Bastiaan91
VWC lid
Zijn jullie in de avond niet meer open ? Viel me op de de afhaaltijden tot max 17.15 uur zijn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De Air Damage is een Private Label gemaakt voor een specifieke winkel dus helaas niet.Kunnen jullie toevallig ook nog aan de Air Damage van Rubro komen?
We wachten af...Aha, is dat waarom we nog niet veel nieuws vernemen her en der. Verstandig van Magnum/Broekhoff om zichzelf en winkeliers niet in problemen te brengen. Kan dus nog wel even duren tot in november tot dat duidelijk wordt. Komt het wrs nog nat van de boot ook vlak na kerst.... (slappe chrys...)
Zeker wel, alleen toen we de site open hebben gegooid hadden we nog geen definitieve klap gegeven op de openingstijden voor dit jaar. Eind vorige week hebben we dat gedaan dus deze week komen er een aantal nieuwe slots bij.Zijn jullie in de avond niet meer open ? Viel me op de de afhaaltijden tot max 17.15 uur zijn.
Top! Dan wachten we geduldig af! Kan helaas alleen in de avondZeker wel, alleen toen we de site open hebben gegooid hadden we nog geen definitieve klap gegeven op de openingstijden voor dit jaar. Eind vorige week hebben we dat gedaan dus deze week komen er een aantal nieuwe slots bij.
Natuurlijk snap ik wat je zegt en bedoelt over VWT. Maar er zitten nog altijd een aantal pareltjes tussen en ook bij de nieuwe artikelen zitten een paar interessante spulletjes. En dat blijkt ook elk jaar maar weer want we houden praktisch niets over...VWT is helaas niet meer wat het is geweest sinds ze door Lesli zijn overgenomen.
Ik wacht totdat de ontbrekende nieuwe Magnum items in de webshop worden gezet
Niet lullig naar huisman bedoelt, maar ze gebruiken zó veel woorden en lappen tekst om uitleg te geven, nieuws te brengen etc. Mij maakt dat niet uit, maar ik weet dat dat voor anderen veel ruis kan veroorzaken.Klopt, maar zoals jij het nu opschrijft kan het beter in de startpost worden geplaatst(met de codes erbij).
Tja, zoveel mensen zoveel mensen. 2 jaar terug kregen we te horen dat we het niet voldoende uitlegden. Dus zeg het maar...Niet lullig naar huisman bedoelt, maar ze gebruiken zó veel woorden en lappen tekst om uitleg te geven, nieuws te brengen etc. Mij maakt dat niet uit, maar ik weet dat dat voor anderen veel ruis kan veroorzaken.
Verder alleen maar lof voor huisman: bestelling klopt altijd, leuke acties, heerlijke demo.
Inderdaad staan alle nieuwe Rubro- en Vuurwerkmania-artikelen die wij voeren al online. Maar.... we staan natuurlijk altijd open voor suggesties en/of wensen.Wanneer verwachten jullie de nieuwe artikelen van Rubro in de webshop te kunnen zetten? Hoop de Event Color Hypnose 244’s nog bij jullie te kunnen scoren.
edit: Ik zie nu dat andere nieuwe artikelen van Rubro er al wel op staan. Lijkt er dus op dat deze niet overal te krijgen is? Balen..
Is jou ook bekend of deze in kooi komt?Inderdaad staan alle nieuwe Rubro- en Vuurwerkmania-artikelen die wij voeren al online. Maar.... we staan natuurlijk altijd open voor suggesties en/of wensen.
Van Rubro draaien we het volledige assortiment. De Color Hypnose is een private label en eerder hebben we te horen gekregen dat er voor ons helaas geen verkoopvoorraad van beschikbaar was. Maar... we hebben binnenkort waarschijnlijk goed nieuws!![]()
Kijk in het producttopic en je weet het.Is jou ook bekend of deze in kooi komt?
Ik denk dat je 'niet voldoende uitleggen' met 'meer tekst' verwart. Die puntsgewijze samenvatting een paar posts eerder is echt meerzeggend dan 2-3 alinea's (minder tekst, concretere uitleg). Maar goed, het het jullie businessTja, zoveel mensen zoveel mensen. 2 jaar terug kregen we te horen dat we het niet voldoende uitlegden. Dus zeg het maar...
Dank voor de complimenten, uiteindelijk gaat het erom dat iedereen de ervaring heeft die hoort bij een bijna100-jarig bestaand familiebedrijf!
Had ik al uiteraard al gecheckt, maar hoor dat liever uit eerste hand van een dealer. Het zingt namelijk ook rond dat die info op dit moment over deze box nog helemaal niet bekend is.Kijk in het producttopic en je weet het.