[Freakactie 2024] Huisman Vuurwerk

Parkeren kan wel eens een ding zijn in Huissen met de afhaaldagen daarom toch maar iets eerder aangereden om zeker op tijd in de winkel te zijn. Natuurlijk veel te vroeg aanwezig en eerst op ons gemak de showroom bewonderd.

Een kwartier voor ons eigenlijke afhaalblok aangesloten in de rij met voorbestellingen en werd al snel geholpen door een vriendelijke medewerker. Netjes aangegeven dat ik eigenlijk te vroeg was maar hij ging kijken wat er al binnen was. Al heel snel kwam de doos het kleine losse stookvoer, alles gecontroleerd en nagellopen. De Sutorobo Taki ontbrak maar zeg toevallig dat er net een nieuw karton werd aangevoerd.

Daarna de volle kartonnen en compound verzameld, binnen 20 minuten stonden we met de winkelwagens bij de auto's om in te laden. Was weer perfect geregeld. Bedankt voor alle mooie acties en aanbiedingen en graag tot volgend jaar

Hier ook weer dik tevreden over de service. Was redelijk druk rond 11:00 maar stond toch met een kwartiertje alweer buiten. Hangt altijd een hele fijne sfeer & er is altijd voldoende personeel die je helpt de karren richting de auto te brengen.

Wat betreft parkeren zet ik 'm tegenwoordig steeds bij de kerk, ~20 meter verder lopen maar dan ben je wel verzekerd van een plekje en kun je in alle rust je compounds inladen. Tot volgend jaar! :biertje:

Zo gisteravond ook weer geweest, en dit jaar wat meer moeite met parkeren als andere jaren ( met 3 auto's ) uiteindelijk gelukt en hop naar de winkel.
Binnen gekomen eerst nog even rond gekeken om te kijken of ik er nog wat bij wilde, helaas veel uitverkocht dus de verleiding kunnen weerstaan xD

We waren iets te vroeg dus moest nog even wachten op mijn bestelling, de jongen die mij ieder jaar weer helpt daar zag me al aankomen en zei ja ik kom jullie weer helpen haha. Begonnen met controleren en alles klopte, kwam er alleen thuis achter dat ik de head hunter miste. Ja zeker ook mijn eigen fout want door te veel en te lang staan lullen met Erwin het niet meer in de gaten gehad haha. Maar dat komt vast goed, niet de moeilijkste daarin.

5 winkelwagens gevuld en toen konden we naar de auto, zoon van Erwin en de medewerker die ons al hielp liepen mee en hebben we samen even alles in de auto gegooid.

Kom hier al meer dan 10 jaar en dat zegt genoeg gok ik, top service, goede prijzen en meedenkend personeel. Vooral Erwin waar ik natuurlijk al het contact mee gehad heb vooraf.

Thanks Huisman, tot volgend jaar!

Sluit me aan bij de heren hierboven. Top zaak, mooie store, hele goede service en mooie artikelen voor een prima prijs. Ook de site met freakacties was weer super! Heb heel vaak op de site gekeken alleen al om in de sfeer te komen. Bedankt Huisman en tot volgend jaar!

Color Hypnose morgen bij Huisman Vuurwerk verkrijgbaar!!

Heb je 'm eerder bij Huisman Vuurwerk besteld: check jouw mail.

Niet bij ons besteld maar wel interesse om er morgen één bij ons te scoren? Stay tuned! Aanvullende info volgt z.s.m.!

Bellen, mailen, PM, enz. heeft nu echt even geen zin, graag jullie begrip hiervoor!

Vanmorgen was het nog lekker rustig. Mijn hele bestelling compleet, zelfs de Cupido zat er bij. Het gratis potje heb ik aan een jonge vw fan gegeven. Altijd leuk om die blijdschap te zien, ik ook weer blij hahahaha. Ben geholpen met het vervoer naar de auto, en ach soms heb je zo'n dag, dan geef je iedereen wat. Dus een fooi voor de hulp. De jongen zei dat het in een pot gaat en alle fooi wordt verdeeld. Helemaal mooi!
Erwin zo'n bezoek gaat altijd snel en vlug maar het is altijd heel fijn om er weer te mogen zijn.

