[Freakactie 2024] Huisman Vuurwerk

Was er zaterdag even in de vuurwerk Store. Ik ben geen hele grote afnemer maar haal er uiteraard elk jaar mooi vuurwerk. Ik vindt dat Huisman een dikke pluim verdient! Echt een hele mooie opgezette vuurwerk Store. En geloof me als je er binnen bent begint het meteen te kriebelen!

Gaat t überhaupt morgen wel door ivm het weer? Ik zie overigens ook niks op de socials over de demo

Gaan het morgenochtend horen...

Heel zuur, maar zoals altijd bij Huisman wel ontzettend netjes opgelost. De Armageddon is absoluut een waardige vervanger, al hoop ik natuurlijk stiekem nog wel dat ik een van de gelukkigen ben in de loting. :d

Nog niks gehoord. Ben nog aan het twijfelen, vind het alles behalve een vervanger. Kijkend naar uitwerking dan.
Ben ook gewoon een beetje verzuurd nu, zal er ook mee te maken hebben.
Super netjes dat het tijdig aangegeven is.

Wat een dag! Door alle commotie hebben we net rond 17.00u onze lunch pas weggewerkt...

Daarna hebben we op een traditionele manier de loting verricht: namen op een papiertje, in een bak, roeren en simpelweg briefjes eruit trekken.

Zojuist hebben we de winnaars een mail gestuurd. Heb jij geen mail ontvangen dan is dat spijtig, dan heeft het lot helaas anders bepaald.

Graag vragen we iedereen die een Color Hypnose heeft besteld om vóór morgenochtend 12.00 uur te reageren op onze mail van eerder vandaag m.b.t. de vervanger of terugbetaling voor dat artikel.

Alvast bedankt!

Wat een dag! Door alle commotie hebben we net rond 17.00u onze lunch pas weggewerkt...

Daarna hebben we op een traditionele manier de loting verricht: namen op een papiertje, in een bak, roeren en simpelweg briefjes eruit trekken.

Zojuist hebben we de winnaars een mail gestuurd. Heb jij geen mail ontvangen dan is dat spijtig, dan heeft het lot helaas anders bepaald.

Graag vragen we iedereen die een Color Hypnose heeft besteld om vóór morgenochtend 12.00 uur te reageren op onze mail van eerder vandaag m.b.t. de vervanger of terugbetaling voor dat artikel.

Alvast bedankt!
Ik zou graag willen weten of vervangende artikel met of zonder kooi is

Krijg er 1 van de 3 ;) Ga ik maar even ruzie maken met 2 vrienden haha, nee zonder dollen. Wat een gekloot, en spijtig om te horen dat jullie pas rond 1700uur geluncht hebben. Zijn meer avondeten tijden ;)

Laatst bewerkt:
Nog even een korte reactie op de verlate Rubro-artikelen omdat we wat reacties van andere winkels zien:

Rubro kon ons niets garanderen qua aankomst van het containerschip en het tijdig kunnen leveren. Voor de eerste dag is er een stapeltje Color Hypnose binnen maar komen we er ruim tekort om iedereen te voorzien. En voor de 2e en 3e dag konden ze ons vanochtend nog niks garanderen. Dus hebben wij het over een andere boeg gegooid met de verloting, ongeacht de afhaaldag.

Alvast bedankt!
Vind t top dat jullie wat anders aanbieden.
Heb de vervanger al twee jaar achter elkaar geschoten.
Ben nog in twijfel of ik hem dit jaar weer wil. 😅

@gizmo75 Gaat de event royal tears in heaven wel optijd binnen komen?😊😊

Laatst bewerkt:
Compliment voor de snelle communicatie en de aangeboden vervanger. Vanmiddag een 2e mail ontvangen, ik ben een van de gelukkigen die de Color Hypnose geleverd krijgt.

Vooral de eerlijke en open communicatie kunnen een hoop winkeliers nog een voorbeeld aan nemen. Laten we hopen voor zowel de freaks als Huisman Vuurwerk dat het bij deze 3 artikelen blijft.

kan iemand de totale nieuwsbrief delen? Ik ben niet ingeschreven.
Het was geen Nieuwsbrief. Alleen bestellers die het treft hebben de mail toegestuurd gekregen. Ruim 150 in totaal. Alle overige bestellers gaan we hier niet mee vermoeien. Dat is ook helemaal niet nodig.

Als jij wel één van die artikelen hebt besteld en geen mail hebt gehad, kijk dan even in jouw SPAM/Reclame-folder. Als daar de mail ook niet staat, stuur dan een mail met jouw naam en bestelnummer naar [email protected]

Dan kijken wij even voor je na waar we jouw mail naartoe hebben gestuurd.

Back
Bovenaan