[Freakactie 2024] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet - Haulerwijk - Joure

Lijkt erop dat ik dit jaar voor het eerste naar jullie winkel kom, hoop producten die op mijn lijstje staan kan ik afstrepen naar wat nu op de site staat :) :applause:

Hoelaat gaan jullie vrijdag open?

Goedemiddag,
Jullie zijn er net zo druk mee bezig als dat wij dat zijn.
Momenteel zijn wij druk bezig om de winkels te vullen die vrijdag open gaan. ( dit is gelukkig jullie niet ontgaan)
Morgen zullen we de laatste producten toevoegen voor nu. Dan zal er naar waarschijnlijkheid de komende weken her en der weer plukje bij komen en zullen wij ons gaan focussen op de filialen Groningen en Pijnacker.
Met knallende groet

Dit is heel goed nieuws!

Maar betekend dit ook dat we voor de filialen groningen en pijnacker de aankomende aanbiedingen gaan missen? Of zal dat in een vergelijkbare vorm terug komen?

Hier maak ik me idd ook wel zorgen over, aangezien het nog maar 48 weken tot oud en nieuw is en er dus bijna geen tijd meer is voor(andere) goede aanbiedingen voor die tijd!

Ik zou zeggen ga de straatfilmpjes bekijken ieder heeft zijn eigen smaak veel succes.

Dit inderdaad, ik kijk gewoon het filmpje op de site bij producten die ik niet(goed) ken. als het een beetje interessant lijkt dan kijk ik op het forum naar de straatfilmpjes etc!

Met dank aan alle leden die moeite doen om het te filmen! Ik krijg het zelf niet voor elkaar om dat te doen.

Moet ik alsnog weten welke producten dit zijn, om de juiste te bekijken natuurlijk :tongue2:

Een aantal aanraders:

1.2" Glitter Willow 2 Colorz
Hardcore Helium
Shots of Anarchy
Transbomber
Immortal Gold
Event Ice Tiger
Super Flowers
Tournament Box
Triple X
Ocean of Lights
Crackle King

Zijn er natuurlijk nog meer, maar dit zijn sowieso toppers :D

Goedemiddag,
Jullie zijn er net zo druk mee bezig als dat wij dat zijn.
Momenteel zijn wij druk bezig om de winkels te vullen die vrijdag open gaan. ( dit is gelukkig jullie niet ontgaan)
Morgen zullen we de laatste producten toevoegen voor nu. Dan zal er naar waarschijnlijkheid de komende weken her en der weer plukje bij komen en zullen wij ons gaan focussen op de filialen Groningen en Pijnacker.
Met knallende groet

Komt hardcore helium ook beschikbare in Joure?

Een aantal aanraders:

1.2" Glitter Willow 2 Colorz
Hardcore Helium
Shots of Anarchy
Transbomber
Immortal Gold
Event Ice Tiger
Super Flowers
Tournament Box
Triple X
Ocean of Lights
Crackle King