[Freakactie 2024] PyroProducts Webshop

PyroProducts

VWC lid
Beste PYRO's!

Het mocht even duren maar daar zijn we weer met een gloed nieuwe freakactie sub-forum voor dit jaar. We gaan jullie weer voorzien van geweldige acties exclusief voor jullie als Vuurwerkcrew members. We willen jullie nogmaals bedanken voor de steun van vorig jaar en de vele bestellingen die wij hebben mogen ontvangen van jullie als community.

Dit jaar hebben wij weer een aantal gloednieuwe producten toegevoegd aan ons assortiment en er komen er binnenkort nog een aantal meer! Vorig jaar hadden we ook een speciale vuurwerkcrew kortingscode, deze willen we graag terugbrengen dit jaar. Ook hebben wij door de groei van onze webshop kunnen opschalen in het verzendproces waardoor onze verzendingen tegenwoordig volledig GRATIS zijn!

Kortingscode van dit jaar : VUURWERKCREW (ontvang 15% korting op je gehele bestelling, vanaf een minimaal aankoopbedrag van €9,95)

Vergeet niet om rechtsboven het topic te volgen zodat je een melding krijgt wanneer wij acties posten! Wij zullen de aankomende tijd verschillende keren een actie droppen en ook weer vette giveaway's doen. Door het topic te volgen blijf je daarvan op de hoogte.

https://pyroproducts.nl/

Banner wit_oranje V2-2 - GIF.gif

En weer een freak actie, geen vuurwerk deze keer maar een of meerdere goede aanstekers is natuurlijk ook geen overbodige luxe. Bovendien heb ik gehoord dat ze allemaal met kooi geleverd worden dus met de uitwerking zit het wel goed ;)

Vorig jaar in de actie voor een leuke prijs fijne aanstekers bij jullie kunnen kopen en daar bovenop nog een gratis aansteker gewonnen ook :) Grote kans dat ik dit jaar wel weer wat ga shoppen.

Voor mijn dochter is het wel handig om er eentje te hebben die eenvoudig is in gebruik met een goede lange vlam om wat afstand te houden tot de brandende lont.
Normaal gebruikt ze een aansteeklont, maar een beetje gemak voor gauw iets tussendoor mag ook wel.

Zoiets zoek ik ook voor mijn zoon alleen is hij nog jong en niet super groot en kan vaak moeilijk met zijn vinger de aansteker indrukken. Meestal heeft hij beide handen nodig om een zeker wat grotere aansteker aan te krijgen. Is er eentje die naast een lange vlam en eenvoudig in gebruik ook makkelijk(er) met 1 hand te gebruiken is met een niet al te zware knop?

Voor mijn dochter is het wel handig om er eentje te hebben die eenvoudig is in gebruik met een goede lange vlam om wat afstand te houden tot de brandende lont.
Normaal gebruikt ze een aansteeklont, maar een beetje gemak voor gauw iets tussendoor mag ook wel.
Ik heb de kinderen allemaal een Tobaliq Black Turbo gegeven. Die werken prima, die krijgen ze makkelijk aan, de vlam zit best een stukje bij de handjes vandaan en als ze hem kwijtraken is het niet zo erg omdat het relatief goedkope aanstekers zijn.

En een tip: gebruik een goede kwaliteit gas. Sinds ik alles vul met Atomic butaangas werken alle aanstekers beter dan met zo'n goedkoop busje.

Hey Jan,

Wij kunnen zeker wat tips uitgeven over geschikte aanstekers. Ik neem aan dat je ze graag voor het vuurwerk wilt gebruiken? Heb je nog speciale wensen wat je graag wilt of wat juist liever niet.
Idd voor vuurwerk. Die lontjes branden de aanstekers snel kapot waardoor ze het niet meer doen. Gewoon iets wat kwalitatief goed is en wat langer mee gaat.

Ik heb de kinderen allemaal een Tobaliq Black Turbo gegeven. Die werken prima, die krijgen ze makkelijk aan, de vlam zit best een stukje bij de handjes vandaan en als ze hem kwijtraken is het niet zo erg omdat het relatief goedkope aanstekers zijn.

En een tip: gebruik een goede kwaliteit gas. Sinds ik alles vul met Atomic butaangas werken alle aanstekers beter dan met zo'n goedkoop busje.

De Black Turbo is ook zeker een allrounder die wij iedereen aanraden. Daarbij is het zeker waar dat het Atomic gas beter werkt met de stormaanstekers. Helaas worden er toch nog te vaak goedkope bussen gekocht bij de action wat wij volledig begrijpen maar niet ten goede komt van de aanstekers. Het is het verschil in druk wat zorgt voor de betere werking. Wij raden daarom ook altijd al onze klanten aan om Atomic gas mee te bestellen, helaas online altijd wat duurder als in de winkel en dus begrijpen wij dat mensen andere keuzes maken. Helaas niet altijd ten goede van de werking vervolgens. Goed dat u dit wel opmerkt.

Ontvang 1 aansteker gratis
🎃

Onze speciale halloween actie is terug!

Ontvang nu tot en met 3 november de Atomic Tankboy Aansteker gratis bij je bestelling. Dit is hoe je de actie kan bemachtigen:

1. Zoek naar aansteker naar keuze en voeg deze toe aan je winkelwagen
2. Zoek naar de Atomic Tankboy Aansteker en voeg ook deze toe
3. Voer in de winkelwagen de kortingscode : HALLOWEEN in
4. De korting wordt berekend na het klikken op "Verder naar bestellen"

Je bestelling wordt gratis verzonden

Klik hier om te shoppen

De Champ High Extreme (10).jpg

Hier idem dito. Naast de Tobliq Black Turbo had ik ook een Champ Quattro Aansteker mee besteld en buiten het feit dat mijn zoon die aansteker "echt vet!" vond kon hij die ook zeer makkelijk hanteren.

Super dit. Ik kon nog wel wat nieuwe aanstekers gebruiken! Mooi blauw setje besteld en de gratis aansteker natuurlijk niet vergeten! Bedankt!

Yes! Heb nog een goeie aansteker maar stel je toch voor dat die het ineens begeeft! PANIEK! Er gaat zeker wat besteld worden.. bedankt!

Helaas net twee aanstekers besteld dus deze actie loop ik mis, desalniettemin erg blij met de snelle bezorging en de ontvangen aanstekers!!

Back
Bovenaan