[Freakactie 2024] Vuurwerk 365 - Almere - Breda - Rijen

Flashdeal aangeschaft.

Eerste bestelling pas. Dit jaar vrij laat pas weer terug op forum door allerlei zaken in de prive sfeer.

Dus ik hoop dat we nog wat acties gaan zien de komende tijd.

Gaan jullie wegens groot succes verlengen of sluiten jullie (helaas) morgen de webshop?
Flashdeal aangeschaft.

Eerste bestelling pas. Dit jaar vrij laat pas weer terug op forum door allerlei zaken in de prive sfeer.

Dus ik hoop dat we nog wat acties gaan zien de komende tijd.

Tja, aan al het moois komt een einde... Morgen is inderdaad de allerlaatste dag dat de Vuurwerk 365 Outlet open is. We sluiten dan daar voor een paar maanden de online deuren en zoals het er nu uitziet gaan we in januari weer open met restvoorraden. We zijn nu nog erg druk met de laatste voorbereidingen maar op dinsdag 1 oktober openen onze reguliere webshops:

www.vuurwerkbestel.nl (Rijen / Tilburg)
www.rowyvuurwerk.nl (Almere)
www.topvuurwerkbreda.nl (Breda)

Dus wellicht zien we jullie daar, en uiteraard in de winkel als je een bestelling hebt geplaatst en die komt halen!

Laatst bewerkt:
Knap wat jullie in zo'n korte tijd hebben neergezet op "freak" vuurwerk gebied. Zeker in deze tijd niet altijd even makkelijk. Tot de 28e!

Tja, aan al het moois komt een einde... Morgen is inderdaad de allerlaatste dag dat de Vuurwerk 365 Outlet open is. We sluiten dan daar voor een paar maanden de online deuren en zoals het er nu uitziet gaan we in januari weer open met restvoorraden. We zijn nu nog erg druk met de laatste voorbereidingen maar op dinsdag 1 oktober openen onze reguliere webshops:

Dus wellicht zien we jullie daar, en uiteraard in de winkel als je een bestelling hebt geplaatst en die komt halen!

Topvuurwerkbreda.nl linkje in je bericht stuurt door naar de website die er boven staat. Kleinigheidje maar dacht meld het toch even.

Met hopelijk in januari dan een noordelijk afhaalpunt erbij.. :yes:

Restvoorraden in januari! Dat klinkt al goed. Echt een chille freakactie hebben jullie dit jaar neergezet. Succes met de voorbereidingen. Tot de 29e bij Rowy!

Vond jullie acties top! Zelf ben ik heel blij met mn riakeo cakes, thermal jewels en dragons glow.
Idd zoals al eerder gezegd hier blij met een nieuwe freakzaak in de buurt :thumbsup:

Waarom halen jullie de prijzen van de flashdeals eigenlijk weg uit de berichten? Ik was eigenlijk wel benieuwd om de prijzen eens terug te kijken. Wellicht dat ik jullie op de route voor volgend jaar zet namelijk…

Waarom halen jullie de prijzen van de flashdeals eigenlijk weg uit de berichten? Ik was eigenlijk wel benieuwd om de prijzen eens terug te kijken. Wellicht dat ik jullie op de route voor volgend jaar zet namelijk…
Die halen wij weg omdat de meeste producten op de site blijven staan met nog steeds een goede aanbiedingsprijs. Dan zouden de prijzen in dit topic niet kloppen met de prijzen in de Outlet en dat vinden we vervelend. Ik denk wel dat we volgend jaar er weer mee aan de slag gaan, dus zet ons maar vast op de route. De deals zullen ook dan vast niet teleurstellen :d

Mooie acties mee kunnen pakken hier.

2 toffe Riakeo cakes, 2 heavy legends voor weinig en nog die leuke compound neon outburst (die ik verder nergens in de buurt zie).

Wat mij betreft allemaal topdeals, graag weer tot volgend jaar!

Back
Bovenaan