MagicSjefke
VWC lid
Bohh zie toch al een aantal mooie openingsaanbiedingen. Vanavond eens op mijn gemak gaan zitten voor een 1e bestelling
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Erwin ik zie nog totaal geen nieuwe artikelen op jullie website staan. Werkt de code voor de boxen actie slechts eenmalig?
Pff hopelijk vullen ze de voorraad snel aan. Dacht ik wacht even op de code voor de freakactie.![]()
Ze doen op het einde van de freak actie nog een nacalculatie. Je kan indien van toepassing kiezen tussen product uitzoeken voor het overschot of geld terug. Tenminste zo werkte het afgelopen jsrenIk ben even kwijt hoe dit verleden jaren ook alweer ging. Ik heb vanmorgen met de 15% korting staffel de Cairo Crackling besteld, stel dat ik later tijdens de freakactie nog een bestelling doe waarmee ik in de staffel van 20% uit kom, wordt dit dan nog verrekend met de eerdere bestelling?
Ik ben even kwijt hoe dit verleden jaren ook alweer ging. Ik heb vanmorgen met de 15% korting staffel de Cairo Crackling besteld, stel dat ik later tijdens de freakactie nog een bestelling doe waarmee ik in de staffel van 20% uit kom, wordt dit dan nog verrekend met de eerdere bestelling?
Helaas, was dat maar waar. De artikelen die je noemt zijn Openingsaanbiedingen. Zoals aangegeven in de beschrijving van de actie gaat hier niet ook nog eens extra extra korting vanaf: "Ook dit jaar hebben we extra scherpe Openingsaanbiedingen, daar gaat geen extra korting vanaf." Dat geldt later tijdens onze Freakactie ook voor onze Weekaanbiedingen en evt. andere acties. Korting op korting op korting wordt wel erg gortig.Mooi dat Huisman weer meedoet! Even een check of ik het goed begrijp: stel, ik bestel nu 2x de TDS400 en een Triple X. Dan wordt dat €579. Later kan ik dan nog kiezen voor €115 (20%) geld terug of extra uitzoeken?
Nee, als ik het goed begrijp zit het als volgt:Ik snap het nog steeds niet. Kan ik nu 12,5% korting krijgen en als ik dan in totaal boven €500 zit, nogmaals 20%.
Bijvoorbeeld bestelling Beast of Burden, temptation willow en W triple layer
Je krijgt korting voor het bedrag wat je besteld met een maximum van 20%. Dus als je boven de 500 euro zit tijdens de looptijd van de freakactie, dan krijg je 20% korting (acties uitgezonderd van korting, maar die tellen wel mee voor de waardetelling).Ik snap het nog steeds niet. Kan ik nu 12,5% korting krijgen en als ik dan in totaal boven €500 zit, nogmaals 20%.
Bijvoorbeeld bestelling Beast of Burden, temptation willow en W triple layer
Ga je hun in een V verwerken? Heb zelf een aantal dubbel gekocht en zit te kijken hoe ik een standaard kan maken voor welk blok ook die te verschuiven isDe eerste bestelling van het jaar is weer een feit. 2x de 400sh Total Display Show gescoord voor het 00:00 moment!![]()
Als je dat voor de 400sh TDS wilt doen dan wordt het een flinke standaardGa je hun in een V verwerken? Heb zelf een aantal dubbel gekocht en zit te kijken hoe ik een standaard kan maken voor welk blok ook die te verschuiven is![]()
iets innovaties Knetter, misschien kun jij meedenken met al je ervaring? Uitklap/schuifbaar naar de lengtes die nodig zijn. En breedte natuurlijkAls je dat voor de 400sh TDS wilt doen dan wordt het een flinke standaard![]()