[Freakactie 2024] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet - Haulerwijk - Joure

Ah, dus ook met een medeforumlid in de winkel gestaan 😅 Stond zelf bij de deur te wachten met een maatje van me.

@Vuurwerk Outlet @omepje , is het geen idee om in de winkel een VWC herkenningspunt te maken zodat forumleden elkaar kunnen herkennen? Misschien bij het openen van een actietopic volgend jaar opperen of een winkelier dat wil doen? Kan simpel door een a4’tje op te hangen ‘VWC’ ofzo. Als er soms wat gewacht moet worden maakt dat de wachttijd weer een stukje aangenamer ;)
Haha in Joure lijkt me dat wat krap haha

Net bij pijnacker de coconut bounty omgeruild voor de sky symphony. Verschil tussen de voorverkoop prijzen was €20 maar ze waren gunstig dus ik moest alleen €10 bijbetalen. Vervolgens voor de misaki een rubro angel cake als vervanging gekregen die €10 duurder is, dus ik stond uiteindelijk gewoon quitte. Net als vorig jaar weer tevreden met deze top zaak.

Zaterdagavond onze bestelling opgehaald, stond binnen 5 minuten klaar! Helaas toen de Immortal Gold niet meegekregen, met het bericht dat deze maandag waarschijnlijk aan zou komen. Vanochtend werd ik gebeld dat hij binnen was gekomen :thumbsup: Die bewaar ik dus mooi voor een windstille gelegenheid!

Beste pyro's,

Met een bevlogen team van medeliefhebbers proberen we al onze klanten met een tevreden gevoel naar huis te laten vertrekken.

We kunnen echter nog wel wat hulp gebruiken in onze winkel in Haulerwijk!

Zou je ons een dag willen versterken en helpen met orders pikken?
begintijd is 08:00 uur.
We nodigen je vanavond na 19:00 graag uit in onze winkel voor een persoonlijk contactmoment.
wil je eerst even telefonisch overleggen? bel dan gerust eerst met luc via nummer: 06-212 36 904.

Je verdient hiermee naast eeuwige roem uiteraard een paar vette producten naar keuze!

Met vriendelijke groet,

Team Outlet!

Ah, dus ook met een medeforumlid in de winkel gestaan 😅 Stond zelf bij de deur te wachten met een maatje van me.

@Vuurwerk Outlet @omepje , is het geen idee om in de winkel een VWC herkenningspunt te maken zodat forumleden elkaar kunnen herkennen? Misschien bij het openen van een actietopic volgend jaar opperen of een winkelier dat wil doen? Kan simpel door een a4’tje op te hangen ‘VWC’ ofzo. Als er soms wat gewacht moet worden maakt dat de wachttijd weer een stukje aangenamer ;)
Ja ik stond voor je denk ik met m'n zoontje en zwager. Was lekker druk zo tegen het einde aan maar kwamen mooie bestellingen voorbij.

Vanochtend om 9.30 mijn bestelling(en) opgehaald in Joure. Was nog lekker rustig en binnen no time stond de bestelling op de toonbank. Alles werd nog rustig gecontroleerd en daarna tevreden weer naar de auto gelopen om daarna nog met mijn zoontje een mooi pakket uit de losse verkoop uit te zoeken.
Net zoals voorgaande jaren aardige en vriendelijke mensen achter de balie en een leuke sfeer.

Volgende jaar weer, bedankt outlet en alvast een goed nieuwjaar.

20:00 bij outlet in Joure geweest om mijn bestellingen op te komen halen.
Was lekker gezellig druk binnen. Top service moesten 7 bestellingen bij elkaar zoeken top geholpen door het team 10 minuten wachten en alles stond op de toonbank 😋.

Het paste precies in mijn kleine bescheiden Volvo c30 als ik nog een box had gekocht moest ik 2 keer rijden🙈

Volgend jaar zie je mij zeker weer terugkomen!!

1000010905.jpg

Zaterdag avond, vuurwerk outlet Haulerwijk en Groningen op de planning.
Tijdsblok van Haulerwijk was eerder dus eerst daar heen.
Aangekomen eerst even neuzen bij de vitrines en daarna wilden wij naar de afhaalbalie lopen en toevallig kwam Luc eraan. Dat kwam mooi uit, even bijpraten en gelijk een vervanger geregeld voor de nexor box.
Alles daar verder snel verwerkt in de boekhouding en 10 minuten later konden wij inladen.
Over eerdere berichten; beetje begrip voor deze lui die anderen wel hebben helpen shouwen. Vergeet niet dat ook zij een lange dag hebben en op een duur ook klaar zijn met grote dozen meegeven.
Ik had er geen problemen mee, had daarintegen ook geen super grote afhaal.
Daarna door naar Groningen. Zoals gewend zag het er super uit. Bij binnenkomst kan je simpel je orders laten afvinken en ook hier zeer rap de bestelde artikelen gekregen.

Mijn complimenten naar het gehele team
Tot volgend jaar en alvast een heel prettig uiteinde en een gezellige laatste loodjes in jullie shops.

Beste pyro's,

Met een bevlogen team van medeliefhebbers proberen we al onze klanten met een tevreden gevoel naar huis te laten vertrekken.

We kunnen echter nog wel wat hulp gebruiken in onze winkel in Haulerwijk!

Zou je ons een dag willen versterken en helpen met orders pikken?
begintijd is 08:00 uur.
We nodigen je vanavond na 19:00 graag uit in onze winkel voor een persoonlijk contactmoment.
wil je eerst even telefonisch overleggen? bel dan gerust eerst met luc via nummer: 06-212 36 904.

Je verdient hiermee naast eeuwige roem uiteraard een paar vette producten naar keuze!

Met vriendelijke groet,

Team Outlet!
Als ik het eerder had gehoord, had ik het zeker gewild. Helaas ben ik morgen/vandaag verhinderd. In ieder geval veel succes!!

IMG_7665.jpeg

Laatste kans om bij Haulerwijk nog wat toppers te scoren! Er is nog genoeg op voorraad, bijv. cakes van Riakeo en Hello Fireworks, of de Outlet Prosperity box. Deze laatste is echt een aanrader: gister live mogen aanschouwen en deze klapte de Immortal Gold batch’24 eruit! En er gaan wat geruchten rond dat er na 14:00 hier en daar wat artikelen in prijs verlaagd zullen worden😉

Bijlagen

• IMG_7666.jpeg
    IMG_7666.jpeg
    565,9 KB · Weergaven: 72
  • IMG_7667.jpeg
    IMG_7667.jpeg
    750,3 KB · Weergaven: 73
  • IMG_7668.jpeg
    IMG_7668.jpeg
    694,6 KB · Weergaven: 68
Bekijk bijlage 1807121

Laatste kans om bij Haulerwijk nog wat toppers te scoren! Er is nog genoeg op voorraad, bijv. cakes van Riakeo en Hello Fireworks, of de Outlet Prosperity box. Deze laatste is echt een aanrader: gister live mogen aanschouwen en deze klapte de Immortal Gold batch’24 eruit! En er gaan wat geruchten rond dat er na 14:00 hier en daar wat artikelen in prijs verlaagd zullen worden😉
Prosperity is de ocean of lights. Zeker een aanrader!

Vandaag me bestellingen opgehaald in Joure, omdat ik niet kon wachten was ik te vroeg. Moest even een kop koffie gaan halen en daarna was alles alweer geregeld. Even alles doorgelopen, het klopte als een bus. Bedankt voor de mooie aanbiedingen en de goeie service. Fijne jaarwisseling voor het hele outlet team!

Back
Bovenaan