[Freakactie 2024] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet - Haulerwijk - Joure

ik ben vanmiddag weer geweest in Groningen, dacht aan de auto’s te zien dat het druk was maar eenmaal binnen was ik ook zo weer klaar met de bestelde producten! Ik hoef nooit lang te wachten bij Outlet, prima voor elkaar! En tot volgend jaar!

Vanmiddag rond 15.30 in Pijnacker geweest. Alles liep lekker vlotjes. Kreeg alleen de bungas 19s mee ipv de 25s maar dat was snel gefixed. Was mijn 1e keer outlet maar zeker niet de laatste.

Vananochtend net voor 10 bestelling opgehaald in Joure. Zaak stond goed vol, dat maakte dat het ook wat lastig was met parkeren. Liep verder wel vlot allemaal. Alles was ook compleet. Buiten kon je ook wat lekkers halen volgensmij. Bedankt mannen en dame!
Ik was ook om 10 uur in Joure. Was inderdaad druk, en ik had de pech dat er 2 of 3 voor mij binnenkwamen die een later afhaalblok hadden. Dat maakte dat ik iets langer moest wachten. Maar bestelling 100% compleet en prettig geholpen.

Zowel in Joure als Haulerwijk vandaag prima service genoten. Gezellig druk, niet lang hoeven wachten.

Op beide locaties was parkeren overigens iets lastiger.

Zowel in Joure als Haulerwijk vandaag prima service genoten. Gezellig druk, niet lang hoeven wachten.

Op beide locaties was parkeren overigens iets lastiger.
In joure eerder gaan, was er vanochtend om kwart voor 8, stond pal voor de deur en was heel rustig.

Eerste adres van de 2024 trip. Zoals elk jaar weer supergoed (en snel) geholpen in Groningen. Loopt als een trein, er zit een goed team (dame en heren) daar! Dank voor jullie inzet en enthousiasme, in wat een kloteweek voor jullie moet zijn (geweest). Tot volgend jaar.

Bij de afhaalbalie stond de “MILF” te koop voor 20,-. Was dit perstuk of per twee?

Indien per twee fiets ik maandag nog eventjes weer langs😊

Top service in Pijnacker. Binnen no time aangemeld en bestelling ingeladen. Beter dan ervaringen die ik elders andere jaren had (waarbij 30 minuten al snel was)

Bij de afhaalbalie stond de “MILF” te koop voor 20,-. Was dit perstuk of per twee?

Indien per twee fiets ik maandag nog eventjes weer langs😊
Ik zag de milf ook staan vanavond,had ze niet op de site zien staan(ik heb nog gevraagd laatst of ze kwamen)
Maar had al tijdje staan wachten en dacht bestel ze nu niet...dan sta ik nog langer...
Ongeveer een uur gewacht,viel op zich nog wel mee dus.
Verder bestelling compleet.

Toch wel teleurgesteld dat ik voor het tweede jaar op rij geen mysterie deal krijg in Pijnacker!! (Vorig jaar de crackle king nat)

Blue lion king had hard gelopen schijnbaar!!! Staat al ruim een half jaar in bestelling maar ze hadden hem niet meer. Zouden maandag weer op voorraad zijn, maar ga niet nog een keer 2 uur retour rijden. Baal hier ontzettend van!!!

Ik ga voortaan ergens anders shoppen!

Vanavond mijn bestelling opgehaald in Haulerwijk, net als afgelopen jaren weer top in orde samen gecontroleerd, alles ontvangen wat ik afgelopen jaar had besteld, tot volgend jaar maar weer...

Gisteren voor het eerst iets opgehaald in Joure wat ik vroeg in het jaar al had besteld. Goede prijzen en was zo weg met alles wat ik besteld had. Perfect dus.

Vanavond zowel in Grunn stad en Haulerwijk de spulletjes gehaald en het was weer top geregeld! Dank allen en tot volgend jaar met hopelijk weer mooie (vroege) acties!🤘👍

Heren van Pijnacker hartelijk bedankt! Super geregeld, lekker snel en goed contact. Ook vervangers werden netjes geregeld.

Fijne dagen, succes met de verkoop en tot volgend jaar!

Eind vd middag mijn bestellingen opgehaald. Ondanks dat ik Eind vd middag kwam ipv Eind vd ochtend, stond ik in no time weer buiten met mijn vuurwerk. Ondertussen goed geholpen door vriendelijk personeel.
Topwinkel en bestel zeker weer!

Dit jaar voor het eerst in Pijnacker geweest. Super goed georganiseerde locatie met gemotiveerde medewerkers.
Vanwege omstandigheden thuis helaas mijn 12:00 uur bestelling om 20:30 uur op moeten halen.
Geen blikken of blozen over een verandering van tijdstip. Daar werd niet moeilijk over gedaan. Bedankt voor die flexibiliteit.

Klein minpuntje was de uitverkochte Blue Topaz en Break Even. Twee doosjes waar ik me erg op verheugd had kon ik helaas niet mee nemen. Kennelijk was er een boot van Hello Fireworks tegen gehouden door de douane ofzo? Het was ook onduidelijk of deze nog binnen zou komen op maandag. Ik heb er niet op doorgevraagd.
Aanvankelijk mocht ik de Wizard voor Break Even mee nemen. Maar ook die bleek niet meer voorradig helaas.

Uiteindelijk waren mijn vervangers:
Blue Topaz - Hello Fireworks -> Cupido - Riakeo, €11 bijleg (geen idee of €31 voor de Cupido een goeie deal voor mij of jullie was)
Break Even - Hello Fireworks -> 36 shots fan - Cafferata, zonder bijleg.

Door het bovenstaande duurde het allemaal wat langer, anders was ik met 10 minuten weer buiten geweest.
Vriendelijk en geduldig te woord gestaan. Goeie zaak.

Tip voor productgarantie: lekker in de ochtend langs komen, dan is alles nog voorradig.

Was na 20:00 even goed druk in Haulerwijk. Drie kwartier moeten wachten, maar alles keurig uitgeleverd gekregen + nog een extraatje van het rad. Succes nog met de komende verkoopdagen!

Toch wel teleurgesteld dat ik voor het tweede jaar op rij geen mysterie deal krijg in Pijnacker!! (Vorig jaar de crackle king nat)

Blue lion king had hard gelopen schijnbaar!!! Staat al ruim een half jaar in bestelling maar ze hadden hem niet meer. Zouden maandag weer op voorraad zijn, maar ga niet nog een keer 2 uur retour rijden. Baal hier ontzettend van!!!

Ik ga voortaan ergens anders shoppen!
Hier helaas dezelfde ervaring gehad! Iets met vertraagde levering van de Blue Lion King. Kon ook maandag nog eens 1,5 uur rijden. Uiteindelijk wel redelijk opgelost, maar jammer blijft het wel…

Back
Bovenaan