[Freakactie 2024] Vuurwerk Bruchem - nabij Zaltbommel en Den Bosch

Update:

We verwachten zeer binnenkort live te kunnen gaan. Let op: De site is zelfontwikkeld dus probeer mijn server niet te overbelasten please :cry:

Aanpassingen na jullie feedback:
Afhalen is nu 28-12-2024 tussen 7 en 9 uur in de ochtend. De tijdsloten worden aangepast.

Ik zal deze update ook in de startpost zetten. en zal nog een definitief bericht delen zodra we ECHT live gaan!

Update:

We verwachten zeer binnenkort live te kunnen gaan. Let op: De site is zelfontwikkeld dus probeer mijn server niet te overbelasten please :cry:

Afhalen is nu 28-12-2024 tussen 7 en 9 uur in de ochtend. De tijdsloten worden aangepast.

Ik zal deze update ook in de startpost zetten. en zal nog een definitief bericht delen zodra we ECHT live gaan!

Dat de site zelf is ontwikkeld maakt niet uit, zo lang je maar genoeg compute power en bandbreedte hebt moet het goed komen. Ik hoop niet vanmiddag nog live, moet zo weg, dus hopelijk vanavond live! :D

Update:

Hoi Dansplaat,
Vraagje.
In je eerdere communicatie gaf je aan dat er tijdsloten kwamen tussen 00.00 en 02.00.
Hier heb ik rekening meegehouden bij andere bestellingen..
En dan dus op bovenstaande momenten niet bij jullie langskomen en wil wel graag (mist mogelijk) een bestelling plaatsen.
Is er nog wat mogelijk m.b.t. de afhaaltijden?

Hoi Dansplaat,
Vraagje.
In je eerdere communicatie gaf je aan dat er tijdsloten kwamen tussen 00.00 en 02.00.
Hier heb ik rekening meegehouden bij andere bestellingen..
En dan dus op bovenstaande momenten niet bij jullie langskomen en wil wel graag (mist mogelijk) een bestelling plaatsen.
Is er nog wat mogelijk m.b.t. de afhaaltijden?
Stuur even een privé berichtje. Kijken we samen even.

RIP en om die tijd had ik al wat staan en had nog wel zoveel uitgezocht balen. iedereen succes met deze freak actie!

kan je al ergens zien wat er in de verkoop gaat?

Nu niet meer, eerder wel. Zit nu een wachtwoord op de site, maar die zal er om 19 uur wel af gaan gok ik.

Hopelijk heeft iedereen z'n geld al uitgegeven bij Donadoni gisteren, dan blijven de mooie rubro dozen voor mij... :yes:

Nu niet meer, eerder wel. Zit nu een wachtwoord op de site, maar die zal er om 19 uur wel af gaan gok ik.

Hopelijk heeft iedereen z'n geld al uitgegeven bij Donadoni gisteren, dan blijven de mooie rubro dozen voor mij... :yes:

Hahaha me geld is ready bro. Maar hoop voor je dat we allemaal raak graaien!

Back
Bovenaan