[Freakactie 2024] Vuurwerk Bruchem - nabij Zaltbommel en Den Bosch

Bestellling ook geplaatst, 2x transbomber, top aanbieding! Betaalscherm bleef wel vasthangen terwijl het bedrag is afgeschreven, maar neem aan dat het goed komt en de bevestigingsmail binnenkort verschijnt

Vreemde praktijken hier. Eerst al met de afhaaltijden die veranderd werden van de nacht naar de ochtend.
En dan zeggen dat de site om 19:00 open gaat, maar vervolgens blijkt die al eerder open te zijn en om 18:55 een deel al uitverkocht?

Nee, dan maar een paar tientjes ergens anders. Vind dit geen zaken doen.

28-12 klopt, want 29 is op zondag

Wel lelijk dat de site al wat eerder open is gegaan, ben blij dat ik ook om 18:50 ging kijken, heb iig de transbomber en crash box, helaas niet de immortal gold

Ik ga ook even om 19:00 kijken, schijnt de helft al uitverkocht te zijn. Is iets eerder open gegaan dan 19:00 lijkt het.

Wilde een transbomber en een prisma willow probox en die zijn binnen, dik tevreden dus.

Wel matig om een tijd te communiceren en je er dan niet aan te houden, kan me voorstellen dat mensen daarvan balen als je eigenlijk iets anders te doen had.

Jep site was open om 1945u. Immortal gold misgelopen, maar wel de crashbox, transbomber en prisma willow te pakken!

Thanks voor de sale!

Laatst bewerkt:
Nou jongens... jullie gaan als wacko's!!
De pc trekt het net hier...
Ik zal rond 20:30 even de voorraad nalopen en de boel weer openzetten wat nu op is, maar niet is betaald.

Er komen dus nog "enkele" producten terug die nu wellicht uitverkocht zijn.

Tjemig, ik log 18.55 in en alle cakes en 2 van de 3 boxen die ik op het oog had al weg.
Speciaal eerder voor mijn werk vertrokken om niet achter het net te vissen.
Met wat ik nu nog van mijn wensenlijstje kan krijgen, is het de moeite niet.
Voor de geluksvogels, gefeliciteerd.

Frustratie er maar even af trainen en misschien dat ik dan om 20.30 wel geluk heb.

Nou jongens... jullie gaan als wacko's!!
De pc trekt het net hier...
Ik zal rond 20:30 even de voorraad nalopen en de boel weer openzetten wat nu op is, maar niet is betaald.

Er komen dus nog "enkele" producten terug die nu wellicht uitverkocht zijn.

Om 20:30 slaap ik voor de nachtdienst. Of ga je één uur eerder de voorraad nalopen?:bonk:

Even een tip, zorg dat zichtbaar is wat uitverkocht is. NU zie je het pas als je een product hebt aangeklikt. Helaas ook te laat, maar wie weet de volgende keer meer geluk

Voor de mensen die enorm balen van het mislopen van de Transbomber, ik wil hem op zich wel ruilen voor één van de Bonfireworks boxen. PB maar bij interesse.

Vreemde praktijken hier. Eerst al met de afhaaltijden die veranderd werden van de nacht naar de ochtend.
En dan zeggen dat de site om 19:00 open gaat, maar vervolgens blijkt die al eerder open te zijn en om 18:55 een deel al uitverkocht?

Nee, dan maar een paar tientjes ergens anders. Vind dit geen zaken doen.
:bye: :bye: :bye:

Mensen moet eens leren tevreden te zijn met wat er voor ze gedaan wordt ipv nutteloze posts plaatsten die NIKS bijdragen aan dit topic.....
Vuurwerk Bruchem, bedankt voor de tijd en moeite die je hebt genomen om dit op te zetten voor ons.

Had zelf twijfels over de ice tiger, uiteraard met gekeken met de gedachte het maar eens te proberen, uitverkocht. Geen enkel probleem uiteindelijk.

Kijk eind van dit jaar nog maar eens :)

Toch mooi de Crash Box en Prisma Willow kunnen meepakken! En dat terwijl het jaar pas net begonnen is :-)
Bedankt Vuurwerk Bruchem! Van mij mogen jullie zeker nog meer acties gaan doen later in het jaar.

Back
Bovenaan