Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja, je kunt nog voor betalen afhaaltijden bekijken en wel of niet selecteren, en dan dus evt weer terug in 't proces zonder de bestelling af te rondenVraagje, ik lees het 1 en ander over extreme ophaaltijden.
Nu ben ik van plan om weer in Joure een bestellingen plaatsen maar durf niet door het hele bestelproces te lopen en dan de keuze krijg voor hele late afhaaltijden.
Kan iemand mij vertellen wat de opties zijn in Joure? Of kan ik dat in het bestelproces toch zien en daarna evt nog annuleren (tot plaats bestelling zie je het niet nl).
Dit is een omlabeling van elkaar.Zie op de site van haulerwijk de kraakstaaf van Cafferata staan,ik heb vorig jaar en nu begin februari ook Crackling Fountains/ kraakstaaf besteld en toen waren ze van Katan?
Vorig jaar had ik ook de Katan crackling fountains besteld maar kreeg dus de kraakstaaf van Cafferata...
In de Katan zit 180gr kruit per 3 en die dingen zijn super,maar de kraakstaaf heeft maar 27gr kruit per 3...maar staat 180 gr bij dus dat klopt niet...
Hoezo omlabeling???de katan hebben 27gr kruit per stuk en de cafferata 9gr per stuk...dus hoezo omlabeling?Dit is een omlabeling van elkaar.
Hoezo omlabeling???de katan hebben 60gr kruit per stuk en de cafferata 9gr per stuk...dus hoezo omlabeling?
Ohhh yeah!! Kom maar door met PijnackerDe streefdatum voor Groningen en Pijnacker is voor nu 1 April.
Dit is wel onder voorbehoud.
Met knallende groet,
Vuurwerk-Outlet
Klopt ik heb het verkeerd,er zit 81gr per 3 stuks in...dat is alsnog 3x zoveel als in 1 van cafferata die maar 27gr per 3 hebben.Zou wel heel mooi zijn om 180 gram kruit voor 3 euro adviesprijs te kunnen kopen, maar ik denk zo dat 180 gram niet klopt
Volgens mij 81 ?? en gedeeld door 3 is 27gr per stuk?Weet je wat 3x27gr is....?![]()
Zet de katan en de Cafferata eens naast elkaar of steek ze eens naast elkaar af...Dus conclusie, ze zijn precies hetzelfde.. mooie labeling