[Freakactie 2024] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet - Haulerwijk - Joure

Zie op de site van haulerwijk de kraakstaaf van Cafferata staan,ik heb vorig jaar en nu begin februari ook Crackling Fountains/ kraakstaaf besteld en toen waren ze van Katan?
Vorig jaar had ik ook de Katan crackling fountains besteld maar kreeg dus de kraakstaaf van Cafferata...
In de Katan zit 81gr kruit per 3 en die dingen zijn super,maar de kraakstaaf heeft maar 27gr kruit per 3...maar staat 180 gr bij dus dat klopt niet...

Laatst bewerkt:
Van de week actie alleen de monster ride gepakt, rest nog wat leuke 500 grammers en kleinere potjes. Ik twijfelde om voor het eerst de transbomber te kopen, maar wil meer het geld uitgeven aan een wellichte komende wolff of magnum compound..maar goed 2e order is alweer doorheen😅Screenshot_20240223_205052_Microsoft 365 (Office).jpg

Vraagje, ik lees het 1 en ander over extreme ophaaltijden.
Nu ben ik van plan om weer in Joure een bestellingen plaatsen maar durf niet door het hele bestelproces te lopen en dan de keuze krijg voor hele late afhaaltijden.
Kan iemand mij vertellen wat de opties zijn in Joure? Of kan ik dat in het bestelproces toch zien en daarna evt nog annuleren (tot plaats bestelling zie je het niet nl).

Hoorde in de AVP live stream dat Wolff oook weer kleinere cakes op de markt gaan brengen en meerdere lijnen met compounds! Ben echt benieuwd!

Ik weet zo niet de afhaaltijden, maar een bestelling kun je zelfs nog annuleren als je in de betaalomgeving van je bank app zit. En dat is ruimschoots na het selecteren van de afhaaltijd :wink:

Vraagje, ik lees het 1 en ander over extreme ophaaltijden.
Nu ben ik van plan om weer in Joure een bestellingen plaatsen maar durf niet door het hele bestelproces te lopen en dan de keuze krijg voor hele late afhaaltijden.
Kan iemand mij vertellen wat de opties zijn in Joure? Of kan ik dat in het bestelproces toch zien en daarna evt nog annuleren (tot plaats bestelling zie je het niet nl).
Ja, je kunt nog voor betalen afhaaltijden bekijken en wel of niet selecteren, en dan dus evt weer terug in 't proces zonder de bestelling af te ronden

Zie op de site van haulerwijk de kraakstaaf van Cafferata staan,ik heb vorig jaar en nu begin februari ook Crackling Fountains/ kraakstaaf besteld en toen waren ze van Katan?
Vorig jaar had ik ook de Katan crackling fountains besteld maar kreeg dus de kraakstaaf van Cafferata...
In de Katan zit 180gr kruit per 3 en die dingen zijn super,maar de kraakstaaf heeft maar 27gr kruit per 3...maar staat 180 gr bij dus dat klopt niet...
Dit is een omlabeling van elkaar.

Dit is een omlabeling van elkaar.
Hoezo omlabeling???de katan hebben 27gr kruit per stuk en de cafferata 9gr per stuk...dus hoezo omlabeling?

Kruitgewicht even aangepast ivm fout van mijn kant,katan 81gr per 3 stuks en cafferata 27 gr per 3 stuks..

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan