rollingthunder
VWC lid
Ja idd! 110/115?Die Insane Crown Bomber, zou tof zijn als jullie daar wat leuks mee weten te doen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja idd! 110/115?Die Insane Crown Bomber, zou tof zijn als jullie daar wat leuks mee weten te doen!
Ik heb hier voor t eerst besteld, en een kleine tweede bestelling geplaatst van de week. Ik heb een andere tijd moeten kiezen, maar ik las dat de eerste tijd leidend is. En er volgt dus een samenvoeging?Ik wil niet ontevreden klinken, maar ik moet eerlijk zeggen dat de toevoeging van Magnum wel heel mager is in Pijnacker. Kunnen we nog iets verwachten of blijft het hierbij? Voorts heb ik nog steeds geen samenvoeging gezien van mijn orders. Ik weet niet of jullie daar nog mee bezig zijn?
Een samenvoeging heb ik vorige jaren niet meegemaakt, maar mijn ervaring is dat als je de eerste tijdstip aanhoudt dat het dan goed komt (ook met de andere orders)Ik heb hier voor t eerst besteld, en een kleine tweede bestelling geplaatst van de week. Ik heb een andere tijd moeten kiezen, maar ik las dat de eerste tijd leidend is. En er volgt dus een samenvoeging?
Komt aardig in de buurt als jullie meedoen met de vuurwerkexpert actie!! Kom maar door met de spooky Halloween bomber actieJa idd! 110/115?
Is er nog wel ns eentje van die Special Willow Stars geschoten om te kijken wat daar die keer uit kwam?
Op jullie YouTube kanaal staat nog een andere
Filmpje waar bij straat straatfilm is wat er vorig jaar is geleverd. Filmpje bij product is wat fabriek zegt dat ze gaan leveren en als productfilm naar ons hebben toegestuurd. Ik snap dat er verschil in zit, maar we moeten uitgaan van wat ze zeggen wat er geleverd wordt. Al die blokken klappen er in ieder geval goed op los en zijn qua prijs/kwaliteit verhouding no brainersOp jullie YouTube kanaal staat nog een andere. Is het 100% bovenstaande filmpje of is het die andere die op jullie kanaal staat?
Helder verhaal, dank je. Productfilm past ook beter bij de naam natuurlijk. Best kans dat er om wat voor reden vorig jaar door de fabriek in China uit andere itembatch een greep is gedaan om aan jullie order te voldoen. Idd is de burst van jullie producten altijd dikke top, dus voor die prijs idd beste 30mm/kooi deal die je op dit moment kunt vindenFilmpje waar bij straat straatfilm is wat er vorig jaar is geleverd. Filmpje bij product is wat fabriek zegt dat ze gaan leveren en als productfilm naar ons hebben toegestuurd. Ik snap dat er verschil in zit, maar we moeten uitgaan van wat ze zeggen wat er geleverd wordt. Al die blokken klappen er in ieder geval goed op los en zijn qua prijs/kwaliteit verhouding no brainers
Niet helemaal met je eens. De box van het straat filmpje vind ik echt slecht. Daarintegen vind ik het filmpje wat ik had neergezet 10x beter & ook compleet anders..Filmpje waar bij straat straatfilm is wat er vorig jaar is geleverd. Filmpje bij product is wat fabriek zegt dat ze gaan leveren en als productfilm naar ons hebben toegestuurd. Ik snap dat er verschil in zit, maar we moeten uitgaan van wat ze zeggen wat er geleverd wordt. Al die blokken klappen er in ieder geval goed op los en zijn qua prijs/kwaliteit verhouding no brainers