Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat weet ik wel zeker Peter. Zal nog even op zich laten wachten, maar we hebben nog wel wat nieuwe plannen en ideeën zo tegen de zomer..
Voor nu: er zijn nog (ruim voldoende) crash boxen beschikbaar, mocht je deze willen aanschaffen tegen 65 p/s of 125 per 2, stuur mij even een DM!!
met, 2023 variantGaat het om de crash box met spinners of de ltd zonder?
Komende week ga ik alles even goed inventariseren en kan ik definitief zien wat eventueel teveel besteld is, dan zal ik degene die mogelijk geraakt word door die situatie mailen en opties geven, afhankelijk van welk product het is (alternatief, geld terug, mogelijke 2024 batch als die leverbaar is)
Hebben 200 orders te verwerken, geef ons even de tijd. Het is nog geen 28-12![]()
Ga ik fixen, werkt deze ochtend weer. Foutje![]()
Werkt weer!!!Doe maar einde vd middag, ben nu aan het
werk![]()
Ja hoor. Gewoon even in de opmerkingen zetten van je nieuwe bestelling ( er is een plek in het bestelproces om opmerkingen toe te voegen)Is het mogelijk om een bestelling toe te voegen aan een vorige bestelling als dat tijdvak er niet meer tussen staat?
Site ligt eruit