Niet bij ons besteld maar wel interesse om er morgen één bij ons te scoren? Stay tuned! Aanvullende info volgt z.s.m.!

Bellen, mailen, PM, enz. heeft nu echt even geen zin, graag jullie begrip hiervoor!

Goed nieuws! :)

Laatst bewerkt:

Kunnen mensen die hem origineel besteld hebben en de bestelling morgen ophalen nog wisselen? Of kunnen wij hem ook alleen bij bestellen?

Wel bijzonder dat mensen die hem origineel besteld hadden een vervanger hebben gekregen en niet terug kunnen?(In mijn geval heb ik mijn bestelling nog niet opgehaald en krijg ik de vervanger Armageddon). Wij kunnen hem dus alleen bij bestellen?
Het lijkt ons makkelijker om persoonlijk te communiceren i.p.v. zo via het Forum. Maar we voelen ons nu wel geroepen om hier publiekelijk te reageren.

In onze mail van anderhalve week geleden hebben we meteen gemeld dat áls de artikelen toch nog kwamen, het niet mogelijk zou zijn deze dan weer om te ruilen. Daarom dat we iedereen toen de tijd hebben gegeven om zelf een keuze te maken uit de door ons aangeboden opties: vervangen met een veel duurdere bak of terugstorten. Met het teruggestorte bedrag konden bestellers dan zelf bepalen of en wat er voor in de plaats wilden hebben of het aankijken of het artikel alsnog kwam.

Uit de mail:

Losse Verkoop
Mochten bovenstaande artikelen toch nog tijdens de Afhaaldagen binnenkomen, dan zullen wij deze tijdens de Losse Verkoop tegen de originele Voorverkoop-prijs aanbieden. Het is dan echter niet mogelijk om alsnog een artikel om te ruilen.

Wijzigen bestelling niet mogelijk
We kunnen helaas geen wijzigingen aannemen, dit is met de enorme drukte zo kort voor de Afhaaldagen voor ons niet te doen. Het heeft dus geen zin om ons te mailen met verzoeken om een artikel te vervangen.

Duidelijker hadden we het denk ik niet kunnen omschrijven. Al kregen we wel te horen dat de mail uitgebreid was (lees: lang).

Een ruime meerderheid heeft gekozen voor vervangen. De bestellers die kozen voor terugstorten hebben veelal direct iets anders besteld nadat de bedragen waren teruggestort. We weten dat enkelen het geld achter de hand hebben gehouden voor het geval dat de artikelen toch nog zouden komen.

Laatst bewerkt:
20241231_094112.jpg

ALSNOG BINNEN!! Daar staan ze dan: de Color Hypnose, Pyro 5 en Funky 3!! De Color Hypnose is het meest gewilde blok van NL en de 2 cakesetjes zijn ook enorm populair. Per direct in de Losse Verkoop verkrijgbaar in de Huisman Vuurwerk Store. Kom snel langs want OP = OP!!

• Like
Waarderingen: bri
Ik weet dat dit niet het topic ervoor is maar misschien ook wel. Wil het toch even benoemen. Heb die Sirius en blizz besteld en nu blijkt er de helft minder kruit in te zitten dan waarmee is geadverteerd. Dat is sinds dit jaar. Kan de winkelier hier misschien wat mee richting magnum vuurwerk? Je betaald namelijk voor een product wat je niet krijgt.

Zoals elk jaar weer ook bij Huisman een bestelling gedaan. Was een half uur te vroeg maar was geen probleem (het was rustig op dat moment). Altijd topservice hier!

Back
Bovenaan