martelaty
VWC lid
Precies! Ik hoop op een mega compound pakket!Hoop toch op betere deals aankomende vrijdag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Precies! Ik hoop op een mega compound pakket!Hoop toch op betere deals aankomende vrijdag
Gewoon al je bonnen meenemen op je eerste afhaaltijd/dag. De orders erna worden eraan gekoppeld.Aangezien ik geen reactie op mijn mail krijg, stel ik de vraag hier maar even; ik heb twee bestellingen gedaan, maar mijn eerste afhaal tijd was niet meer beschikbaar. Krijg ik een verzamelbon met de eerste tijd? Of werkt dat anders?
Wel hier ff rekening mee houden..Even een belangrijke mededeling:
Van sommige artikelen krijgen wij extra leveringen tijdens de verkoopdagen. Als je je winkelwagen hebt gevuld en je kan tijdens het afrekenen niet de eerste verkoopdag als afhaalmoment kiezen, dan zitten er artikelen bij die op de eerste dag al uitverkocht zijn. Wij kunnen in dat geval dus niet je orders samenvoegen op je eerste afhaalmoment. Wij verwachten niet dat dit veel gaat voorkomen, maar let er dus goed op.
Uiteraard ben je van harte welkom om meerdere keren langs te komen, maar om problemen en teleurstellingen te voorkomen willen we hier vooraf alvast duidelijk in zijn. Dus besef wanneer je je order plaatst en je kan niet de eerste dag kiezen, gaat het ook echt onmogelijk zijn om het afhaalmoment op die dag te laten plaatsvinden.
Tenzij er alleen nog een moment beschikbaar was op een andere dag dacht ik. Volgens mij stond hierover een paar Posts terug een reactie van de winkel zelf.Wel hier ff rekening mee houden..
Dit bedoelde ik!Even een belangrijke mededeling:
Van sommige artikelen krijgen wij extra leveringen tijdens de verkoopdagen. Als je je winkelwagen hebt gevuld en je kan tijdens het afrekenen niet de eerste verkoopdag als afhaalmoment kiezen, dan zitten er artikelen bij die op de eerste dag al uitverkocht zijn. Wij kunnen in dat geval dus niet je orders samenvoegen op je eerste afhaalmoment. Wij verwachten niet dat dit veel gaat voorkomen, maar let er dus goed op.
Uiteraard ben je van harte welkom om meerdere keren langs te komen, maar om problemen en teleurstellingen te voorkomen willen we hier vooraf alvast duidelijk in zijn. Dus besef wanneer je je order plaatst en je kan niet de eerste dag kiezen, gaat het ook echt onmogelijk zijn om het afhaalmoment op die dag te laten plaatsvinden.
Had je reactie niet gezien aangezien ik die post aan het zoeken was.Dat is toch precies wat ik aangeef?
Dat zou wel mooi zijn!Ik gok op BF in ieder geval Break Out voor €130-€140, die staat niet voor niets zo hoog geprijsd nu![]()
Inmiddels heb ik een reactie ontvangen. Alles staat inderdaad klaar op het eerste afhaalmoment!Aangezien ik geen reactie op mijn mail krijg, stel ik de vraag hier maar even; ik heb twee bestellingen gedaan, maar mijn eerste afhaal tijd was niet meer beschikbaar. Krijg ik een verzamelbon met de eerste tijd? Of werkt dat anders?
Hoop t niet haha, eerder in het jaar goedkoper te krijgen en in Joure hebben ze nog maar 12 ofzo op voorraad nuDat zou wel mooi zijn!
Joahh wil nog een setje cakes erbijWil jullie geen druk opleggen, maar ik heb wat budget voor jullie BF deals achter gehouden, met name voor de mega 19 hint hint hint![]()
Update!!!!!!!!!!!!!
De komende dagen zijn we druk bezig om de boel klaar te maken voor de freakavond, en ook al deels voor de verkoopdagen. Met een een zeer fraaie (unieke) nieuwe showroom, de eersten kunnen dit al ervaren tijdens de freakmiddag/avond. Verder terug van weggeweest het rad van avontuur!!!!!. Met elkaar lekker kletsen onder het genot van een hapje en drankje, muziek. En natuurlijk de bunkertours, verder is het mogelijk om cat 1 te kopen die dag, we hebben weer een breed assortiment
Bekijk bijlage 1803733
Tussen de voorbereidingen door komen natuurlijk ook al telkens leveringen binnen. Zoals vandaag (Magnum) ook de eerste nieuwe dingen gespot. Morgen komt riakeo binnen. Dus het begint allemaal steeds meer te lopen!!.
Bekijk bijlage 1803738
Bekijk bijlage 1803742
Bekijk bijlage 1803743
PS: Ik denk dat deze heel lekker gaat scoren bij de mannen (vaders), en ook de vrouwen!
Bekijk bijlage 1803744
Met knallende groet,
Team VuurwerkOutlet & Pyro Outlet
Waarom zou dat niet oke zijn? Andere jaren ook altijd alle leeftijden langs zien komenMisschien een gekke vraag, heb 2 jongens die idolaat zijn van vuurwerk. Is dat ook oké als die mee komen vrijdag middag/avond?
Ja geen idee, kan me voorstellen dat sommige mensen dat minder prettig vinden.Waarom zou dat niet oke zijn? Andere jaren ook altijd alle leeftijden langs zien komen![]()
Heb je zulke vreselijke kinderen dan hahaJa geen idee, kan me voorstellen dat sommige mensen dat minder prettig vinden.