[Freakactie 2024] Vuurwerk Bruchem - nabij Zaltbommel en Den Bosch

Top. Weer een freakactie op een mooie afstand.
Alvast bedankt voor het mogelijk maken, ga het zeker in de gaten houden.
Immortal Gold nog nooit gehad en de Event Stars From Universe staat ook op het lijstje :)

Kijk dat is nou lekker dichtbij, alleen de nacht tijden vind ik persoonlijk iets minder. Of komen er ook nog afhaaltijden vanaf 6:00 uur?

Mooi man, weer een freakactie! De prijzen in de openingspost beloven in ieder geval veel goeds!

Ik doe vast iets verkeerd. Maar ik ga naar de site en zie alles op uitverkocht staan, ik zie Transbomber voor 139 euro. Zie ik iets over het hoofd, want het eerste dat in me opkomt is: waarom is er geen link?

De naam kwam mij bekend voor maar waarvan. Daarom mijn mail doorgelopen en kwam er zo achter dat ze in 2018 ook een Freakactie hadden. Heb daar toen 4 boxen besteld, te weten:
2* Crashbox: gewoon de goede batch, dus met spinners! Dat was een dingetje in 2017/2018
2* EVENT ZERO TOLERANCE LTD 152'S: wat een heerlijke dikke box was dat. Echt jammer dat deze en z'n kleine broertje (EVENT HORIZON Z-3)niet meer zijn.

Aardige gasten (meen dansplaat en zijn broer), praatje gemaakt en volgens mij nog even de bunkers bekeken. De mannen hebben nog geholpen mijn boxen in te laden en kon ik mijn weg weer vervolgen.

Ga zeker even deze actie in de gaten houden.

Moet ik me aanmelden, word ik/worden wij als we aanmelden op de hoogte gebracht van start actie(s)? Zou wel handig zijn. Dank voor het antwoord.

@Dansplaat, ziet en klinkt er allemaal veel belovend uit! Kan niet wachten. Welke merken verkopen jullie dit jaar?

Back
Bovenaan