[Freakactie 2024] Vuurwerk Bruchem - nabij Zaltbommel en Den Bosch

Jij voor het eerst een transbomber en crash box??? De wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Ja het mocht even duren haha! Ik draai ook al weer even mee, weet nog dat de Transbomber geintroduceerd werd. Zat toen net op het forum. Jarenlang de box links laten liggen "omdat iedereen hem toch al had", maar probeer ook elk jaar wat verschillende producten te schieten. Nu ik zelfs de Immortal Gold al eens heb geschoten, moet ik er dit jaar toch aan geloven. Ben benieuwd.

Alle lof voor de acties. Goede prijzen en fijn dat er een freakactie wordt opgesteld.
Masr ik vind het toch vreemd dat er geen resctie komt op de vele teleurgestelde leden die om
19:00 zaten te wachten om te zien dat het meeste al uitverkocht is.

Vreemde praktijken hier. Eerst al met de afhaaltijden die veranderd werden van de nacht naar de ochtend.
En dan zeggen dat de site om 19:00 open gaat, maar vervolgens blijkt die al eerder open te zijn en om 18:55 een deel al uitverkocht?

Nee, dan maar een paar tientjes ergens anders. Vind dit geen zaken doen.

Volgens mij heb ik zowel hier, als in de chat uitgelegd wat er speelt en dat de hoster deze te vroeg heeft open gezet. Ook heb ik netjes gereageerd op je privéberichten via het forum hier.

Wil je dat ik voor je neerkniel en vraag of je alsjeblieft, tegen inkoopprijs, vuurwerk van me wil afnemen? Je galspuwacties van jou naar mij persoonlijk in de openbare chat op de homepage kan ik echt niet waarderen. Sorry, maar nu is voor mij ook de emmer vol. C'mon, be nice! Ik doe mijn best, voor iedereen. Als je dan net buiten de boot valt en daarom maar over mij wil heen blijven pissen, wil ik je hierbij nogmaals vriendelijk verzoeken daar mee te kappen.

Zo, en nu weer door! Positive vibes please!
UqpjszfpiOiLA0L5le.webp

Laatst bewerkt:
Mooie bestelling kunnen plaatsen met een crash box, Immortal, transbomber, sonic spinshell, Techno V 144, Prisma willow, Kraftblitz en nog wat kleiner werk. Echt een topactie, hiervoor rijd ik graag een blokje om!

Prachtige prijzen inderdaad, alleen dat al verdiend een compliment! Ik heb ook een paar mooie spullen kunnen meepakken, o.a de transbomber en wat bonfire cakes! Super bedankt voor de inzet zo vroeg in het jaar en tot de 28e :handsup:

Mooie actie! Bewust gekozen om nog even te wachten gezien de acties van vorig jaar. Een ander wat gunnen is ook wat waard. En soms pis je naast de pot het is wat het is

Vraagje: Op de website staat bij een aantal artikelen "Telt mee voor gratis vuurwerk: Ja" om welk gratis vuurwerk gaat dit?

Geintje natuurlijk, waarschijnlijk vergeten aan te passen. Via deze weg ook nog een keer super bedankt voor de moeite en het aanbod van de freakactie! Kan niet wachten op nieuwe aanvullingen :D:handsup:

Vraagje: Op de website staat bij een aantal artikelen "Telt mee voor gratis vuurwerk: Ja" om welk gratis vuurwerk gaat dit?

Geintje natuurlijk, waarschijnlijk vergeten aan te passen. Via deze weg ook nog een keer super bedankt voor de moeite en het aanbod van de freakactie! Kan niet wachten op nieuwe aanvullingen :D:handsup:
Jazeker! Gratis aansteeklontje kan er nog wel vanaf :applause:

Zonder dollen: die krijg je, maar idd vergeten aan te passen..

11:30 zet ik de laatste items erop van Immortal Gold en IceTiger.
Verder nieuwe deal: 2 crashboxen 125 euro

Voorlopig is dit de laatste "toevoeging" tot we nieuws hebben van leveranciers. Dan evalueren we en kijken we weer verder!!

11:30 zet ik de laatste items erop van Immortal Gold en IceTiger.
Verder nieuwe deal: 2 crashboxen 125 euro

Voorlopig is dit de laatste "toevoeging" tot we nieuws hebben van leveranciers. Dan evalueren we en kijken we weer verder!!

Ik ga niet moeilijk doen hoor, want ben erg blij met mijn bestelling, maar hoe kan het dat de crash box er nu voor 65 op staat en ik gisteren 70 heb betaald? :bonk:

Mooie deal wel, 2 crash boxen voor 125 euro!

Goos, je zegt dat je niet moeilijk doet en toch ff aankaarten?
Zal ik je die 5 ff overmaken? Stuur maar een tikkie

Goos, je zegt dat je niet moeilijk doet en toch ff aankaarten?
Zal ik je die 5 ff overmaken? Stuur maar een tikkie

Tuurlijk ff aankaarten, vind het gek. Zoals gezegd, erg blij met mijn bestelling, maar mag toch wel vragen hoe het kan? Zit geen kwade bedoeling achter...

Wat wil je bereiken met je vraag dan? Of mag deze winkelier niet een vijfje verdienen met z’n actie?
Vind dat een beetje gierig gedrag.

Kwestie van vraag en aanbod, toch. Hij biedt t aan, jij koopt het. En volgens mij ben jij vrij in of je t aaanvaardt of niet.
Fles cola was vorige maand ook goedkoper..

Wow... wat een geleuter allemaal over een simpele vraag. Ik vond het gewoon vreemd, misschien had ie een foutje gemaakt en moet het nog steeds 70 zijn. Ik was gewoon nieuwsgierig, maar mag blijkbaar noet. Ik bestel elk jaar voor rond de 2K bij verschillende shops, dus die 5 euro zal me boeien, het viel gewoon op.

Ga vooral nog ff door hierover, I'm out!

Wow... wat een geleuter allemaal over een simpele vraag. Ik vond het gewoon vreemd, misschien had ie een foutje gemaakt en moet het nog steeds 70 zijn. Ik was gewoon nieuwsgierig, maar mag blijkbaar noet. Ik bestel elk jaar voor rond de 2K bij verschillende shops, dus die 5 euro zal me boeien, het viel gewoon op.

Ga vooral nog ff door hierover, I'm out!
Je hebt het goed opgemerkt! We hebben verschillende batches, die koppelen we aan de inkoopprijs van die batch. Eerst hebben we de 2023 batch uitverkocht, dit nieuwe prijsje is gekoppelt aan de inkoopprijs van het verkoopjaar ervoor.

Ik ben heel blij met mijn bestelling, zo blij dat toen ik vanmorgen zag dat er nog wat was ik nog een bestelling eruit deed. Mijn ruggengraat is al in januari dwars door midden.

Je hebt het goed opgemerkt! We hebben verschillende batches, die koppelen we aan de inkoopprijs van die batch. Eerst hebben we de 2023 batch uitverkocht, dit nieuwe prijsje is gekoppelt aan de inkoopprijs van het verkoopjaar ervoor.

Is de Crashbox met spinners of zonder ?

Back
Bovenaan