[Freakactie 2024] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet - Haulerwijk - Joure

Oh nee he de transbombers zijn al weer weg in haulerwijk.
toch maar wat monster rides en dreamchaser meegepakt. Ben ik ook heel blij mee, maar toch het gevoel van het missen van de transbomber blijft hangen.

Is toch de meest vette box die ik ooit gehad heb (Qua chaos, en daar hou ik nou zo van)

Wat Wolf betreft, hoop ik weer op een samengesteld cacke pakket, die van afgelopen jaar was erg vet (6 cackes)

En jullie hebben me weer binnen weten te hengelen hoor, bedankt! Na Assen en Haulerwijk is Joure dit jaar de sjaak :bonk:

De Transbomber kon ik niet laten liggen. Ik weet niet wat jullie met de Tailgate Fan kunnen doen, maar misschien wat voor een weekactie? Hint, hint :wink:

En ik hoop uiteraard dat jullie de TDS400 weer aan kunnen gaan bieden, of hoe heette die vorig jaar ook al weer bij jullie? :D

Oh nee he de transbombers zijn al weer weg in haulerwijk.
toch maar wat monster rides en dreamchaser meegepakt. Ben ik ook heel blij mee, maar toch het gevoel van het missen van de transbomber blijft hangen.

Is toch de meest vette box die ik ooit gehad heb (Qua chaos, en daar hou ik nou zo van)

Wat Wolf betreft, hoop ik weer op een samengesteld cacke pakket, die van afgelopen jaar was erg vet (6 cackes)

Heb de transbomber ook misgelopen helaas! Hopelijk komt deze nog terug in haulerwijk

Er komt morgen een beperkt aantal transbombers nog beschikbaar in Haulerwijk. (Ik weet niet hoe laat, dus dat laat ik open).

We hebben weer een knallende weekactie voor jullie!

De nieuwe weekacties staan online! Vanmiddag om 14:00 worden de magische Spaanse woorden: "Señor pirotecnic, pot comensar la mascleta!" uitgesproken. Het is 1 maart, de maand waarin de lente begint, de donkere dagen weer achter ons zijn en we het weekend in kunnen met een heerlijke nieuwe weekactie met Wolff producten.

Week actie deel 1 1 maart.jpg
Week actie deel 2 1 maart.jpg

Met knallende groet,

Team Vuurwerk & Pyro Outlet.

Back
Bovenaan