[Freakactie 2024] Huisman Vuurwerk

Erwin ik zie nog totaal geen nieuwe artikelen op jullie website staan. Werkt de code voor de boxen actie slechts eenmalig?

Vanochtend hebben we een Nieuwsbrief uitgestuurd waarin we wat uitgebreider dan hier op het Forum stil hebben gestaan bij de start van ons nieuwe Vuurwerkseizoen, de Opening van onze website en uiteraard de lancering van onze Freakactie 2024. Daarin is ook aangegeven dat van alle merken nog een hele lading nieuwe artikelen worden toegevoegd. Enkele nieuwe artikelen staan al online maar ik schat in dat er nog ruim 70 artikelen bij komen. Dat gaan we de komende tijd doen en uiteraard zullen we daar via de Nieuwsbrief en hier melding van maken zodra er nieuwe artikelen online staan. Komt dus helemaal goed!

De CBK-code voor de Compounds, Boxen en Assortimenten kan telkens opnieuw worden gebruikt, zolang die extra actie loopt. Voor de overige artikelen gebruik je 1x de VWC-code, daarna krijg je telkens een nieuwe Persoonlijke kortingscode die rekening houdt met het totaal van jouw bestellingen en de hoogte van jouw persoonlijke korting.

Je hoeft dus niet alles in 1x te bestellen. We hebben liefhebbers die zelfs tot 10 bestellingen plaatsen gedurende onze Freakactie. En met onze Verzamelbon-functie, die eind december weer wordt geactiveerd, is dat ook heel goed en overzichtelijk te doen. Met één druk op de knop worden al jouw bestellingen dan samengevoegd tot één overzichtelijke Bestel- en Afhaalbon. Makkelijk voor jou én voor ons bij het afhalen!

Ik ben even kwijt hoe dit verleden jaren ook alweer ging. Ik heb vanmorgen met de 15% korting staffel de Cairo Crackling besteld, stel dat ik later tijdens de freakactie nog een bestelling doe waarmee ik in de staffel van 20% uit kom, wordt dit dan nog verrekend met de eerdere bestelling?

Ik ben even kwijt hoe dit verleden jaren ook alweer ging. Ik heb vanmorgen met de 15% korting staffel de Cairo Crackling besteld, stel dat ik later tijdens de freakactie nog een bestelling doe waarmee ik in de staffel van 20% uit kom, wordt dit dan nog verrekend met de eerdere bestelling?
Ze doen op het einde van de freak actie nog een nacalculatie. Je kan indien van toepassing kiezen tussen product uitzoeken voor het overschot of geld terug. Tenminste zo werkte het afgelopen jsren

Absoluut! Daarom krijg je ook telkens na een bestelling een nieuwe Persoonlijke kortingscode voor jouw eventuele volgende bestelling. En aan het einde van de rit doen we nog onze jaarlijkse Nacalculatie zodat we zeker weten dat iedereen ook echt de maximale korting heeft gekregen waar hij/zij recht op heeft. EDIT: zoals MagicSjefke al aangeeft in de reactie hiervoor.

PS: het aanmaken van de Persoonlijke kortingscode is helaas een handmatig proces. Het kan daarom even duren voordat je die binnen hebt, we proberen altijd binnen max. 24 uur na jouw vorige bestelling de nieuwe code toe te sturen. Zeker nu bij de start is het erg druk en komen er veel bestellingen binnen. Daar zijn we natuurlijk erg blij mee maar daardoor duurt het allemaal net even wat langer. Gelukkig is het nog lang geen eind december... ;)

Mooi dat Huisman weer meedoet! Even een check of ik het goed begrijp: stel, ik bestel nu 2x de TDS400 en een Triple X. Dan wordt dat €579. Later kan ik dan nog kiezen voor €115 (20%) geld terug of extra uitzoeken?

Mooi dat Huisman weer meedoet! Even een check of ik het goed begrijp: stel, ik bestel nu 2x de TDS400 en een Triple X. Dan wordt dat €579. Later kan ik dan nog kiezen voor €115 (20%) geld terug of extra uitzoeken?
Helaas, was dat maar waar. De artikelen die je noemt zijn Openingsaanbiedingen. Zoals aangegeven in de beschrijving van de actie gaat hier niet ook nog eens extra extra korting vanaf: "Ook dit jaar hebben we extra scherpe Openingsaanbiedingen, daar gaat geen extra korting vanaf." Dat geldt later tijdens onze Freakactie ook voor onze Weekaanbiedingen en evt. andere acties. Korting op korting op korting wordt wel erg gortig. ;)

Daarnaast kies je bij ons niet iets extra's uit. Je vult bij het afrekenen een kortingscode in en direct wordt jouw korting dan van het te betalen bedrag afgehaald. Uniek aan onze actie is dat telkens als je besteld, we de totalen van al jouw bestellingen bij elkaar optellen en jouw kortingspercentage daardoor meegroeit (tot een max. van 20%). Daarom krijg je na elke bestelling een nieuwe Persoonlijke kortingscode die je voor jouw eventuele volgende bestelling kunt gebruiken. Aan het eind van de Freak-actie doen we dan ook nog onze Nacalculatie om te controleren of iedereen wel de max. korting heeft gehad waar hij/zij recht op heeft. Als blijkt dat dit bij jou niet het geval is en jij nog wat van ons tegoed hebt, dan verrekenen we dat alsnog zoals MagicSjefke in zijn reactie al aangaf.

