[Freakactie 2024] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Ow god no haha..

Ben benieuwd of ik de verleiding kan weerstaan..

Denk dat het nu al mislukt is haha , kom maar door.

Het ochtend blok blijft wel een dingetje
Ik blijf het zeggen, uitwijken naar een ander moment kan aangevraagd worden. Ligt er aan hoe bond jullie het gemaakt hebben of ik ja of nee zal zeggen ;) En dan is het ochtendmoment geen dingetje meer natuurlijk, want kun je naar hartenlust aanvullen. Enige wat je moet doen is een PM sturen met je ordernummers / naam rolling thunder - dat kost je dan (nog) niks haha.

Haha ik zit met hetzelfde. Alleen geen enkele mogelijkheid rest vd dag ivm geplande route van ook andere winkels nog en erna werk. Aan de andere kant kan ik mn rug hierdoor wel recht houden bij de nog komende acties 😛

Haha ik zit met hetzelfde. Alleen geen enkele mogelijkheid rest vd dag ivm geplande route van ook andere winkels nog en erna werk. Aan de andere kant kan ik mn rug hierdoor wel recht houden bij de nog komende acties 😛
Is ook mijn probleem. Heb inmiddels de route dusdanig kunnen sleutelen dat het mogelijk is..

Als ochtend liefhebber staat er voor mij een rit in de ochtend op de planning en nog een rit in de middag.

Wat mij betreft kan er een gedeelte van de ochtend bestellingen ook naar de middag verplaatst worden als er daardoor ruimte vrij komt voor een ander lid/leden.

Uiteraard gaat Jan daar verder over en of dat überhaupt mogelijk is. Ik gun andere leden die verder en langer moeten rijden ook de mogelijkheid om van die goede deals gebruik te kunnen maken.

Super bedankt voor het meedenken! :thumbup:
Ik denk alleen dat het om producten gaat die wellicht heel vroeg in de ochtend niet beschikbaar zijn omdat ze pas later in de ochtend binnenkomen.

Daarnaast ben ik eigenlijk al 100% voorzien, maar bij een goede deal weet je t maar nooit he:p

Hier idem.. ik gebruik dit argument voor mijzelf om niet meer te bestellen.. als de aanbiedingen echt onweerstaanbaar zijn meld ik me wel bij Jan 😎 als Jannen onder elkaar is er vast wat te regelen 😋

Jaja! De Mystery deals staan voor jullie klaar in ons systeem en staan live, MAARRR.....

Vanaf vanmiddag 17:00 uur zullen de speciale actieprijzen pas zichtbaar zijn! Als je deze deals echt niet wilt missen, mag je hem nu alvast kopen, maar betaal je het volle pond. Wel leuk voor ons :tongue2: Er zijn maarliefst 3 verschillende Mystery Deals beschikbaar:
  • Een Mystery cake. Vorig jaar was dit de Outcast. Deze is ook beschikbaar voor de (freak) ochtendsloten tussen 06:00-10:00 uur. Graag bij je opmerking meegeven: samenvoegen freak ochtend.
  • Een Mystery box 20mm. Ik had een 25mm box op het oog maar nog twijfelachtig of die op tijd binnen komt dus dat durfde ik niet aan. Mocht dit veranderen dan zien jullie mij wellicht nog eens later in het seizoen met nog een 25mm Mystery box deal voorbij komen! Dus dit jaar nieuw: 20mm Mystery box :D
  • Een Mystery box 30mm. Vorig jaar was dit de Divine Intervention.
Ik kan o.b.v. een korte marktanalyse stellen dat je een goede koop hebt met deze mystery artikelen. Ik ga verder niets zeggen of antwoord geven op vragen zoals hoeveel shots, nieuw product, etc. etc. Het is niet voor niets een Mystery deal. Wie durft?

De voorraad is beperkt. Als deze verkocht is, maak ik het mysterie per item bekend. Een Mystery Deal kan achteraf niet gereclameerd worden. Weet je van jezelf dat je hier niet tegen kunt, koop dan beter niet 🙃

En tenslotte: per klant maximaal 1 product per Mystery deal. Dus je kunt elke deal 1x meepakken, maar bijvoorbeeld niet 2x de cake of 2x de box, etc. We controleren dit achteraf en zullen hiernaar acteren. Denk dan aan een annulering en terugbetaling van de order.

donadoni_post_mystery_deal.jpg

Laatst bewerkt:
Nee.. Nee.. zou het wel willen maar dan moet ik dus echt 2x rijden dat vind ik toch echt te ver.
Je bedoelt dat het dan te veel wordt en niet in 1 auto zou passen? Want het hele idee is juist dat dan alles omgezet wordt naar een later moment en je dan alles in 1 keer kunt meenemen he Stuifie.

Je bedoelt dat het dan te veel wordt en niet in 1 auto zou passen? Want het hele idee is juist dat dan alles omgezet wordt naar een later moment en je dan alles in 1 keer kunt meenemen he Stuifie.
Bedoel dat ik meer winkels af moet gaan de 28e in de ochtend dus dat ik dan nog een keer op een later tijdstip terug moet richting midden Nederland voor deze kleine lijst.

Ik zit in twijfel over die mystery deal, even de prijs afwachten.. weleens leuk. Echter ben ik dan bang dat wanneer mijn tijdslot naar later is ik misschien stiekem nog meer bestel en vond het eigenlijk genoeg. :)

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan