Pietje PYRO
VWC lid
De FOMO stresstest. Eén van de leukste!Goedemorgen allemaal,
Even een leuke teaser! Ik zal eind deze week nog een rondje Mystery Deals posten. Are you ready?
Fijne dag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De FOMO stresstest. Eén van de leukste!Goedemorgen allemaal,
Even een leuke teaser! Ik zal eind deze week nog een rondje Mystery Deals posten. Are you ready?
Fijne dag!
Ik blijf het zeggen, uitwijken naar een ander moment kan aangevraagd worden. Ligt er aan hoe bond jullie het gemaakt hebben of ik ja of nee zal zeggenOw god no haha..
Ben benieuwd of ik de verleiding kan weerstaan..
Denk dat het nu al mislukt is haha , kom maar door.
Het ochtend blok blijft wel een dingetje
Is ook mijn probleem. Heb inmiddels de route dusdanig kunnen sleutelen dat het mogelijk is..Haha ik zit met hetzelfde. Alleen geen enkele mogelijkheid rest vd dag ivm geplande route van ook andere winkels nog en erna werk. Aan de andere kant kan ik mn rug hierdoor wel recht houden bij de nog komende acties![]()
Als ochtend liefhebber staat er voor mij een rit in de ochtend op de planning en nog een rit in de middag.Haha ik zit met hetzelfde. Alleen geen enkele mogelijkheid rest vd dag ivm geplande route van ook andere winkels nog en erna werk. Aan de andere kant kan ik mn rug hierdoor wel recht houden bij de nog komende acties![]()
Hier idem.. ik gebruik dit argument voor mijzelf om niet meer te bestellen.. als de aanbiedingen echt onweerstaanbaar zijn meld ik me wel bij JanHaha ik zit met hetzelfde. Alleen geen enkele mogelijkheid rest vd dag ivm geplande route van ook andere winkels nog en erna werk. Aan de andere kant kan ik mn rug hierdoor wel recht houden bij de nog komende acties![]()
Precies dit PeterSuper bedankt voor het meedenken!
Ik denk alleen dat het om producten gaat die wellicht heel vroeg in de ochtend niet beschikbaar zijn omdat ze pas later in de ochtend binnenkomen.
Daarnaast ben ik eigenlijk al 100% voorzien, maar bij een goede deal weet je t maar nooit he![]()
PM incoming...Is ook mijn probleem. Heb inmiddels de route dusdanig kunnen sleutelen dat het mogelijk is..
Nee.. Nee.. zou het wel willen maar dan moet ik dus echt 2x rijden dat vind ik toch echt te ver.PM incoming...![]()
Je bedoelt dat het dan te veel wordt en niet in 1 auto zou passen? Want het hele idee is juist dat dan alles omgezet wordt naar een later moment en je dan alles in 1 keer kunt meenemen he Stuifie.Nee.. Nee.. zou het wel willen maar dan moet ik dus echt 2x rijden dat vind ik toch echt te ver.
Scherp weer xDOh oh... ik zie mystery deals staan![]()
Hoi Damian, goede vraag. Enkel de Mystery cake is beschikbaar. Ik zal de startpost aanpassen.Zijn de mystery deals beschikbaar voor de (freak) ochtendsloten?
Bedoel dat ik meer winkels af moet gaan de 28e in de ochtend dus dat ik dan nog een keer op een later tijdstip terug moet richting midden Nederland voor deze kleine lijst.Je bedoelt dat het dan te veel wordt en niet in 1 auto zou passen? Want het hele idee is juist dat dan alles omgezet wordt naar een later moment en je dan alles in 1 keer kunt meenemen he Stuifie.