Ik was vroeg genoeg.....eerste bestelling 2 februari gedaan.Dat is vrij standaard voor de meeste winkels, vroeg komen is vroeg profiteren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik was vroeg genoeg.....eerste bestelling 2 februari gedaan.Dat is vrij standaard voor de meeste winkels, vroeg komen is vroeg profiteren
Tja dat doe ik ook wel,maar vind jij de verhoging 'iets' of toch wel noemenswaardig?Tis toch simpel, vind je iets (na verhoging) te duur, koop je het niet. Doe ik ook zo.
Misschien nog een black friday actie oid..15/20% is veel ja.
Ik zat te wachten op de broekhoff/Magnum producten (om te combineren met weekactie), maar die zullen dan vermoedelijk ook een stuk minder scherp ingezet worden. We wachten af.
Misschien nog een black friday actie oid..
Nogmaals even de vraag voor die verder naar onder verdwijnt krijgen jullie deze ook?
Krijgen jullie deze ook?
Hier ook nog wel benieuwd naarZouden jullie het Red Lantern Super pakket ook kunnen toevoegen?![]()
Hmm dan maar daar op wachten...? Maar dan is de weekaanbieding van de 5 cakes ook weg.
F*ck daar gaat m'n ruggengraatFountain 888
Fountain 999
Heeeelemaal geen last vanF*ck daar gaat m'n ruggengraat
Factuur?Heb ergens gelezen dat je Outlet ook een factuur kunt sturen. Vanaf welk bedrag heeft dat zin?![]()
Factuur?