Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Iemand een voorbeeld van een actie van een ander jaar ?
Vet! Ik hoop op nog een leuke mystery deal. Ik ben er dusver altijd wel happy mee!
Srry man, heb de post aangepast.. Ik heb geen budget meer maar met deze ga ik voor de bijlPfoe wil je me niet meer zo laten schrikken kerel? Was namelijk direct al budget aan het zoeken en de portemonnee aan het trekken totdat ik zag dat dit een actie was van vorig jaar.
Dit jaar ook eens in joure of is het weer alleen haulerwijk?De dagen worden merkbaar korter, de bladeren aan de bomen verkleuren en herfstweer is aanwezig. Dat kan maar één ding betekenen: Oud en Nieuw komt rap dichterbij!
Daarom hebben we mooie nieuwe weekacties voor je klaarstaan. De acties komen in de loop van ochtend online in alle filialen, maar beschikbaarheid en voorraden kunnen per filiaal verschillen.
Bekijk bijlage 1800802
Zoals eerder ook al aangekondigd en noteer in de Agenda. Onze supergezellige Black-Friday middag/avond komt er bijna weer aan. Gezellig kletsen met mede-freaks, een hapje en een drankje. Een kijkje in de bunkers, en natuurlijk knallende acties!!.
Bekijk bijlage 1800804
Zien we jullie dan![]()
Met knallende groet,
Team Outlet
De dagen worden merkbaar korter, de bladeren aan de bomen verkleuren en herfstweer is aanwezig. Dat kan maar één ding betekenen: Oud en Nieuw komt rap dichterbij!
Daarom hebben we mooie nieuwe weekacties voor je klaarstaan. De acties komen in de loop van ochtend online in alle filialen, maar beschikbaarheid en voorraden kunnen per filiaal verschillen.
Bekijk bijlage 1800802
Zoals eerder ook al aangekondigd en noteer in de Agenda. Onze supergezellige Black-Friday middag/avond komt er bijna weer aan. Gezellig kletsen met mede-freaks, een hapje en een drankje. Een kijkje in de bunkers, en natuurlijk knallende acties!!.
Bekijk bijlage 1800804
Zien we jullie dan![]()
Met knallende groet,
Team Outlet
Mooi kan ik mijn “budget” opmakenVolgende week komen er nieuwe toevoegingen van Magnum
Joure gaat dit jaar ook nog iets organiseren!Dit jaar ook eens in joure of is het weer alleen haulerwijk?
Hoe ziet zo'n freak avond eruit?
Voornamelijk alleen maar mannen vermoed ik. Enige wat je dan kan scoren zijn hopelijk goede acties.