[Freakactie 2024] Huisman Vuurwerk

Wij hebben zojuist een aantal gave nieuwe Magnum-artikelen incl. video aan onze website toegevoegd die dus ook vanaf nu te bestellen zijn mét extra korting van onze Freakactie.

Het gaat om de volgende artikelen:

- Urban Legend, gave nieuwe WCKD Box
- Dynamic Chrysanthemum, de dikke nieuwe Caïro Crackling-waaiercompound
- The Bomb, superdik crackling "speelgoed"
- Knettertonnetjes, nog meer leuk crackling "speelgoed"

Deze artikelen zijn door Magnum aan ons bevestigd. Je vindt ze hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/magnum-vuurwerk

Hé maar ff serieus hè Gizmo. Ik snap echt geen ene reet van jullie constructie met bestellen en wanneer ik nou wel of niet extra korting krijg. Het kan toch allemaal veel simpeler?

Hé maar ff serieus hè Gizmo. Ik snap echt geen ene reet van jullie constructie met bestellen en wanneer ik nou wel of niet extra korting krijg. Het kan toch allemaal veel simpeler?
Helaas niet. Wij werken met een bepaald CMS-systeem en bieden alleen de Freaks extra korting. Onze reguliere klanten willen liever gratis vuurwerk. Dat is meer dan 80% van ons klantenbestand. Vandaar dat we met kortingscodes speciaal voor de Freaks werken. En soms hebben we voor specifieke tijdelijke acties nog weer andere codes... (om het makkelijk te maken).

Maar ik begrijp niet zo goed waarom je er in de basis geen reet van snapt want het is echt heel simpel. We kunnen wel een keer bellen o.i.d. als dat helpt? Dat communiceert makkelijker. Stuur mij dan even een PM.

Laatst bewerkt:
Mooie freakactie weer maar het is met al die types, staffels en codes en uitzonderingen wel erg ingewikkeld geregeld inderdaad wat nu wel en wat nu niet in de actie zit, zonder de hele handleiding stap voor stap er bij te moeten volgen.

Tja, voor een stukje extra korting mag je best wat moeite doen toch?
Mooie freakactie weer maar het is met al die types, staffels en codes en uitzonderingen wel erg ingewikkeld geregeld inderdaad wat nu wel en wat nu niet in de actie zit, zonder de hele handleiding stap voor stap er bij te moeten volgen.
Graag gedaan! Tja, over het algemeen reageren de meeste Freaks zelf met de opmerking dat ze voor een stukje extra korting best wel wat mogen doen. En zo moeilijk is het toch echt niet, getuige de vele bestellingen die in de afgelopen 24 uur binnen zijn gekomen. Waarvoor dank uiteraard!! :handsup::applause:

Helaas niet. Wij werken met een bepaald CMS-systeem en bieden alleen de Freaks extra korting. Onze reguliere klanten willen liever gratis vuurwerk. Dat is meer dan 80% van ons klantenbestand. Vandaar dat we met kortingscodes speciaal voor de Freaks werken. En soms hebben we voor specifieke tijdelijke acties nog weer andere codes... (om het makkelijk te maken).

Maar ik begrijp niet zo goed waarom je er in de basis geen reet van snapt want het is echt heel simpel. We kunnen wel een keer bellen o.i.d. als dat helpt? Dat communiceert makkelijker. Stuur mij dan even een PM.
Ik denk dat je het antwoord zelf al geeft: de verschillende codes en waar deze wel/niet op van toepassing zijn maken het wat ingewikkeld/onoverzichtelijk voor nieuwe klanten.

Ook onderstaande tekst op de website bij compounds maken het onduidelijk. Het impliceert dat hier geen codes op toepasbaar zijn, maar dat is dus wél het geval. De 12,5% code is op die producten namelijk weer wél toepasbaar.

'Op dit product is een speciale aanbiedingsprijs van toepassing. Overige kortingsbonnen, -acties en -codes zijn op dit product helaas niet toepasbaar.'

Denk dat als je het aantal codes kan terug brengen naar één code het al een stuk helderder wordt.

Ik heb het even snel doorgenomen, maar zo moeilijk is het toch niet ? :rolleyes:
1 code voor compounds voor 12.5% korting
1 code voor de rest (uitgezonderd aanbiedingen) voor 20% korting.
Als je van beide wil, moet je 2 bestellingen doen.
Precies dat! :thumbup:

En laten we dan van Aanbiedingen heel specifiek Openingsaanbiedingen en Weekaanbiedingen maken.

Laatst bewerkt:
Ik heb het even snel doorgenomen, maar zo moeilijk is het toch niet ? :rolleyes:
1 code voor compounds voor 12.5% korting
1 code voor de rest (uitgezonderd aanbiedingen) voor 20% korting.
Als je van beide wil, moet je 2 bestellingen doen.
Klopt, maar zoals jij het nu opschrijft kan het beter in de startpost worden geplaatst 😅 (met de codes erbij).

