[Freakactie 2024] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet - Haulerwijk - Joure

Volgens het interview wat Arjan had met Wolff kon de gevraagde prijs van 75 euro voor de full assault niet..

Top outlet! Het kan dus wel:D

Hou deze mindset vast voor de opening van Pijnacker :D

Keurige prijs zeg voor de full assault. Bij mij in de omgeving niet zo scherp gezien nog. Jullie zijn goed bezig!

Pfff ik heb stresss.. Moet ik full assualt halen of wachten op break out..

De FA voor 75 euro is volgens mij de beste deal in NL. Succes met die laten staan :). Breakout gewoon later in het jaar toevoegen als die voor een leuke prijs op je pad komt.

Update wolff

Update wolff

We hebben weer een aantal leuke producten toegevoegd aan de webshops van Haulerwijk en Joure.
Het gaat om een aantal leuke producten van Wolff. Let op niet alle producten zijn er in hoge aantallen.

- Maximizer
- Code red
- Full Assault
- Independence
- Evolution
- Unbeatable (Haulerwijk)
- Ultimate aero (Haulerwijk)
- Doomsday
- Jackhammer
- The general
- Decibell
- Alpha wolff (Haulerwijk)
- King of action
- Crackling hero
- Gorilla party (Haulerwijk)
- Beear

Alvast een goed weekend.

Met knallende groet,

Team
Vuurwerk & Pyro Outlet

We hebben weer een aantal leuke producten toegevoegd aan de webshops van Haulerwijk en Joure.
Het gaat om een aantal leuke producten van Wolff. Let op niet alle producten zijn er in hoge aantallen.

- Maximizer
- Code red
- Full Assault
- Independence
- Evolution
- Unbeatable (Haulerwijk)
- Ultimate aero (Haulerwijk)
- Doomsday
- Jackhammer
- The general
- Decibell
- Alpha wolff (Haulerwijk)
- King of action
- Crackling hero
- Gorilla party (Haulerwijk)
- Beear

Alvast een goed weekend.

Met knallende groet,

Team
Vuurwerk & Pyro Outlet
Klopt het dat de Alpha Wolff een omlabel is van de Fire Throne?

Dit is toch een soort van marteling voor de mensen die op Pijnacker aan het wachten zijn. Maar ik ben blij voor de liefhebbers uit het noorden :D

Jullie hebben mij overtuigd, Full Assault, Independence en Evolution/Peking meegenomen!Ik ga volgende week effe niet meer kijken. Sinds de opening al 300 euro uitgegeven hahaha.

Dit is toch een soort van marteling voor de mensen die op Pijnacker aan het wachten zijn. Maar ik ben blij voor de liefhebbers uit het noorden :D
Tja, het is wel jammer. Maar denk dat ivm de kleinere opslag hier niet zulke goede/vele diverse acties mogelijk zijn als in t noorden. Maar hopelijk heb ik t mis :D past bij mij helaas niet meer in de route dit jaar.

Back
Bovenaan