[Freakactie 2024] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet - Haulerwijk - Joure

Zoals al is gezegd is het dus niet iets wat al op de site staat. Er zijn heel veel producten met een adviesprijs van 149,99 dus ik zou gewoon lekker wachten op morgen en jezelf niet gek maken met lage of hoge verwachtingen

Volgens mij hebben wij nog niks bekend gemaakt. Het blijft nog even een verassing.

Vrijdag 17:00 zullen wij het product vermelden.

Het speculeren en de creativiteit waarmee men tot een speculatie komt is toch wel het leuke van die mystery deals. Ik ben benieuwd of iemand het morgen bij het rechte eind blijkt te hebben!

Outlet kennende zullen ze wel met iets beters komen dan bovenstaande. Daarnaast willen ze niet het risico lopen om een ‘slechte’ mysterie deal aan te bieden, want dan lopen ze het risico dat latere mysterie deals niet meer worden verkocht. Maar zo zou ik denken als ik Outlet was :p

Ja zo denk ik dus ook. Het zal voor het geld sowieso wel een mooie box zijn en vanwege de goede ervaringen van de eerste mystery deals die ik ooit bij vuurwerkoutlet heb gehad kan het niet fout gaan

De total display 200 shots nieuw in het aanbod , site haulerwijk! :thumbsup:

Ik hoop nog dat de total display 400 in pijnacker komt.
Vorig jaar gemist met halloween deal dus nu is het maar elke dag duimen!

Ik verwacht dat die wel gaat komen met de andere lading van magnum?

Ik hoop nog dat de total display 400 in pijnacker komt.
Vorig jaar gemist met halloween deal dus nu is het maar elke dag duimen!

Ik verwacht dat die wel gaat komen met de andere lading van magnum?

Magnum was wel helemaal leeg gekocht afgelopen jaar, vrij weinig aanloop van hun

Back
Bovenaan