[Freakactie 2024] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet - Haulerwijk - Joure

Ik wil niet ontevreden klinken, maar ik moet eerlijk zeggen dat de toevoeging van Magnum wel heel mager is in Pijnacker. Kunnen we nog iets verwachten of blijft het hierbij? Voorts heb ik nog steeds geen samenvoeging gezien van mijn orders. Ik weet niet of jullie daar nog mee bezig zijn?

Ik wil niet ontevreden klinken, maar ik moet eerlijk zeggen dat de toevoeging van Magnum wel heel mager is in Pijnacker. Kunnen we nog iets verwachten of blijft het hierbij? Voorts heb ik nog steeds geen samenvoeging gezien van mijn orders. Ik weet niet of jullie daar nog mee bezig zijn?
Ik heb hier voor t eerst besteld, en een kleine tweede bestelling geplaatst van de week. Ik heb een andere tijd moeten kiezen, maar ik las dat de eerste tijd leidend is. En er volgt dus een samenvoeging?

Ik heb hier voor t eerst besteld, en een kleine tweede bestelling geplaatst van de week. Ik heb een andere tijd moeten kiezen, maar ik las dat de eerste tijd leidend is. En er volgt dus een samenvoeging?
Een samenvoeging heb ik vorige jaren niet meegemaakt, maar mijn ervaring is dat als je de eerste tijdstip aanhoudt dat het dan goed komt (ook met de andere orders)

Is er al bekend of de crosette switch of color crossette hun intrede mogen doen bij jullie uitgebreide assortiment (in Pijnacker)?

(Of kunnen we organiseren dat ik ze bij vuurwerkexpert bestel en ze bij jullie afgehaald kunnen? Jullie krijgen immers producten van hen geleverd?)

Deze week is het weer tijd voor gruwelijk voordeel! De mist rond de aanbiedingen is weggetrokken, dus scrol snel door en scoor een spookachtige deal als je durft....

De acties komen in de loop van ochtend online en zijn geldig tot en met 31 oktober!

Met Knallende groet,

Team Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Bijlagen

• 1307fc4_w1272_3gruwelijkeboxendeal.png
    1307fc4_w1272_3gruwelijkeboxendeal.png
    640,3 KB · Weergaven: 163
  • 403eecd_w1272_4luckydemons.png
    403eecd_w1272_4luckydemons.png
    401,7 KB · Weergaven: 158
  • fb55b84_w1272_airdamage.png
    fb55b84_w1272_airdamage.png
    394,6 KB · Weergaven: 105
  • fca95ef_w1272_demoniablazingdragon.png
    fca95ef_w1272_demoniablazingdragon.png
    467,9 KB · Weergaven: 99
  • 1056257_w1272_2darkdragon.png
    1056257_w1272_2darkdragon.png
    477,4 KB · Weergaven: 165
Om verwarring te voorkomen: orders worden niet letterlijk samengevoegd, dat kan en mag niet. Je houdt aparte orders, maar we zorgen er altijd voor dat je al je geplaatste orders kunt afhalen op het afhaalmoment van de eerste geplaatste order. Dit is bij al onze winkels zo. Als je dit nog niet in je account ziet, geen stress, het is nog lang geen oud en nieuw :)

Op jullie YouTube kanaal staat nog een andere. Is het 100% bovenstaande filmpje of is het die andere die op jullie kanaal staat?
Filmpje waar bij straat straatfilm is wat er vorig jaar is geleverd. Filmpje bij product is wat fabriek zegt dat ze gaan leveren en als productfilm naar ons hebben toegestuurd. Ik snap dat er verschil in zit, maar we moeten uitgaan van wat ze zeggen wat er geleverd wordt. Al die blokken klappen er in ieder geval goed op los en zijn qua prijs/kwaliteit verhouding no brainers

Filmpje waar bij straat straatfilm is wat er vorig jaar is geleverd. Filmpje bij product is wat fabriek zegt dat ze gaan leveren en als productfilm naar ons hebben toegestuurd. Ik snap dat er verschil in zit, maar we moeten uitgaan van wat ze zeggen wat er geleverd wordt. Al die blokken klappen er in ieder geval goed op los en zijn qua prijs/kwaliteit verhouding no brainers
Helder verhaal, dank je. Productfilm past ook beter bij de naam natuurlijk. Best kans dat er om wat voor reden vorig jaar door de fabriek in China uit andere itembatch een greep is gedaan om aan jullie order te voldoen. Idd is de burst van jullie producten altijd dikke top, dus voor die prijs idd beste 30mm/kooi deal die je op dit moment kunt vinden :droolthum

Niet helemaal met je eens. De box van het straat filmpje vind ik echt slecht. Daarintegen vind ik het filmpje wat ik had neergezet 10x beter & ook compleet anders..

Back
Bovenaan