel bericht gestuurd omdat we begrijpen dat klanten dit artikel speciaal bestellen. De volgende vervangers zullen we uitleveren.

Funky 3 = Cool Bastards
Pyro 5 = WCKD Winners
Silver Ice = Extreme Willow

Voor de Head Hunter leveren we een 100% omlabeling uit (Double Defense).

En als je deze al hebt (double Defense) en er niet nog 1 wil. Kan ik dan ook mijn geld terug krijgen op de dag van afhalen voor de Head Hunter?
Want dan plaats ik nu nog liever een bestelling voor de Amazing 5.

En als je deze al hebt (double Defense) en er niet nog 1 wil. Kan ik dan ook mijn geld terug krijgen op de dag van afhalen voor de Head Hunter?
Stuur ons even een Whatsapp of Mail, dan maken we een nieuwe order zonder de Head Hunter en krijg je een kortingscode twv dat bedrag.

Los van het feit dat je een mooie oplossing is geboden:

Waarom zou je niet 2x Double Defense willen maar je hebt wel een Double Defense en een Head Hunter besteld? Beide zijn qua uitwerking namelijk exact hetzelfde omdat het omlabelingen van elkaar zijn. Dus behalve het labeltje zijn ze identiek. Tenzij je specifiek deze twee labels in je collectie wilde hebben snap ik ergens je punt.

Back
Bovenaan