[Freakactie 2024] Huisman Vuurwerk

Aha, is dat waarom we nog niet veel nieuws vernemen her en der. Verstandig van Magnum/Broekhoff om zichzelf en winkeliers niet in problemen te brengen. Kan dus nog wel even duren tot in november tot dat duidelijk wordt. Komt het wrs nog nat van de boot ook vlak na kerst.... (slappe chrys...)
We wachten af...

Laatst bewerkt:
Zijn jullie in de avond niet meer open ? Viel me op de de afhaaltijden tot max 17.15 uur zijn.
Zeker wel, alleen toen we de site open hebben gegooid hadden we nog geen definitieve klap gegeven op de openingstijden voor dit jaar. Eind vorige week hebben we dat gedaan dus deze week komen er een aantal nieuwe slots bij.

Zeker wel, alleen toen we de site open hebben gegooid hadden we nog geen definitieve klap gegeven op de openingstijden voor dit jaar. Eind vorige week hebben we dat gedaan dus deze week komen er een aantal nieuwe slots bij.
Top! Dan wachten we geduldig af! Kan helaas alleen in de avond :)

Update Vuurwerktotaal
Zoals eerder vandaag al aangekondigd staan de nieuwe Vuurwerktotaal-artikelen nu ook online op onze website. Dit is inclusief de nieuwe artikelen van o.a. #WATT, VOLT! en X-QLUSIF. Onlangs heeft de leverancier zo'n beetje alle prijzen nog aangepast maar gelukkig kun je ze bij ons met de extra kortingen van onze Freakactie bestellen!

Dat betekent dat je op Compounds, Cakeboxen en Assortimenten met code CBK2024HV 12,5% extra korting krijgt en op alle losse Cakes, Fonteinen en overig klein vuurwerk met code VWC2024HV een extra korting die op kan lopen tot 20% (na jouw eerste bestelling ontvang je een nieuwe Persoonlijke code).

Je vindt onze Vuurwerktotaal-collectie hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/vuurwerktotaal-vuurwerkvisie

VWT is helaas niet meer wat het is geweest sinds ze door Lesli zijn overgenomen.

Ik wacht totdat de ontbrekende nieuwe Magnum items in de webshop worden gezet

VWT is helaas niet meer wat het is geweest sinds ze door Lesli zijn overgenomen.

Ik wacht totdat de ontbrekende nieuwe Magnum items in de webshop worden gezet
Natuurlijk snap ik wat je zegt en bedoelt over VWT. Maar er zitten nog altijd een aantal pareltjes tussen en ook bij de nieuwe artikelen zitten een paar interessante spulletjes. En dat blijkt ook elk jaar maar weer want we houden praktisch niets over... :)

Magnum hopen we snel duidelijkheid over te ontvangen.

Wanneer verwachten jullie de nieuwe artikelen van Rubro in de webshop te kunnen zetten? Hoop de Event Color Hypnose 244’s nog bij jullie te kunnen scoren. :)

edit: Ik zie nu dat andere nieuwe artikelen van Rubro er al wel op staan. Lijkt er dus op dat deze niet overal te krijgen is? Balen..

Laatst bewerkt:
Klopt, maar zoals jij het nu opschrijft kan het beter in de startpost worden geplaatst 😅 (met de codes erbij).
Niet lullig naar huisman bedoelt, maar ze gebruiken zó veel woorden en lappen tekst om uitleg te geven, nieuws te brengen etc. Mij maakt dat niet uit, maar ik weet dat dat voor anderen veel ruis kan veroorzaken.

Verder alleen maar lof voor huisman: bestelling klopt altijd, leuke acties, heerlijke demo.

Niet lullig naar huisman bedoelt, maar ze gebruiken zó veel woorden en lappen tekst om uitleg te geven, nieuws te brengen etc. Mij maakt dat niet uit, maar ik weet dat dat voor anderen veel ruis kan veroorzaken.

Verder alleen maar lof voor huisman: bestelling klopt altijd, leuke acties, heerlijke demo.
Tja, zoveel mensen zoveel mensen. 2 jaar terug kregen we te horen dat we het niet voldoende uitlegden. Dus zeg het maar...

Dank voor de complimenten, uiteindelijk gaat het erom dat iedereen de ervaring heeft die hoort bij een bijna100-jarig bestaand familiebedrijf!

Wanneer verwachten jullie de nieuwe artikelen van Rubro in de webshop te kunnen zetten? Hoop de Event Color Hypnose 244’s nog bij jullie te kunnen scoren. :)

edit: Ik zie nu dat andere nieuwe artikelen van Rubro er al wel op staan. Lijkt er dus op dat deze niet overal te krijgen is? Balen..
Inderdaad staan alle nieuwe Rubro- en Vuurwerkmania-artikelen die wij voeren al online. Maar.... we staan natuurlijk altijd open voor suggesties en/of wensen.

Van Rubro draaien we het volledige assortiment. De Color Hypnose is een private label en eerder hebben we te horen gekregen dat er voor ons helaas geen verkoopvoorraad van beschikbaar was. Maar... we hebben binnenkort waarschijnlijk goed nieuws! :angel:

Poaah ik zie deze nu voor het eerst.... Maar wat een bak. Laat dat goede nieuws maar snel komen inderdaad. Mijn budget dit jaar wordt steeds groter en groter... meh haha

Inderdaad staan alle nieuwe Rubro- en Vuurwerkmania-artikelen die wij voeren al online. Maar.... we staan natuurlijk altijd open voor suggesties en/of wensen.

Van Rubro draaien we het volledige assortiment. De Color Hypnose is een private label en eerder hebben we te horen gekregen dat er voor ons helaas geen verkoopvoorraad van beschikbaar was. Maar... we hebben binnenkort waarschijnlijk goed nieuws! :angel:
Is jou ook bekend of deze in kooi komt?

Tja, zoveel mensen zoveel mensen. 2 jaar terug kregen we te horen dat we het niet voldoende uitlegden. Dus zeg het maar...

Dank voor de complimenten, uiteindelijk gaat het erom dat iedereen de ervaring heeft die hoort bij een bijna100-jarig bestaand familiebedrijf!
Ik denk dat je 'niet voldoende uitleggen' met 'meer tekst' verwart. Die puntsgewijze samenvatting een paar posts eerder is echt meerzeggend dan 2-3 alinea's (minder tekst, concretere uitleg). Maar goed, het het jullie business 👌

Back
Bovenaan