[Freakactie 2024] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet - Haulerwijk - Joure

Daar heb je zeker gelijk in Richardus, ach en voor 70 euro is het een mooie deal!
Even wat andes: is er vrijdag weer een weekactie?

Hier ben ik ook erg benieuwd naar! Afgelopen jaar wisseling toch een partijtje van genoten. Paar buren vroeg aan mij of dit spul uit Polen kwam :p

Ja waren mooie cakes! Zie ze wel in Groningen staan alleen wel 10tje duurder dan vorig jaar en dan had ik vorig jaar ook nog de big poppa erbij. Maar ben benieuwd of ze weer nieuwe aanvoer krijgen want staat zeker weer op de lijst

Zijn vast goed aan het zoeken naar een top weekactie die we niet kunnen laten liggen.

Ik zou het trouwens in deze periode houden op maandacties en de weekacties bewaren voor vanaf september. Ik denk ook dat de heren druk zat zijn met ander werk.

Anyway zijn er überhaupt nog stuks over van de 19sh sets, 30mm eigen compounds en blue marroon/red marroon? Of wordt dit wachten op een nieuwe import?

Rooie staat in Grunn iig nog, blauwe was meen ik overal uitverkocht vorig jAr dus idd wachten op nwe import.

Nog steeds benieuwd naar ervaringen met Angry/Jacked John van Outlet? Iemand?

Zijn ook wel 2 echt compleet andere dingen hè, lijkt me geen kwestie van twijfel maar gewoon keuze.

Goeie acties weer, verleidelijk :thumbsup:

Back
Bovenaan