Magnum Vuurwerk
VWC lid
Bedankt voor jouw vraag. Deze zoeken we morgenochtend even uit. Je hoort van ons!Weet iemand of ed raket apeldoorn ook nog open gaat met deze actie? Vorig jaar deden ze wel mee
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor jouw vraag. Deze zoeken we morgenochtend even uit. Je hoort van ons!Weet iemand of ed raket apeldoorn ook nog open gaat met deze actie? Vorig jaar deden ze wel mee
Bedankt voor jouw vraag. De Total Display doet in principe mee, maar een Dealer kan eventueel zelf bepalen om artikel(en) uit te sluiten. Bodegraven beheert zelf zijn Magnum-shop. Wij kunnen dit dus niet voor jou nakijken. Je kunt ze eventueel zelf even contacten?Wil in Bodegraven een lekkere bestelling doen maar zie dat de Total display niet met korting gaat klopt dat of is dit een fout?
Zie hierboven, ze zijn ermee bezig!Heujj Koning doet idd mee, alleen de code werkt op veel producten nog niet helaas. Voordat de reactie komt om contact op te nemen met de dealer, already done hahaha.
Bedankt voor jouw reactie. Bij welke Dealer is dit? Dan kijken we even met je mee.Bij de ene artikelen wel bij andere niet. Zijn geen stuntartikelen. Denk aan de TDS 400, 1.2" temptation Willow etc.
Bedankt voor jouw vraag. Deze is al beantwoord door een ander Forum-lid: dit artikel is zoals aangegeven op de Magnum-site net als vorig jaar een Stuntartikel. En Stuntartikelen zijn helaas uitgesloten van de actie.Doet de caïro crackling niet mee in de actie?
Hier ben ik ook benieuwd naar! Hopelijk gaan ze nog mee doen.Bedankt voor jouw vraag. Deze zoeken we morgenochtend even uit. Je hoort van ons!
En beantwoord...Hier alles weer top beantwoord, complimenten!
Heb wel een pm gestuurd naar jullie, maar die heeft geen haast![]()
@simmien @Magnum Vuurwerk Ik zie dat Ed Raket inmiddels online is!Bedankt voor jouw vraag. Deze zoeken we morgenochtend even uit. Je hoort van ons!
We wilden het net melden, maar je was ons al voor!@simmien @Magnum Vuurwerk Ik zie dat Ed Raket inmiddels online is!
Lekker! Ik hoop dat Karwei Bodegraven die 400 display ook snel toevoegt als artikel wat meedoet. Of dat er maybe nog een andere winkel omgeving Rotterdam opent.Bedankt voor deze topactie Magnum, gebruik van gemaakt in Westkappele, 400 total display en Insane crown bomber meegepakt.
ik denk omdat de Thunderbolt een stuntartikel is .Als ik op Urk de City trip in het wagentje gooi met 10x de Thunderbolt pakt hij de code niet. 2x de City trip wel.. klopt dat?
Komt goed, wordt hard aan gewerkt achter de schermenHoop dat de code nog gaat werken bij vuurwerk Huizen![]()
Zoals Vuurwerk Huizen zelf al aangeeft wordt er hard aan gewerkt. Het is even vervelend voor nu, maar de actieweek is gelukkig nog lang niet voorbij!!Hoop dat de code nog gaat werken bij vuurwerk Huizen![]()
Bedankt voor jouw vraag. De Thunderbolt zat 2 jaar geleden voor het laatst in ons assortiment. Dat betekent dat wij deze voor dit jaar niet in de webshops hebben ingeladen. Daarnaast beheert de Dealer op Urk zelf zijn Magnum-shop. Het kan zijn dat ze nog wat restvoorraad van dit artikel hebben. Daarnaast weten wij dus niet of het wel of niet de bedoeling is dat de korting erop van toepassing is. Hiervoor kun je het beste even rechtstreeks contact met ze opnemen.Als ik op Urk de City trip in het wagentje gooi met 10x de Thunderbolt pakt hij de code niet. 2x de City trip wel.. klopt dat?