Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Helaas niet meer toe te voegenKwam net als veel andere niet aan het bedrag voor de korting. Maar wel 10 thunderbolts op de kop kunnen tikken in Bodegraven. Voor de liefhebbers, er staan er nog een paar.
Dat is rap gegaan dan...Helaas niet meer toe te voegen![]()
Elke magnum dealer bepaald zn eigen assortiment .Klopt het dat de 1,2" the Showdown 100sh niet op de magnum site staat?
Werkt vanaf 165 eur winkelmand inhoud!Heujj Koning doet idd mee, alleen de code werkt op veel producten nog niet helaas. Voordat de reactie komt om contact op te nemen met de dealer, already done hahaha.
Dat begrijp ik, maar dan moet die toch wel gewoon op de reguliere magnum site staan? Daar staat die ook niet.Elke magnum dealer bepaald zn eigen assortiment .
Kan wel bestellen in Drenthe.Gigantisch gat noordoost Nederland!!???
Bij de ene artikelen wel bij andere niet. Zijn geen stuntartikelen. Denk aan de TDS 400, 1.2" temptation Willow etc.Werkt vanaf 165 eur winkelmand inhoud!
Klopt inderdaad. Als je voor meer dan 160 euro bijvoorbeeld Philadelphia Spitters aan je mandje toevoegt. Werkt de code wel. Jammer, wilde die inderdaad ook kopen + een zootje spitters. Maar ga niet voor wat potjes naar Bodegraven rijden.Wil in Bodegraven een lekkere bestelling doen maar zie dat de Total display niet met korting gaat klopt dat of is dit een fout?
Nee, vorig jaar ook al niet.Doet de caïro crackling niet mee in de actie?
Bedankt voor jouw vraag. Dit artikel zit helaas niet in het Nederlandse assortiment.Iemand enig idee bij welke magnum shop de Santa Domingo is te scoren?….
Wordt de prijs aangepast al in het winkelmandje bij invoeren van de code?
Karwei Bodegraven lijkt niet te werken op de 400 shots en de Philadelphia Spitters.
Klopt inderdaad. Als je voor meer dan 160 euro bijvoorbeeld Philadelphia Spitters aan je mandje toevoegt. Werkt de code wel. Jammer, wilde die inderdaad ook kopen + een zootje spitters. Maar ga niet voor wat potjes naar Bodegraven rijden.
Bij mij heb ik alleen de 300.. niet eens de 400 op de site??
Waar is de triple x gebleven? Of heb ik wat gemist?
Dat begrijp ik, maar dan moet die toch wel gewoon op de reguliere magnum site staan? Daar staat die ook niet.
Bedankt voor jouw reactie. De kans is groot dat ze niet gestopt zijn met Magnum maar helaas wel met de Magnum-webshop...DAAR ZIJN WE WEER, round 2
enjoy
jammer om te zien dat er al zn 5 winkels in de buurt geen magnum meer verkopen (of geheel gestopt zijn)
dat wordt toch wel krapjes allemaal
Goed nieuws!! Sinds vanavond is Magnum Valkenswaard geopend!!Jammer dat er niks is rond eindhoven!!!success ann de rest!
Oss is inmiddels ook open! Zij zijn nog wel met de laatste puntjes bezig maar er kan al besteld worden.Oss komt nog![]()