Bastiaan91
VWC lid
Ja die verzamelbon is een top functie haha. Tot morgenavond!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Color Hypnose morgen bij Huisman Vuurwerk verkrijgbaar!!
Heb je 'm eerder bij Huisman Vuurwerk besteld: check jouw mail.
Niet bij ons besteld maar wel interesse om er morgen één bij ons te scoren? Stay tuned! Aanvullende info volgt z.s.m.!
Bellen, mailen, PM, enz. heeft nu echt even geen zin, graag jullie begrip hiervoor!
Kunnen mensen die hem origineel besteld hebben en de bestelling morgen ophalen nog wisselen? Of kunnen wij hem ook alleen bij bestellen?Color Hypnose morgen bij Huisman Vuurwerk verkrijgbaar!!
Heb je 'm eerder bij Huisman Vuurwerk besteld: check jouw mail.
Niet bij ons besteld maar wel interesse om er morgen één bij ons te scoren? Stay tuned! Aanvullende info volgt z.s.m.!
Bellen, mailen, PM, enz. heeft nu echt even geen zin, graag jullie begrip hiervoor!
Het lijkt ons makkelijker om persoonlijk te communiceren i.p.v. zo via het Forum. Maar we voelen ons nu wel geroepen om hier publiekelijk te reageren.Wel bijzonder dat mensen die hem origineel besteld hadden een vervanger hebben gekregen en niet terug kunnen?(In mijn geval heb ik mijn bestelling nog niet opgehaald en krijg ik de vervanger Armageddon). Wij kunnen hem dus alleen bij bestellen?