[Freakactie 2024] Vuurwerk Bruchem - nabij Zaltbommel en Den Bosch

Super Mart dat ik mijn CB nog kon omruilen! Echt heel erg bedankt daarvoor.
Hoop dat jullie volgend jaar toch weer met een leuke actie komen voor ons.

Goed geregeld hier. Kon naast de deur parkeren en was zo weer weg.

Verwacht dat er volgend jaar (als er nog wat voorraad overblijft) weer een freakactie gezien de enthousiaste reacties? @Dansplaat :cool:

Goed geregeld hier. Kon naast de deur parkeren en was zo weer weg.

Verwacht dat er volgend jaar (als er nog wat voorraad overblijft) weer een freakactie gezien de enthousiaste reacties? @Dansplaat :cool:
Was hier tegen 7.30 en binnen 10 minuten stond mijn bestelling in de auto. Daarna onder het genot van een bakkie nog even met Mart gesproken. Of er volgend jaar weer een Freak-actie komt hangt af van de restvoorraad. Ben benieuwd of en hoe scherp de freakprijzen gaan worden (gelet op de inkoopprijzen die voor de nodige producten (aanzienlijk) zijn gestegen).

Ondanks dat ik door de stormloop tijdens de opening van de Freaksite mijn gewenste Bonfire-blokken niet heb kunnen bemachtigen, ben ik zeer tevreden met wat ik hier wel heb kunnen scoren.

T was top hier. Was er rond 815u, niemand te bekennen verder, heerlijk!
Nog een bakkie gedaan en even gekletst. Aanrader!

Goed geregeld, er stond koffie klaar wat wel nodig was. Bestelling werd snel en netjes klaargezet.voor herhaling vatbaar 👍

Voor mij was dit de eerste keer vuurwerk Bruchem alles top geregeld en binnen paar minuutjes weer weg.

Bedankt voor de mooie prijzen eerder in het jaar! Afhalen ging soepel, alles stond al klaar. De Legend pack van Rubro knalde echt keihard. Mooie cakes.

Dansplaat, geweldig geregeld! Afhalen was binnen paar minuten gedaan, medewerker nog meegelopen naar de auto om wat spullen in te laden en ik kon weer naar huis. Die bonfire blokken en cakes waren ook rete goed

Bedankt voor al jullie leuke reacties. We hebben het zelf ook als heel leuk ervaren. We zijn wel zo goed als leeg. Een actie als vorig jaar kan dus niet worden opgezet. Dat betekend overigens niet, dat er helemaal geen actie opgezet kan worden. We houden jullie op de hoogte, en mocht het tot een nieuwe freak actie komen kondigen we het bijtijds aan.

Groetjes!
Dansplaat

Bedankt voor al jullie leuke reacties. We hebben het zelf ook als heel leuk ervaren. We zijn wel zo goed als leeg. Een actie als vorig jaar kan dus niet worden opgezet. Dat betekend overigens niet, dat er helemaal geen actie opgezet kan worden. We houden jullie op de hoogte, en mocht het tot een nieuwe freak actie komen kondigen we het bijtijds aan.

Groetjes!
Dansplaat

Ah, dat is jammer, maar wel begrijpelijk. We houden het in de gaten!

Back
Bovenaan