[Freakactie 2024] Vuurwerk Bruchem - nabij Zaltbommel en Den Bosch

Liefhebbers!

Zoals velen van jullie hebben gehoord, heeft Vuurwerk Vathorst met pijn in het hart alle bestellingen moeten annuleren vanwege een onverwachte wijziging in hun UPD-reglement. Wij willen Dave en zijn team veel sterkte toewensen.

We hebben van meerdere van jullie, via priveberichten op dit forum, vernomen dat je je rit voor vuurwerk wilde combineren: je bestelling bij ons én bij Vathorst. Nu Vathorst helaas wegvalt, begrijpen we dat dit jullie plannen in de war brengt. Daarom willen we jullie alleen dit weekend de mogelijkheid bieden om je bestaande bestelling bij ons voordelig uit te breiden.

Neem contact op voor de exacte kortingsactie via DM

Afhankelijk van de geselecteerde producten en de inkoopprijzen bepalen we de korting

Heb je nog geen freak-bestelling bij ons staan, dan gelden deze kortingen niet.

Neem dit weekend contact met ons op via DM als je jouw bestelling wilt uitbreiden.

Tot slot wensen we Vathorst veel succes met hun losse verkoop op 28, 30 en 31 december. Dan zijn ze nog gewoon open, zo heb ik begrepen!

Met knetterende groet,
Dansplaat
Vuurwerk Bruchem
Ik wist dat jullie niet teleur stellen , toppers mn

Toppers! Had al een mooie bestelling hier en heb vandaag een aantal mooie dingen bij kunnen bestellen met 15% korting. Wordt zeer gewaardeerd!!

Liefhebbers!!

Al jullie bestellingen (freak actie) zijn gepakt. We hebben er zin in jullie de 28e te zien. Je kunt altijd naar mij (Dansplaat // Mart) vragen mocht je een praatje willen maken. Vergeet je bon niet mee te nemen, deze heb je als linkje in je bestel bevestiging ontvangen per mail.

Fijne kerst en tot zaterdag!

Klinkt goed, heb er zin in! Maarre...in je mail heb je het over uitprinten van de bon, wordt een beetje lastig zonder printer. Is ook een tikkeltje ouderwets... neem aan dat een digitale bon op mn telefoon ook voldoende is?

Klinkt goed, heb er zin in! Maarre...in je mail heb je het over uitprinten van de bon, wordt een beetje lastig zonder printer. Is ook een tikkeltje ouderwets... neem aan dat een digitale bon op mn telefoon ook voldoende is?
Zeker. Als je m maar kan tonen!

Bij mijn bestelling van Januari stond 2023 ipv 2024 in de mail. Ik heb nu een screenshot van mijn bestelling in mijn account. Daar staat wel 2024 bij, is het ook goed als ik die laat zien? Alvast bedankt en tot zaterdag!

Bij mijn bestelling van Januari stond 2023 ipv 2024 in de mail. Ik heb nu een screenshot van mijn bestelling in mijn account. Daar staat wel 2024 bij, is het ook goed als ik die laat zien? Alvast bedankt en tot zaterdag!
Zeker. Daar kun je het afhaal bewijs ook printen! Zit een knopje onder

Liefhebbers!!

Al jullie bestellingen (freak actie) zijn gepakt. We hebben er zin in jullie de 28e te zien. Je kunt altijd naar mij (Dansplaat // Mart) vragen mocht je een praatje willen maken. Vergeet je bon niet mee te nemen, deze heb je als linkje in je bestel bevestiging ontvangen per mail.

Fijne kerst en tot zaterdag!
Zin om de bestelling op te halen Mart! Tot zaterdag! En enorm bedankt voor de service en goede communicatie tot nu toe!

Ziet er naar uit dat een flink aantal liefhebbers de weg naar Vuurwerk Bruchem hebben gevonden. Ook ik ga na 6 jaar weer de in de vroegte die kant op. Ben toen super geholpen. De communicatie was ook dit jaar weer helemaal op orde. Helaas bij het openen te laat om mijn gewenste Bonfire blokken te scoren, maar alsnog een aardige bestelling tegen zeer redelijke prijs kunnen scoren. Benieuwd of ik Mart nog herken.

Heb het hele jaar met veel plezier dit topic gevolgd. Helaas dit jaar niet van de partij, maar volgend jaar zeker wel! Vanaf jullie het startpunt van m'n route, de rest van de route vullen we volgend jaar weer in. Grote complimenten voor jullie!

Vanmorgen mijn bestellingen gehaald hier, super geregeld! Parkeren prima, ruimte zat, werd direct geholpen, alles stond klaar. Echt top! Bedankt weer!

Back
Bovenaan