dvisser050
VWC lid
Lekker meenemen joh, hoe meer zielen hoe meer vreugd.Ja geen idee, kan me voorstellen dat sommige mensen dat minder prettig vinden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Lekker meenemen joh, hoe meer zielen hoe meer vreugd.Ja geen idee, kan me voorstellen dat sommige mensen dat minder prettig vinden.
Haha nou in deze tijd van het jaarHeb je zulke vreselijke kinderen dan haha![]()
Volgens mij is het in ieders belang dat het kruitvirus overgedragen wordt op de jeugd. Ik zou me er niet aan storen.
Deze voeren wij alleen in Pijnacker en eerder dit jaar een aantal in Groningen (rest voorraad). In de andere filialen voeren wij de 400 shots!leuke levering zie de 300 display show ook ….
Snel bij wezen dus ……Deze voeren wij alleen in Pijnacker en eerder dit jaar een aantal in Groningen (rest voorraad). In de andere filialen voeren wij de 400 shots!
Die 400s mega display box op de foto,is dat gewoon een andere naam voor de 400s Total display box??
Zin in!! Altijd mooi, die foto's van achter de schermen. Wel een dubbel gevoel: mijn bankrekening hoopt niet op goede acties, maar ikzelf hoop dat jullie net als Valk gaan stunten met bijv. de Coconut Bounty xDUpdate!!!!!!!!!!!!!
De komende dagen zijn we druk bezig om de boel klaar te maken voor de freakavond, en ook al deels voor de verkoopdagen. Met een een zeer fraaie (unieke) nieuwe showroom, de eersten kunnen dit al ervaren tijdens de freakmiddag/avond. Verder terug van weggeweest het rad van avontuur!!!!!. Met elkaar lekker kletsen onder het genot van een hapje en drankje, muziek. En natuurlijk de bunkertours, verder is het mogelijk om cat 1 te kopen die dag, we hebben weer een breed assortiment
Bekijk bijlage 1803733
Tussen de voorbereidingen door komen natuurlijk ook al telkens leveringen binnen. Zoals vandaag (Magnum) ook de eerste nieuwe dingen gespot. Morgen komt riakeo binnen. Dus het begint allemaal steeds meer te lopen!!.
Bekijk bijlage 1803738
Bekijk bijlage 1803742
Bekijk bijlage 1803743
PS: Ik denk dat deze heel lekker gaat scoren bij de mannen (vaders), en ook de vrouwen!
Bekijk bijlage 1803744
Met knallende groet,
Team VuurwerkOutlet & Pyro Outlet
Zou ik ook graag zien in Pijnacker.Milf in Grunn zou wel handig zijn!
De aanbiedingen in de winkel zijn niet later op te halen in Groningen?Hebben jullie al zin in morgen? Wij wel!!
We hebben 17 Black Friday deals voor jullie klaarstaan, waarvan 6 alleen in de fysieke winkel in Haulerwijk te bestellen zijn. 11 deals zijn online in alle winkels te bestellen, waarvan twee cake combideals. Naast Haulerwijk is ook ons fysieke filiaal in Assen geopend en ook daar zulle speciale acties zijn.
In Pijnacker zullen online een aantal extra aanbiedingen zijn, wat de laatste aantallen van deze producten zijn.
In Haulerwijk hebben we rad om leuke prijzen te winnen en bij iedere 100 besteding ontvang je een lot waarmee je dikke boxen kunt winnen. Er zijn 5 boxen beschikbaar met een totale waarde van: € 1.368,39
De online acties worden met de traditionele mailing morgenochtend bekend gemaakt, vanaf 15:00 uur gaan we helemaal los en zijn in de fysieke winkels ook de speciale aanbiedingen aldaar te zien.
Als een ander filiaal dit product in het assortiment heeft kan je deze ook afhalen in een ander filiaal, mits nog op voorraad. Twee boxen zijn ook beschikbaar in GroningenDe aanbiedingen in de winkel zijn niet later op te halen in Groningen?
Ja deze komen ook bij de Black Friday deals te staanKomen de extra aanbiedingen in pijnacker ook bij de black friday deals te staan?
Ben benieuwd!Hebben jullie al zin in morgen? Wij wel!!
We hebben 17 Black Friday deals voor jullie klaarstaan, waarvan 6 alleen in de fysieke winkel in Haulerwijk te bestellen zijn. 11 deals zijn online in alle winkels te bestellen, waarvan twee cake combideals. Naast Haulerwijk is ook ons fysieke filiaal in Assen geopend en ook daar zulle speciale acties zijn.
In Pijnacker zullen online een aantal extra aanbiedingen zijn, wat de laatste aantallen van deze producten zijn.
In Haulerwijk hebben we rad om leuke prijzen te winnen en bij iedere 100 besteding ontvang je een lot waarmee je dikke boxen kunt winnen. Er zijn 5 boxen beschikbaar met een totale waarde van: € 1.368,39
De online acties worden met de traditionele mailing morgenochtend bekend gemaakt, vanaf 15:00 uur gaan we helemaal los en zijn in de fysieke winkels ook de speciale aanbiedingen aldaar te zien.
Kijk er zeker naar uit, jammer dat er geen speciale acties in joure zijn. Nu maar hopen op de mega big 19 in de actiesHebben jullie al zin in morgen? Wij wel!!