Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik was ook om 10 uur in Joure. Was inderdaad druk, en ik had de pech dat er 2 of 3 voor mij binnenkwamen die een later afhaalblok hadden. Dat maakte dat ik iets langer moest wachten. Maar bestelling 100% compleet en prettig geholpen.Vananochtend net voor 10 bestelling opgehaald in Joure. Zaak stond goed vol, dat maakte dat het ook wat lastig was met parkeren. Liep verder wel vlot allemaal. Alles was ook compleet. Buiten kon je ook wat lekkers halen volgensmij. Bedankt mannen en dame!
In joure eerder gaan, was er vanochtend om kwart voor 8, stond pal voor de deur en was heel rustig.Zowel in Joure als Haulerwijk vandaag prima service genoten. Gezellig druk, niet lang hoeven wachten.
Op beide locaties was parkeren overigens iets lastiger.
Ik was er ook precies om die tijd, had jij mijn plekje, moest stukje verderop aan de overkant parkeren.In joure eerder gaan, was er vanochtend om kwart voor 8, stond pal voor de deur en was heel rustig.
Ik zag de milf ook staan vanavond,had ze niet op de site zien staan(ik heb nog gevraagd laatst of ze kwamen)Bij de afhaalbalie stond de “MILF” te koop voor 20,-. Was dit perstuk of per twee?
Indien per twee fiets ik maandag nog eventjes weer langs![]()
Gisteren lijkt me sterkGisteren voor het eerst iets opgehaald in Joure wat ik vroeg in het jaar al had besteld. Goede prijzen en was zo weg met alles wat ik besteld had. Perfect dus.
Hier helaas dezelfde ervaring gehad! Iets met vertraagde levering van de Blue Lion King. Kon ook maandag nog eens 1,5 uur rijden. Uiteindelijk wel redelijk opgelost, maar jammer blijft het wel…Toch wel teleurgesteld dat ik voor het tweede jaar op rij geen mysterie deal krijg in Pijnacker!! (Vorig jaar de crackle king nat)
Blue lion king had hard gelopen schijnbaar!!! Staat al ruim een half jaar in bestelling maar ze hadden hem niet meer. Zouden maandag weer op voorraad zijn, maar ga niet nog een keer 2 uur retour rijden. Baal hier ontzettend van!!!
Ik ga voortaan ergens anders shoppen!