[Freakactie 2024] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Goedemorgen allemaal,

Vanmiddag dropt er een video van Pyroteam Utrecht op Youtube over onze open dag / stookmeeting. Deze zal plaatsvinden op 24 november van 11:00 - 15:00 uur met eventueel een uurtje uitloop.

Stookmeeting/open dag 24 november
Wat kunnen jullie verwachten?

- Er is Cat1 te koop met extra kassakorting
- Je mag bij ons op het terrein Cat1 afsteken op de gemarkeerde locatie
- Koffie, warme chocomel, iets lekkers, broodje worst, etc. wordt allemaal voor gezorgd
- Heel veel gezelligheid en met gelijkgestemden over vuurwerk praten
- En natuurlijk extra deals, die alleen via de kassa zijn te verkrijgen!

Stoken mag maar is natuurlijk niet verplicht. Ons lijkt het leuk om veel van jullie te ontmoeten. Wie zijn er bij? :d

Groeten, Jan
Ik zal zeker proberen Cat1 ter plekke aan te steken. Ik hou van dit soort evenementen met koffie en lekkers.

Actie net gemist helaas, is er nog iets mogelijk? Zal zeker een bestelling plaatsen dan =D
Hee UtregJong,

Sorry maar hij is inderdaad verlopen. Dat klinkt misschien heel hard en lullig maar als we een tijdelijke aanbieding steeds oprekken, gaat de sport er wel een beetje af. Volgen knopje aanzetten zou ik zeggen :idea: Later vandaag of morgen drop ik nieuwe aanbiedingen voor dit weekend, mogelijk zit daar nog wat moois voor je tussen?

Groeten, Jan

Goedemorgen allemaal,

Als je dit weekend voor minimaal €100,- aan losse cakes koopt, ontvang je van ons de Pearlodian er gratis bij. Veel shopplezier!

Let op, alleen de artikelen uit de categorie 'losse cakes' tellen mee.

donadoni_post_pearlodian_gratis.jpg

Fijn weekend.

Groeten, Jan

Laatst bewerkt:
Goedemorgen allemaal,

Als je dit weekend voor minimaal €100,- aan stookvoer/losse cakes koopt, ontvang je van ons de Pearlodian er gratis bij. Veel shopplezier!

Let op, alleen de artikelen uit de categorie 'losse cakes' tellen mee.

Bekijk bijlage 1802361

Fijn weekend.

Groeten, Jan

Voor de ochtendbestellers - hieronder nog eens het lijstje van enige tijd terug. Onderstaande artikelen zijn voorlopig voldoende beschikbaar en alle cakes van hieronder tellen ook mee voor de gratis Pearlodian actie. Mocht je wat stookvoer extra zoeken en willen aanvullen, dan kun je dus ook gebruik maken van deze actie. Graag in de opmerking meegeven: samenvoegen o.i.d.

Sun Warrior
Outcast
Silver Salute
Screaming Missles 100 en 300
Galactus
Merkur
Decibel
Stars over Vienna
Cool Beauty
Space Troopers
Savage
The Pride
Whiplash
Riptide (in kooi)
Dekoy
Spot Light
Oberon
Skysweeper
Alaska

Misschien toch maar eens dat tijdslot veranderen.. maar als er 1 schaap over de dam is dan volgen er meer.. dus probeer het niet te doen of op zijn minst zolang mogelijk uit te stellen.

Back
Bovenaan