Dank voor de toelichting, ik snap ‘em nu! Dit jaar gaat ‘em niet worden, maar volgend jaar ga ik jullie serieus overwegen! Succes met de actie, afgaande op vorige jaren gaan jullie weer een hoop liefhebbers blij maken!

Ik snap het nog steeds niet. Kan ik nu 12,5% korting krijgen en als ik dan in totaal boven €500 zit, nogmaals 20%.

Bijvoorbeeld bestelling Beast of Burden, temptation willow en W triple layer
Nee, als ik het goed begrijp zit het als volgt:

De 12,5% korting zit op de compounds, boxen en assortimenten (m.u.v openings- en weekaanbiedingen) en de staffelkorting krijg je enkel op de andere artikelen zoals de losse cakes (m.u.v. openings- en weekaanbiedingen). Wel telt al het budget mee voor de hoogte van de staffelkorting.

Ik snap het nog steeds niet. Kan ik nu 12,5% korting krijgen en als ik dan in totaal boven €500 zit, nogmaals 20%.

Bijvoorbeeld bestelling Beast of Burden, temptation willow en W triple layer
Je krijgt korting voor het bedrag wat je besteld met een maximum van 20%. Dus als je boven de 500 euro zit tijdens de looptijd van de freakactie, dan krijg je 20% korting (acties uitgezonderd van korting, maar die tellen wel mee voor de waardetelling).

Heb je nu met 12,5% korting besteld en kom je later in de actie alsnog in het tarief voor 20% korting uit, dan wordt dit na afloop van de freakactie verrekend, zodat je de maximale korting ontvangt over de totale bestellingen.

Voor compounds geldt de andere actie, daar krijg je geen 20%, maar via de andere code 12,5% korting op. Deze tellen wel weer mee voor het totale bedrag.

Ik snap dat het voor de "nieuwelingen" onder jullie misschien wat verwarrend is. Maar we doen het al 14 jaar zo, dus voor de vaste klanten is het natuurlijk allemaal gesneden koek. RickGAE legt het hierboven goed uit. Graag voeg ik nog wat detailinfo toe:

De oorsprong ligt in het verhaal dat tot een aantal jaren geleden bijna geen korting werd gegeven op boxen. Dat was toen ook nog maar een klein deel van een gemiddeld winkelassortiment. Op alles kreeg je bij ons met de Freakactie toen extra korting, behalve op de boxen. De Freakactie was daarnaast een soort "geheimzinnig" actie. Op de website stonden de gangbare prijzen en met een kortingscode kreeg je extra korting. Vaak tot ver in het seizoen. Maar alleen de Freaks en onze leveranciers wisten dat en kenden de code.

Tegenwoordig ligt dat anders, elke winkel heeft veel meer boxen/compounds dan toen en de groep Freakwinkels is aardig gegroeid. Steeds meer winkels geven ook extra korting op boxen. Dus doen wij dat sinds een paar jaar ook maar dan met een tijdelijke extra actie op dat deel van ons assortiment. En we hebben daar de cake-assortimenten ook nog aan toegevoegd. Dus voor die artikelen, t.w. Compounds, Cakeboxen en Cake-assortimenten, krijg je max. 12,5% extra korting, terwijl je op alle andere artikelen min. 10% extra korting krijgt en die oploopt tot max. 20%. Hoe meer je bestelt, hoe hoger het % korting op die andere artikelen zoals losse cakes, fonteinen, mines en klein vuurwerk.

Je krijgt echter GEEN extra korting op de Openingsaanbiedingen en Weekaanbiedingen omdat die al extra scherp geprijsd zijn. Ze tellen echter WEL mee voor het bepalen van jouw kortingspercentage voor de rest van jouw bestelling. Dus als je voor € 250 aan Openingsaanbiedingen bestelt, krijg je geen extra korting over die Openingsaanbiedingen, maar je zit al wel op 15% korting voor de rest van de artikelen waarvoor de "gewone" Freakactie geldt.

Dus stel je bestelt:
  • 1x Openingsaanbieding € 250,00
  • 1x Compound voor € 100
  • Bij het afrekenen vul je de CBK-code in
  • Dan krijg je over die Compound 12,5% extra korting = € 87,50 ipv € 100
  • Totaal reken je € 337,50 af ipv € 350
Na bovenstaande bestelling krijg je via de mail van ons een nieuwe persoonlijke kortingscode voor jouw volgende bestelling. Omdat je bruto al voor € 350 hebt bestelt, krijg je met die persoonlijke code bij jouw volgende bestelling automatisch al 15% korting op de artikelen die mee tellen bij de "gewone"Freak-actie. Dus stel je bestelt daarna voor € 100 aan cakes dan krijg je met die nieuwe code meteen 15% extra korting en reken je daarvoor € 85 af. Stel je bestelt voor € 200 aan dat soort artikelen dan kom je in totaal boven de € 500 uit en krijg je meteen 20% extra korting en reken je dus € 160 voor dat deel van de bestelling af.

Lees a.u.b. in alle rust de 2 actie-posts nog eens door. Soms helpt het om op onze website wat te gaan spelen met verschillende artikelen en kortingscodes. Dat kan ook gerust, pas als je naar iDeal wordt doorverwezen moet je ook echt gaan afrekenen en is een bestelling definitief.

En voor veel Freaks geldt dat ze het helemaal snappen na de eerste bestelling omdat ze dan de mail met Persoonlijke kortingscode ontvangen. Dan valt het kwartje meestal pas echt. Maar ja, dan moet je wel eerst wat besteld hebben... ;)

Back
Bovenaan