Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vraagje over de immortal gold, worden deze gewoon uitgeleverd?
Begreep dat die ook iets te snel werden verkocht begin dit jaar.
Top, ik vroeg me dat ook al af. Aardige bestelling staan vanuit januari, zou mooi zijn als ik die zoveel als mogelijk bij jullie aan zou kunnen vullen.Zeker! Het nieuwe assortiment maken we momenteel klaar (+ wat verbeteringen op de site) dit betreft het reguliere assortiment van 2024, maar voor degene die alsnog hun bestelling willen aanvullen bieden we de optie om het reguliere assortiment tot ergens in oktober voor een kortingspercentage aan te schaffen. Daarvoor even DM sturen!
Voel je vrij om me even te dm-en! Dan help ik graag even mee!Top, ik vroeg me dat ook al af. Aardige bestelling staan vanuit januari, zou mooi zijn als ik die zoveel als mogelijk bij jullie aan zou kunnen vullen.
Zeker!! Nog even geduld@Dansplaat, hebben jullie al scherp welke merken er in het reguliere assortiment van 2024 verkocht gaan worden?
We zijn momenteel bezig met het verbeteren van enkele functionaliteiten op de site, waardoor deze soms tijdelijk offline is voor een update. De site zou nu weer bereikbaar moeten zijnIk wil graag kijken naar het assortiment om mijn bestelling van januari aan te vullen, maat de website werkt niet