[Freakactie 2024] Huisman Vuurwerk

Ik zit er aan te denken om The Showdown te bestellen als vervanger voor de Color Hypnose, is deze met of zonder kooi?

Alle terugstortingen van de te laat arriverende artikelen zijn gisteren en vanochtend gedaan. Het verschilt per bank hoe snel de bedragen op de rekeningen bij zullen geschreven, maar daar hebben wij natuurlijk geen vat op.

Vandaag komen ook nog de mails van de Freak Nacalculatie. Eind van de dag zou dan alles weer rechtgetrokken moeten zijn.

Wat een klus... 🥵

Geld stond vanochtend idd al op de rekening. Complimenten voor de snelle afhandeling.

Erwin krijgen we nog een verzamelbon van alle bestellingen? Wellicht dat ik er overheen heb gelezen. Alvast bedankt voor je reactie

Geld stond vanochtend idd al op de rekening. Complimenten voor de snelle afhandeling.

Erwin krijgen we nog een verzamelbon van alle bestellingen? Wellicht dat ik er overheen heb gelezen. Alvast bedankt voor je reactie
Dank voor de complimenten!

Die functie zetten we zoals elk jaar rond de Kerst aan op onze website. Dan kun je zelf de Verzamelbon via jouw Account genereren en downloaden.

Uiteraard maken we er via de verschillende kanalen melding van als we de functie aan hebben gezet. Ook hier op het Forum!

Update Freak-actie: Maximale korting?
Inmiddels hebben we alle Freak-bestellingen nagelopen en nagerekend om er zeker van te zijn dat iedereen de maximale korting heeft gekregen waar hij/zij recht op heeft. De Freak-bestellers waarvan is gebleken dat die nog niet de maximale korting hadden gekregen, hebben inmiddels een mail van ons gehad. Mocht het zo zijn dat jij dacht ook nog wat tegoed te hebben maar heb je geen mail van ons gehad? Neem dan a.u.b. even contact met ons op via [email protected]

Ik vrees dat je info niet klopt, of er moeten verschillende 2024 batches in omloop zijn.
Volgens mij is er een The Showdown-topic. Ik denk dat het handiger is om het hier over de Huisman Freakactie te hebben. Daarom herhaal ik mijn vorige post nog maar een keer omdat die voor de laatste fase van de actie zeer belangrijk is:

Update Freak-actie: Maximale korting?
Inmiddels hebben we alle Freak-bestellingen nagelopen en nagerekend om er zeker van te zijn dat iedereen de maximale korting heeft gekregen waar hij/zij recht op heeft. De Freak-bestellers waarvan is gebleken dat die nog niet de maximale korting hadden gekregen, hebben inmiddels een mail van ons gehad. Mocht het zo zijn dat jij dacht ook nog wat tegoed te hebben maar heb je geen mail van ons gehad? Neem dan a.u.b. even contact met ons op via [email protected]

Laten we alsjeblieft hopen dat de Color hypnose nog last minute binnen komt.:holland:
Dat snappen we, áls deze nog komt dan in ieder geval niet eerder dan Afhaaldag 2 of 3 aldus de Importeur.

Áls dat zo is, dan zullen we ervoor zorgen dat we er een aantal hebben. Net zoals van de Pyro 5 en Funky 3. Mocht dat gebeuren dan zullen we daar zeker melding van maken via onze Socials. Zoals in de mailing aangegeven kun je deze artikelen dan eventueel in de Losse Verkoop tegen de Voorverkoopprijs i.p.v. de Losse Verkoopprijs bijkopen.

Maar het kan dus ook nog steeds zo zijn dat ze helemaal niet meer op tijd komen. We gaan het zien!! 🤞

Ze hebben het weer goed geregeld bij Huisman. Gisteren nog netjes per mail bevestigd gekregen dat Funky3 niet binnen komt en dat geld inmiddels is geretourneerd. Tevens bevestiging gehad dat ik 1 van de gelukkigen ben die de Color Hypnose uitgeleverd krijgt.

Begint nu toch serieus de kriebelen, Huisman Vuurwerk bedankt voor de mooie acties en de goede service. Morgen om 17:00 kom ik mijn bestellingen ophalen, zin an

Back
Bovenaan