[Freakactie 2024] Magnum WCKD WEEK: 25% korting!!

Hier ook laten schieten. Deel het verhaal met m'n voorganger.

Daarnaast ook wat minder gunstig gelokaliseerd qua verkooppunten.

Wellicht volgend jaar :)

Balen dat de actie alweer voorbij is, vind het altijd sfeerverhogend de acties van Expert/Magnum en hoort echt bij het seizoen.

Magnum, nogmaals ontzettend bedankt voor de actie, velen hebben jullie hier blij mee gemaakt.

WCKDWEEK Freakactie afgelopen
En daarmee was dat het dan, deze WCKDWEEK Freakactie zit er helaas alweer op.

Bedankt voor al jullie leuke en enthousiaste reacties, erg gaaf om te zien en te horen! Aan alle bestellers:

Welcome to our WCKD World!!

En als je jouw enthousiasme nog een beetje meer wil delen zouden we dat ook nu weer heel erg tof vinden. Bijvoorbeeld door een review te geven over Magnum, de Magnum-website en onze artikelen. In jouw bevestigingsmail staat een link waarmee je dat kan doen en het kan ook rechtstreeks hier: https://nl.trustpilot.com/evaluate/magnumvuurwerk.nl

Voor deze WCKD WEEK Freak-actie zit het erop maar we gaan natuurlijk door met speciale acties. Dus hou ons in de gaten bijv. via onze Facebook-pagina https://www.facebook.com/Magnumvuurwerk.

De afgelopen tijd waren we weer wat vaker hier aanwezig, vanaf nu zullen we dat weer iets af (moeten) bouwen. Want de komende tijd ligt onze focus vooral op het aan de Dealers leveren van al het ingekochte vuurwerk en hen te ondersteunen bij de verkoop van onze artikelen. We blijven ondertussen hier wel mee kijken.

Have fun met alle voorpret en geniet van je aankopen!!

Dank magnum voor de actie. Jullie doen het ieder jaar toch maar weer.
En het kriebelt weer bij mij, wat ik afgelopen jaar niet zo heb gehad. Heerlijk, maar ook gevaarlijk

Mijn lijstje van Magnum.
1.2" Freestyle Madness 100 Shots
Display Turbo Box 100 Shots
400 Shots Total Display Show
Caïro Crackling (3x)
Magnum P.I. (Pyro Insanity)

Magnum wederom bedankt voor weer een toffe actie. Een bestelling plaatsen bij Magnum tijdens een actie begint inmiddels een traditie te worden. Dit jaar gekozen voor de winkel waar ik vroeger als kleine pyro in wording al kwam.

Helaas weinig winkels meer over in de directe omgeving daarom geen gebruik gemaakt.
spijtig

maar bedankt voor de actie

Ik ben ook nog niet wakker:p staat in de weekaankondiging wel goed, en fijn hoor een hele week kans ipv maar één dag :applause:

Ergens klopt er iets niet...de 24e is op een zondag en Black Friday is dit jaar de 29e...

Al zal de actie ongetwijfeld kloppen hoor maar tijdens het opstellen van dit stuk was er iemand niet helemaal wakker..
Viel mij ook al op ja, bij vw expert staat het wel goed..

Back
Bovenaan