[Freakactie 2024] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet - Haulerwijk - Joure

1 april vuurwerk in je bil die er nooit meer uit wil!

Hehe, ik zit er al weer klaar voor! Weet nog niet precies wat ik zal nemen! Het is voor alsnog koopdrang denk ik!

Zitten voor mij niet echt giga musthaves tussen nu. Benieuwd naar de actie en of daar tussen zit wat ik vermoed...dan ist wel klikkerdeklik :yes: en verder ff kijken of iets moois voor lage prijs zo lage voorraad heeft dat 't gaat keuken...

Zitten voor mij niet echt giga musthaves tussen nu. Benieuwd naar de actie en of daar tussen zit wat ik vermoed...dan ist wel klikkerdeklik :yes: en verder ff kijken of iets moois voor lage prijs zo lage voorraad heeft dat 't gaat keuken...

Hoelaat komen de acties erop? Mijn F5 knop is inmiddels versleten.

Hier ook even meegekeken, maar kan mijn interesse nou ook niet direct wekken qua producten/ prijzen @ opening pijnacker

hmm, mss alle acties eerst gelijkgeschakeld en moeten nu nog gewijzigd? Ging er daar bij Outlet pas om 20u iemand sloompjes achter de pc kruipen ofzo :D

In Groningen staat de 300 shots display er ook op, alleen te vinden als je er op zoekt. Net als de prisma sparkles.

Hmmz erg op de opening verheugd maar valt een beetje tegen. Prijzen zijn ook niet echt echt outletwaardig. Anyway, genoeg budget nu voor de mystery deals later in het jaar

Back
Bovenaan