Red Alert

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 1893
Artikelnaam: Red Alert
Bruto Gewicht: 3650 gram
Netto kruitgewicht: 500 gram
Aantal schoten: 63 schoten
Effectomschrijving:
Afmeting:
Max. tube diameter: 20 mm
Tijdsduur: 25 sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 3/1
Adviesprijs: volgt
Voorverkoopprijs: volgt
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

1893-Red-Alert-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Deze staat op een site voor €69,95 en heeft als effect salute volgens de omschrijving daar. Ben heel erg benieuwd of deze dan zoveel beter is dan Final Fate. We gaan het zien!

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze staat er in Breda op voor €69,95 en heeft als effect salute volgens de omschrijving daar. Ben heel erg benieuwd of deze dan zoveel beter is dan Final Fate. We gaan het zien!

Mag ik je corrigeren, RocketFreak? De prijs stond nog op adviesprijs. We hebben 'm aangepast door het lezen van jouw post. Ik ga het bedrag niet noemen, want dan ben ik reclame aan het maken! Dank voor het doorgeven.

Helemaal prima. Blijkbaar ben ik ook gecorrigeerd door een moderator. Ik dacht dat ik het vaag genoeg had gehouden, maar blijkbaar niet :no:

officiele product video. Wat een beuker!

Is ook een gigantische doos overigens. Benieuwd naar het caliber van de tubes, zou me niet verbazen als dat meer dan 20mm is :wink:

Heeft iemand deze mogen schieten afgelopen jaarwisseling?

Voor een echt goede freak prijs ga ik de gok wagen, weet iemand een freak winkel die deze verkoopt?

Wat ik zei, een gigantische doos. De return of the phoenix die erop staat is ook gigantisch, maar deze waaier is echt fors

IMG_20210511_155526.jpg

Adviesverkoop rond de 60 euro. En volgens mij is dat ook de verkoopsprijs via de wolff dealer. Wat de freakzaken doen weet ik niet. Je ziet hem nog niet veel terug komen aldaar, en ik denk niet dat dat op grote schaal gaat gebeuren dus dat word speuren. Leuke cake voor in een sectie rood (showtje) en los ook wel. Persoonlijk vind hem voor nou aan de prijzige kant.

Wat Tatanka zegt, binnen een roodgekleurd showtje misstaat ie zeker niet.

Heb ‘m zelf ook een paar keer voor 30-35 euro gezien. Zelfs dan vind ik ‘m nog redelijk aan de prijs, maar dat ie dan ook vrij uniek is (ken nog enkele vergelijkbare artikelen, maar niet veel) compenseert dat enigszins.

Ik zou ‘m zelf echter nooit kopen, met name omdat salutes op de Nederlandse markt lang geleden al zijn uitgestorven.

Ik waag de gok en heb er twee besteld. Even zien of ik ze koppel voor een langere tijdsduur, dat moet mogelijk zijn, zo te zien heeft die een reservelont. Of tegelijk aansteken een stukje uit elkaar moet ook een mooi effect geven. Als de salutes minstens zo goed zijn als van de Final Fate ben ik tevreden.

Ik waag de gok en heb er twee besteld. Even zien of ik ze koppel voor een langere tijdsduur, dat moet mogelijk zijn, zo te zien heeft die een reservelont. Of tegelijk aansteken een stukje uit elkaar moet ook een mooi effect geven. Als de salutes minstens zo goed zijn als van de Final Fate ben ik tevreden.

Hopelijk kun je ze op film zetten en hier posten. Ik ben er erg benieuwd naar maar durfde de gok (2 stuks) niet te wagen. Ik had ook het idee om ze aan elkaar te koppelen voor een langere tijdsduur, maar naast elkaar kan ook erg vet zijn.

Back
Bovenaan