[Freakactie 2024] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet - Haulerwijk - Joure

Ik ben nog nooit bij Outlet geweest (als klant), maar ben het dit jaar wel van plan.
Met name de breedte van het assortiment en natuurlijk de prijzen spreken mij wel aan.

Ik zet 2 februari in de agenda, dan even snuffelen.

Wellicht voor mij ook 1e keer pijnacker. Moet er wel stukje voor om, maar wanneer de aanbiedingen het waard zijn is dat geen punt :p

Outlet kennende komt dit dit jaar weer helemaal goed :cool:

Kan niet wachten! kom maar door met die aanbiedingen!

Hoe brengen jullie ons op de hoogte van de aanbiedingen, via een nieuwsbrief oid of via dit forum?
Ik ben benieuwd naar de aanbiedingen, Joure ligt voor mij aardig gunstig, en ik wil er dit jaar toch eens gaan bestellen.

Ga ervan uit dat dat weer middels de mail/nieuwsbrief gaat zijn

week / maandacties worden vaak in het topic gedeeld en via de mail doormiddel van nieuwsbrieven.

Mijn tip is gewoon wat vaker op de website van outlet te kijken ;)

Voelt toch altijd wel veilig als je Outlet kan bekijken zo door het jaar heen. We gaan het weer in de gaten houden.

Tevreden klant bij Joure maar ik was wel van plan om bij Pijnacker te gaan bestellen dit jaar! Erg benieuwd naar de acties daar.

Bonus vraagje; hoe zit het met de voorraad bij Pijnacker? Sommige deals zoals bijvoorbeeld de Tactical Mind op blackfriday was echt in secondes weg bij Pijnacker en andere filialen niet. Zijn er ook plannen om meer voorraad te hebben bij Pijnacker oid?

Ook zeer tevreden over Joure! Biertje of een lekker bakkie koffie bij aankomst,dikke prima. Maar in praktijk toch net te ver weg, dus ik hoop net als diegene 'hierboven' dat Pijnacker ook met een tijdige freakactie komt.

Back
Bovenaan