Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zonder kooi, ze zeggen dat hij de vervanger zou zijn van EFSIk zit er aan te denken om The Showdown te bestellen als vervanger voor de Color Hypnose, is deze met of zonder kooi?
Zonder kooi, ze zeggen dat hij de vervanger zou zijn van EFS
Showdown is met kooi!EFS ook zonder kooi
Showdown is met kooi!
Dank voor de complimenten!Geld stond vanochtend idd al op de rekening. Complimenten voor de snelle afhandeling.
Erwin krijgen we nog een verzamelbon van alle bestellingen? Wellicht dat ik er overheen heb gelezen. Alvast bedankt voor je reactie
Afhaal bewijs op telefoon is toch voldoende?Top, scheelt weer tig bonnen uitprinten
Als je dan voor iedere bestelling dan een aparte bon moet tonen is ook niet heel handigAfhaal bewijs op telefoon is toch voldoende?
De verzamelbon kan ook via je telefoon gedownload worden lijkt meAls je dan voor iedere bestelling dan een aparte bon moet tonen is ook niet heel handig
Dat kan, maar dan wel i.c.m. legitimatie!De verzamelbon kan ook via je telefoon gedownload worden lijkt me
Ik vrees dat je info niet klopt, of er moeten verschillende 2024 batches in omloop zijn.Showdown is met kooi!
Volgens mij is er een The Showdown-topic. Ik denk dat het handiger is om het hier over de Huisman Freakactie te hebben. Daarom herhaal ik mijn vorige post nog maar een keer omdat die voor de laatste fase van de actie zeer belangrijk is:Ik vrees dat je info niet klopt, of er moeten verschillende 2024 batches in omloop zijn.
Dat snappen we, áls deze nog komt dan in ieder geval niet eerder dan Afhaaldag 2 of 3 aldus de Importeur.Laten we alsjeblieft hopen dat de Color hypnose nog last minute binnen komt.![]()