[Freakactie 2024] Magnum WCKD WEEK: 25% korting!!

Wil in Bodegraven een lekkere bestelling doen maar zie dat de Total display niet met korting gaat klopt dat of is dit een fout?
Bedankt voor jouw vraag. De Total Display doet in principe mee, maar een Dealer kan eventueel zelf bepalen om artikel(en) uit te sluiten. Bodegraven beheert zelf zijn Magnum-shop. Wij kunnen dit dus niet voor jou nakijken. Je kunt ze eventueel zelf even contacten?

Zo, even een inhaalslagje gemaakt! 😅

Tot onze verbazing zagen we dat we eerder vandaag kennelijk toch nog een aantal vragen/opmerkingen hadden gemist. En het waren er al zoveel, dank daarvoor!! :handsup:

Misschien omdat het er zoveel waren en af en toe ook in een moordend tempo, dat ze niet naar voren kwamen? :confused:

In ieder geval hebben we die gemiste reacties als het goed is nu alsnog allemaal beantwoord.

Mis jij toch nog een reactie op jouw vraag/opmerking? Meld dat dan a.u.b. even hieronder!

Nogmaals lekker bezig Magnum! Zojuist ook mijn bestelling kunnen doen met deze geweldige aanbieding.

De ontbrekende artikelen op de site zojuist naar de lokale dealer gestuurd dus komt helemaal goed!

Bedankt en het wordt weer een WCKD jaarwisseling!

Bedankt voor deze topactie Magnum, gebruik van gemaakt in Westkappele, 400 total display en Insane crown bomber meegepakt.
Lekker! Ik hoop dat Karwei Bodegraven die 400 display ook snel toevoegt als artikel wat meedoet. Of dat er maybe nog een andere winkel omgeving Rotterdam opent.

Magnum. Bij de postcodecheck op jullie website. Dat zijn alle shops die er zijn of kunnen er daar ook nog bijkomen? Alszijnde deze hun webshop nog moeten openen.

Als ik op Urk de City trip in het wagentje gooi met 10x de Thunderbolt pakt hij de code niet. 2x de City trip wel.. klopt dat?
Bedankt voor jouw vraag. De Thunderbolt zat 2 jaar geleden voor het laatst in ons assortiment. Dat betekent dat wij deze voor dit jaar niet in de webshops hebben ingeladen. Daarnaast beheert de Dealer op Urk zelf zijn Magnum-shop. Het kan zijn dat ze nog wat restvoorraad van dit artikel hebben. Daarnaast weten wij dus niet of het wel of niet de bedoeling is dat de korting erop van toepassing is. Hiervoor kun je het beste even rechtstreeks contact met ze opnemen.

Back
Bovenaan