Zo eerste bestelling bij Huisman dit jaar is een feit.

2 x Extreme Salute
1 x Total Display Box 400 shots
Plus een bult Cairo Crackling

Nu op mijn gemak kijken wat er nog bijkomt maar zeker die openingsaanbiedingen kon ik niet laten schieten

Nadat we eerder vandaag een aantal nieuwe Magnum-artikelen hebben toegevoegd, hebben we meerdere vragen gekregen over andere nieuwe artikelen. Het liefst bieden we alleen artikelen aan waarvan de Importeur heeft aangegeven/bevestigd dat deze ook echt gaan komen en op tijd zullen zijn. Dat is nog lang niet voor alle artikelen het geval. Zodra we die bevestiging wél krijgen, zetten we die artikelen z.s.m. aan op onze website. Zoals dat dus vandaag met een paar Magnum-artikelen is gebeurd.

Wat kunnen jullie nog verwachten? Kort samengevat wachten we nog op bevestiging van: de andere nieuwe artikelen van Magnum, binnenkort volgen de nieuwe artikelen van Vuurwerktotaal, ZENA en natuurlijk ook de artikelen van Riakeo. Rubro/Vuurwerkmania heeft aangegeven dat ze deze of volgende week met nieuws komen dus ook daar wachten we nog even op.

Zodra artikelen zijn toegevoegd en dus te bestellen zijn, zullen we dat uiteraard melden.

Goedemorgen! Tijd voor een update!

Gisteravond en vanochtend hebben we hard doorgewerkt om weer een hele rits nieuwe artikelen online te zetten op onze website. Dat bracht meer werk met zich mee dan van tevoren bedacht...

Rubro/Vuurwerkmania
Zo kwam Rubro/Vuurwerkmania gisteren met twee zo goed als compleet nieuwe prijslijsten. Veel Inkoop- en Verkoopprijzen zijn door hun aangepast aan de hand van de geactualiseerde kosten. Vooral de in de afgelopen maanden alweer fors gestegen containerprijzen en de wateroverlast in China, speelt de Importeurs financieel parten en die extra kosten berekenen ze aan ons allemaal door. Wij hebben ervoor gekozen om niet in alle gevallen mee te gaan in de nieuwe prijzen. Soms kon het echt niet anders, maar in een aantal gevallen hebben we de prijsstijging beperkt of niet doorgevoerd. In enkele gevallen is de prijs juist wat verlaagd. Maar bijv. € 119,00 voor een Crash Box vonden we echt té dol worden...

Alle nieuwe Rubro- en Vuurwerkmania-artikelen die wij in ons assortiment voeren, staan nu online! En die zijn dus met de extra korting van onze Freakactie te bestellen. Je vindt ze hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/rubro-fireworks

Magnum Vuurwerk
Ook van Magnum hebben we een aantal nieuwe artikelen op onze website aan kunnen zetten. Maar helaas nog niet alles. We hopen z.s.m. ook over de andere artikelen duidelijkheid te krijgen of deze op tijd in NL aan zullen komen.

Ook deze artikelen zijn uiteraard met de extra korting van onze Freakactie te bestellen. Je vindt ze hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/magnum-vuurwerk

ZENA
De nieuwe artikelen van ZENA hebben we inmiddels ook toegevoegd. Daar zitten ook 3 CodeS-artikelen bij die wij dit jaar voor het eerst in ons assortiment hebben.

En ook hier geldt dat je deze artikelen met extra korting van onze Freakactie kunt bestellen. Je vindt ze hier: https://www.huismanvuurwerk.nl/zena-vuurwerk

Overige
Binnenkort volgen nog de nieuwe artikelen van Vuurwerktotaal met o.a. VOLT!, #WATT en X-QLUSIF. En alle artikelen van Riakeo komen er ook nog aan.

Tot zover deze update. Vragen? Stel ze gerust!

Ook van Magnum hebben we een aantal nieuwe artikelen op onze website aan kunnen zetten. Maar helaas nog niet alles. We hopen z.s.m. ook over de andere artikelen duidelijkheid te krijgen of deze op tijd in NL aan zullen komen.
Aha, is dat waarom we nog niet veel nieuws vernemen her en der. Verstandig van Magnum/Broekhoff om zichzelf en winkeliers niet in problemen te brengen. Kan dus nog wel even duren tot in november tot dat duidelijk wordt. Komt het wrs nog nat van de boot ook vlak na kerst.... (slappe chrys...)

Vanochtend even rustig de tijd genomen voor de 2e bestelling. Deze keer voornamelijk vooravond potjes besteld om de collectie een beetje op te vullen. Op de gok de Philadelphia Spitters besteld, deze ga ik stand alone schieten

Back
Bovenaan