[Freakactie 2024] Vuurwerk Pap Dordrecht

Alle orders zijn zojuist gebundeld. Heb je meer dan 3 bestellingen gedaan maar is je order niet gebundeld? Geef mij even een DM en we lossen het voor je op. Orders die na vandaag geplaatst worden kunnen we niet meer bundelen helaas.

Op naar Black Friday week :D
Komt er een leuke BF korting op de Color Hypnose 244s?? :handsup:;)

Alle orders zijn zojuist gebundeld. Heb je meer dan 3 bestellingen gedaan maar is je order niet gebundeld? Geef mij even een DM en we lossen het voor je op. Orders die na vandaag geplaatst worden kunnen we niet meer bundelen helaas.

Op naar Black Friday week :D
Yes! Bedankt voor de mooie prijs voor de Color Hypnose!

Onze Black Friday acties staan live! Met oa 30MM boxen voor 119,99 euro en de Color Hypnose voor 199,99!
Zolang de voorraad strekt! Onze Black Friday voorraad is beperkt.

LETOP: De beschikbaarheid van afhaal blokken is al steeds voller aan het raken.

Website_Banners_540x215_BlackFriday.jpg

Ik vraag me af of de crashbox nog een BF item word,of zijn de huidige items de enige items die voor de BF actie zijn geselecteerd ?

De Black Friday acties lopen erg lekker, dank allemaal!

Vrijdag nog een paar toppers & klassiekers tegen een extra scherpe prijs, dus blijf dit topic even in de gaten houden! ;-)

Oh en we hebben nog 2 leuke fluit cakes toegevoegd. Niet voor alle liefhebbers, maar vond het wel zonde dat we dit jaar geen fluiters hadden, dus hebben iets kunnen regelen!

Laatst bewerkt:
De Black Friday acties lopen erg lekker, dank allemaal!

Vrijdag nog een paar toppers & klassiekers tegen een extra scherpe prijs, dus blijf dit topic even in de gaten houden! ;-)

Oh en we hebben nog 2 leuke fluit cakes toegevoegd. Niet voor alle liefhebbers, maar vond het wel zonde dat we dit jaar geen fluiters hadden, dus hebben iets kunnen regelen!
Ik ben heel erg benieuwd wat er vrijdag nog bij komt. Misschien voegen we nog dan nog wat toe........ :d

Kan je beloven dat deze na de BF 59 zal blijven. We hebben dit uitloop artikel behoorlijk ingekocht en 49,- is best wel scherp. Daarom stond hij voor 3 acties ingepland: Opening, Freak en BF. Alleen is tussen die tijd vergeten de prijs aan te passen naar vvk prijs van 59,- (stond vorige week ook nog "opening actie bij" terwijl we in Juli open gingen (OOPS). Ziet er wel wat knullig uit als het artikel door rolt naar de volgende actie, maar de actie niet doen vond ik ook geen top idee. Mooier kan ik het niet maken :bonk:

Laatst bewerkt:
Kan je beloven dat deze na de BF 59 zal blijven. We hebben dit uitloop artikel behoorlijk ingekocht en 49,- is best wel scherp. Daarom stond hij voor 3 acties ingepland: Opening, Freak en BF. Alleen is tussen die tijd vergeten de prijs aan te passen naar vvk prijs van 59,- (stond vorige week ook nog "opening actie bij" terwijl we in Juli open gingen (OOPS). Ziet er wel wat knullig uit als het artikel door rolt naar de volgende actie, maar de actie niet doen vond ik ook geen top idee. Mooier kan ik het niet maken :bonk:
ah ja dan begrijp ik t, al had ik het een Leuke actie gevonden om er 1+1 gratis s te doen voor mij :d:yes: haha!

Jullie doen ook niet mee aan de Vuurwerkexpert actie code gok ik? anders had ik de Double defense en een aantal ti fury nog wel bij jullie gehaald 😝

Nee, we hebben onze eigen winkel en acties :-). maar speciaal voor jou nu 1 toegevoegd aan onze BF actie!
NIet geschoten is altijd mis.... Is er ook de mogelijkheid om op de Sirius & The Blizz een kleine actie te gooien zoals de Double Defense?. Dan hebben jullie mn Black friday helemaal Top gemaakt! haha helden

Back
Bovenaan