[Freakactie 2024] Vuurwerk Bruchem - nabij Zaltbommel en Den Bosch

Vraagje over de immortal gold, worden deze gewoon uitgeleverd?
Begreep dat die ook iets te snel werden verkocht begin dit jaar.

Zeker! Het nieuwe assortiment maken we momenteel klaar (+ wat verbeteringen op de site) dit betreft het reguliere assortiment van 2024, maar voor degene die alsnog hun bestelling willen aanvullen bieden we de optie om het reguliere assortiment tot ergens in oktober voor een kortingspercentage aan te schaffen. Daarvoor even DM sturen!

Zeker! Het nieuwe assortiment maken we momenteel klaar (+ wat verbeteringen op de site) dit betreft het reguliere assortiment van 2024, maar voor degene die alsnog hun bestelling willen aanvullen bieden we de optie om het reguliere assortiment tot ergens in oktober voor een kortingspercentage aan te schaffen. Daarvoor even DM sturen!
Top, ik vroeg me dat ook al af. Aardige bestelling staan vanuit januari, zou mooi zijn als ik die zoveel als mogelijk bij jullie aan zou kunnen vullen.

@ Dansplaat: Ben je er bewust van dat HEAVY LEGEND- THE LEGEND PACK er twee keer in staat (met prijzen die nogal uiteen lopen)? Of komt dit doordat een aantal producten nu al wel te bestellen zijn?

De reden dat sommige producten er twee keer opstaan met verschillende prijzen, is vanwege de tijdelijke actie. De reguliere prijs is nu gelijkgetrokken met de freak prijs als je 25% korting zou toepassen

Laatst bewerkt:
Ik wil graag kijken naar het assortiment om mijn bestelling van januari aan te vullen, maat de website werkt niet

Ik wil graag kijken naar het assortiment om mijn bestelling van januari aan te vullen, maat de website werkt niet
We zijn momenteel bezig met het verbeteren van enkele functionaliteiten op de site, waardoor deze soms tijdelijk offline is voor een update. De site zou nu weer bereikbaar moeten zijn

Hallo Vuurwerk fans!

We willen jullie allemaal bedanken voor de geweldige reacties en het enthousiasme rondom onze recente freak-actie! Dankzij jullie was het een groot succes, en we zijn blij om te zien dat zoveel vuurwerkliefhebbers onze bodemprijzen wisten te waarderen.

Heb je de actie gemist?

Geen zorgen! Hoewel de freak-actie nu officieel voorbij is, hebben we nog steeds iets speciaals voor onze trouwe klanten. Heb je interesse om nog een flinke bestelling te plaatsen van €300 of meer? Stuur mij dan even een DM, en we kunnen wellicht nog iets unieks voor je regelen uit ons nieuwe assortiment!

Check ons assortiment trouwens ook even, zitten pareltjes tussen ;-) https://vuurwerkbruchem.com/

Verkoopdagen

We zien jullie graag tijdens onze 3 verkoopdagen, waar je weer kunt rekenen op deskundig advies (maar jullie weten dondersgoed wat goed vuurwerk is en wat niet hahaha)

Laatst bewerkt:
Liefhebbers!

Zoals velen van jullie hebben gehoord, heeft Vuurwerk Vathorst met pijn in het hart alle bestellingen moeten annuleren vanwege een onverwachte wijziging in hun UPD-reglement. Wij willen Dave en zijn team veel sterkte toewensen.

We hebben van meerdere van jullie, via priveberichten op dit forum, vernomen dat je je rit voor vuurwerk wilde combineren: je bestelling bij ons én bij Vathorst. Nu Vathorst helaas wegvalt, begrijpen we dat dit jullie plannen in de war brengt. Daarom willen we jullie alleen dit weekend de mogelijkheid bieden om je bestaande bestelling bij ons voordelig uit te breiden.

Neem contact op voor de exacte kortingsactie via DM. De korting ligt tussen de 10 en 20%, afhankelijk van de geselecteerde producten en de inkoopprijzen.

Heb je nog geen freak-bestelling bij ons staan, dan gelden deze kortingen niet.

Neem dit weekend contact met ons op via DM als je jouw bestelling wilt uitbreiden.

Tot slot wensen we Vathorst veel succes met hun losse verkoop op 28, 30 en 31 december. Dan zijn ze nog gewoon open, zo heb ik begrepen!

Met knetterende groet,
Dansplaat
Vuurwerk Bruchem

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan