[Freakactie 2024] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet - Haulerwijk - Joure

Beste freaks,

Om 18:00 vanavond zal de eerste mysterie deal van 2024 verschijnen, voor nu houden we het nog even spannend. We zullen vrijdag rond 17:00 het product bekend maken!

Met vriendelijke groet,
Team Vuurwerk-outlet.

Leuk! Al ben ik wel huiverig door het grote assortiment lesli en cafferata....

Ook daar zitten producten tussen die leuk zijn maar het kan ook zomaar zijn dat ze iets moois van Broekhoff, Magnum of Wolff in petto hebben. Dat is nou net het leuke van die mystery deals toch? Vaak is het een leuk product voor een leuke prijs dat je anders nooit gekocht zou hebben.

Daar sluit ik me bij aan, kan de verleiding al meerdere jaren niet weerstaan om te mistery deal niet te kopen. Inderdaad altijd producten waarvan je zegt, die had ik anders misschien wel laten staan. En altijd een scherpe prijs.

Ook daar zitten producten tussen die leuk zijn maar het kan ook zomaar zijn dat ze iets moois van Broekhoff, Magnum of Wolff in petto hebben. Dat is nou net het leuke van die mystery deals toch? Vaak is het een leuk product voor een leuke prijs dat je anders nooit gekocht zou hebben.

Helemaal mee eens dat de mystery je dingen brengt die je wellicht nooit zou kopen en vorig jaar was het ook helemaal top geregeld.

Alleen je mening over de leuke dingen bij cafferata en lesli deel ik helaas niet maar is persoonlijke smaak en klein beetje principe vanuit mijn kant.

Toen je vorige week door de zoekbalk al producten kon vinden, heb ik nog een compound gezien die er nu niet meer op staat/terug kan vinden. Benieuwd of dat hem is!

Ja, ik ook maar toen was ie €5 duurder.... Ik doe elk jaar maar 1 a 2 mysterydeals, kies liever zelf gericht maar dit is niet teveel geld en is vast wel een leuk lokkertje voor meer bestellingen :D

Als de korting nog een beetje overeenkomt met vorig jaar kunnen we wel een ≈ €100 bak zoals blinking fermata verwachten ja dus ik neem de gok ook.

Als ik wil bestellen krijg ik te zien geen afhaalmomenten beschikbaar voor uw bestelling.....doe ik weer iets verkeerd?

Back
Bovenaan