Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoef je niet hier te posten toch? Volgens mij zijn daar andere topics voor?Heeft er iemand nog leuke straat filmjes
( wolff ) of fotos/ filmpjes van de winkel ik vind het veel te stil![]()
Zaterdag zijn we extra open, kom je sfeer proeven?Heeft er iemand nog leuke straat filmjes
( wolff ) of fotos/ filmpjes van de winkel ik vind het veel te stil![]()
Staan er prijzen bij de dummy’s of kan ik veilig met mijn vrouw langskomen?Zaterdag zijn we extra open, kom je sfeer proeven?![]()
Prijskaartjes zijn er nog niet maar de website is 1-click-away hahaStaan er prijzen bij de dummy’s of kan ik veilig met mijn vrouw langskomen?![]()
Hij mag de straat hier wel filmen hoorHoef je niet hier te posten toch? Volgens mij zijn daar andere topics voor?
Dank voor deze suggestie en omdat ik hier vorig jaar eigenlijk niet op heb gereageerd, voel ik me als medelid nog wel verantwoordelijk om wat afwegingen te delen/dingen die we hebben meegemaakt.Ja dit siert deze zaak wel. Waar een ander helaas door omstandigheden niet kan uitleveren en geld terug stort, vult Donadoni dit gat voor de getroffen liefhebber.
Een mooi en net gebaar!
Ik had al besteld bij Donadoni, dus heb mijn Vathorst overschot elders besteld, dit omdat jullie vooral Wolff vuurwerk verkopen, en dat wolf vuurwerk al 3 jaar mijn collectie vult.
Kleine tip voor Donadoni,
Volgend jaar nog een 2e merk erbij nemen zoals een Magnum of Rubro , hier mee vergroot je de diversiteit (ook aan effecten).
Wolff is heel erg goed, maar dat zijn andere merken ook.
En misschien is het niet haalbaar in de verkoop, maar misschien wel voor de liefhebbers voor bestellingen.
Of een mooie bestelling met wat meer spek op de botten voor onze mooie vuurwerk winkel? Zeker na het winnen van je gratis box
Ja als je hem knuffelt krijg je een pakje trekrotjesZijn er eigenlijk nog speciale deals ter plekke Jan?
Zal wel mooi ruk zijn.Ja als je hem knuffelt krijg je een pakje trekrotjes
We zullen maar weer eerlijk zijn. Mooier dan het geweest is, wordt het niet meer. Er zijn ook wel genoeg kansen geweestZijn er eigenlijk nog speciale deals ter plekke Jan?
Zijn er eigenlijk nog speciale deals ter plekke Jan?
Oké dan!We zullen maar weer eerlijk zijn. Mooier dan het geweest is, wordt het niet meer. Er zijn ook wel genoeg kansen geweest
De prijzen tijdens de verkoopdagen zelf zijn hoger dan de verkoopprijzen op dit moment dus als je nog iets overweegt, heeft het geen zin om te wachten tot de verkoopdagen zelf![]()
Goede vraag! Ik hoop dat de webshop open kan blijven tot de verkoopdagen zelf. Want het loopt behoorlijk storm. Vorig jaar hebben we tijdens de verkoopdagen zelf de shop ook open gehouden. Sluit dat ook niet uit. Maar voorverkoop prijzen lopen sowieso t.m 27/12.Zal vast ergens al gezegd zijn, maar tot wanneer kunnen we bestellen ?
Haha helemaal eens. Dat is nog eens een deal he!Je schijnt hier goeie hotdogs te krijgen bij je bestelling... Als dat geen speciale deal is!