[Freakactie 2024] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet - Haulerwijk - Joure

Hoop dat de categorie cakes in Pijnacker nog een aanvulling krijg t.o.v. wat nu zichtbaar is. Want meer dan de helft van mijn verlanglijstje staat er (nog) niet op.
Aan de andere kant, blijft er nog wat te hopen tot december

Hoop dat de categorie cakes in Pijnacker nog een aanvulling krijg t.o.v. wat nu zichtbaar is. Want meer dan de helft van mijn verlanglijstje staat er (nog) niet op.
Aan de andere kant, blijft er nog wat te hopen tot december

Is nog bestaande voorraad.. al het nieuwe spul komt later dit jaar.
Zal vast nog wel veel bij komen!

Iemand die Angry en Jacked Johns in het echt gezien? Vooral Angry vind ik er nog wel gaaf uit zien met dat tempo, Jacked lijken me boeketten wat leeg en kapot te slaan, burst is altijd wel hard bij die VW Outlet specials :D

Pijnacker heeft ook wel wat fonteinen, compounds en cakes om jaloers op te zijn! Elke vestiging wel iets van zichzelf

Ik neem aan dat de site van Pijnacker eruit ligt om 20:00.. na maanden van vragen en hoop gaat iedereen tegelijk online natuurlijk :handsup:

Zal me tegenvallen als Pijnacker niet binnen een uur leeg verkocht is :cool:

Ik heb in Groningen al wel een aantal producten ontdekt die niet onder het kopje compound/cake/fontein te vinden zijn, maar wel als je op de product naam zoekt.

Er zijn wel vaker zo producten te vinden, terwijl de shop open is, die niet op voorraad zijn en niet besteld kunnen worden. Maar het kunnen ook zomaar aanbiedingen zijn die straks online komen. Leuk spannend dagje zo hoor :D

Klopt hoor, maar dat zijn producten die ze ooit gehad hebben en die je dan nog kan vinden zonder “koopteken”. Maar ik heb er nu 1 die ze 100% nog nooit gehad hebben in Groningen. Een ander weet ik bijna zeker dat ze hem nog nooit gehad hebben. Maar we gaan het zien! Nog 7 uur.

giphy.gif

Ja, ik weet dat het nog geen 20.00u is :bonk:

Back
Bovenaan