[Freakactie 2024] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet - Haulerwijk - Joure

Pijnacker zou zeer welkom zijn bij mij ook, denk dat jullie er nog wel een bunkertje bij mogen bouwen hier gezien de vraag :yes:

Zeer benieuwd, Afgelopen jaarwisseling voor het eerst in Joure geweest! Was eigenlijk van plan dit jaar naar Pijnacker te gaan, maar als er goeie aanbiedingen zijn kom ik misschien toch weer naar Joure!

Worden verschillende orders samengevoegd zodat ik alles op dezelfde tijd kan ophalen? Het is voor mij nl meer dan twee uur rijden

2 februari staat genoteerd! Afgelopen jaren was de service in Haulerwijk (en Groningen) uitstekend! Ben benieuwd naar de acties:thumbsup:

Worden verschillende orders samengevoegd zodat ik alles op dezelfde tijd kan ophalen? Het is voor mij nl meer dan twee uur rijden

Wanneer je meerdere bestellingen hebt kun je ze samen laten voegen door een mail te sturen met de ordernummers. (in je outlet account kun je die heel makkelijk terug vinden). Volgens mij is je eerste besteling wel leidend als het gaat om afhaalblok/tijd.

Je eerste order is toch bepalend voor tijd en datum. Elke bestelling daarna komt daar automatisch bij. Zo ging dat de afgelopen jaren, nog nooit problemen gehad.

Je eerste order is toch bepalend voor tijd en datum. Elke bestelling daarna komt daar automatisch bij. Zo ging dat de afgelopen jaren, nog nooit problemen gehad.

Ik ging hier ook een keer vanuit bij een andere winkel met hetzelfde winkelsysteem, kwam ik er bij het afhalen achter dat het niet was samengevoegd. Dus ik stuur zelf voor de zekerheid gewoon een mailtje.

Eerste order die je hier plaatst is idd leidend voor de rest. Zo werkt het al jaren bhier. Geen mailtje voor nodig dus ;)

Kijk alweer uit naar de acties in Haulerwijk!

Naast het gewoon een bedrijf runnen is, hebben ze hier ook echt de passie voor vuurwerk en kun je heerlijk lullen hierover. Zowel de 28e als de 30e even met Sven? staan praten. Dit maakt een bezoekje een extra belvering :).

Afgelopen jaar bij Pijnacker geweest. Erg blij met mijn bestelling geweest en de service.
Zie graag daar de actie ook weer terugkomen

Afgelopen twee jaar bij Outlet Haulerwijk geweest en in de jaren daarvoor bij verschillende vestigingen van de Outlet. Altijd prima service door echte liefhebbers! Ik zit dan ook weer klaar vanaf 2 februari!

Voor wat het waard is sluit ik me ook aan bij de oproep om Pijnacker niet te vergeten bij de actie op 2 februari. Scheelt een aardig stuk rijden.

Back
Bovenaan